איפה מתחבאות העבודות לאימהות? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איפה מתחבאות העבודות לאימהות?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.10.2014

מחפשת משרת אם? נמאס לך להתנצל שאת אמא שרוצה להוציא את הילדים מהגן? הנה כמה מהמקומות שאפשר לחפש בהם את המשרה הבאה



איפה מתחבאות העבודות לאימהות?
 
הקריירה המקצועית של הרבה מאיתנו מתחלקת, במובן מסויים, לתקופה של לפני הלידה הראשונה והתקופה של אחרי הלידה. לפני ההריון והלידה- השקענו שעות ארוכות בעבודה עם ישיבות אל תוך הלילה ואחר כך קפצנו לדרינק עם החבר'ה או מסעדה עם בן הזוג. התקופה של אחרי הלידה מתאפיינת לרוב בהורדה של קצב החיים והעבודה ובכלל, בא לנו ליזום וליצור ולהיות בכלל עצמאיות ויצירתיות (אבל על זה בכתבה נפרדת בנושא אימהות עצמאיות). אם פעם, היינו פותחות את היום בתשע במשרד, היום כאימהות וכשכירות שצריכות להספיק לתת את התחייבות השעות במשרד ולרוץ לאסוף את הילדים מהגן ומבית הספר- אנחנו מתייצבות במשרד יחד עם השומר שפותח את המשרד.
 
קודם כל, נתחיל במשפט המפתח: אימהות היא לא מחלה. היכולות שאנחנו מפתחות כאימהות (מי אמר מולטיטסקינג?) והרצון להשיג את היעדים במקסימום יעילות, בזמן הנתון שיש לנו להשאר במשרד מהווים יתרון לכל מעסיק. כמובן, שלא ניתן ולא מומלץ לעשות הכללות או לשפוט: יש מי שתעדיף להשאר בבית ולהתרכז בגידול הילדים לעומת מי שתמשיך בקריירה תובענית. 
נציין גם, שהכתבה מתייחסת גם לאבות המעוניינים במשרות נוחות, שיאפשרו להם להוציא את ילדיהם ממסגרות החינוך. ההתייחסות לאימהות מתוך נוחות מכיוון שנכון להיום, להן קשה יותר למצוא עבודה בתחומים מקצועיים רבים.
 

משרה מותאמת לאימהות – מה זה אומר?

בעבר, משרות שמתאימות לאימהות נשמעו אותו הדבר- בעיקר סביב משמרות טלמרקטינג, שירות לקוחות ומכירות. ומה עושה אמא עם נסיון עשיר בראיית חשבון, במחקר ביולוגי או במשאבי אנוש? איך מוגדרת משרה מותאמת:
  • היקף המשרה – המשרה יכולה להיות חלקית כך שניתן לצאת בשעה סבירה לאסוף את הילדים מהגן.
  • גמישות בשעות – העובדת מתחייבת להיקף שעות מסויים ויכולה לצאת מוקדם יותר בימים מסויימים ובאחרים למשוך עד שעה מאוחרת יותר ולהשלים את השעות.
  • משמרות- בדרך כלל במשרות מכירה ושירות לקוחות – בחלק מהמקומות ניתן לעבוד גם בערבים ובסופי שבוע.
  • משרות לעבודה מהבית.
 

אתרים וקבוצות ברשת

בשנה האחרונה, צצים עוד ועוד אתרים וקבוצות וירטואליות עם משרות מגוונות שמאפשרות גמישות בשעות ועדיין לשמור על היקף משרה מלא או חלקי לפי הצורך.
הכנו לכן סקירה קצרה של כמה מהקבוצות המובילות. המלצה חמה, מעבר לקבוצות שיופיעו בהמשך היא להכנס לקבוצות במקצוע הייעודי שלכן ולמצוא הצעות מתאימות גם כאלה שלא מוגדרות מראש כמשרת אם (היום פותחים קבוצות לכל נושא ועניין בקצב שלא מבייש את קבוצות הווטסאפ בגן)
 
אתר, שכבר נחשב יחסית ותיק בתחום, שמאגד משרות מחברות מובילות במשק, המציעות משרות מקצועיות שונות בהיקפי משרה מגוונים, שמתאימים לאימהות. ניתן להרשם לאתר, ללא תשלום, להגדיר סוכן חכם שיאתר עבורכן את המשרות המתאימות ואף ישלח ישירות למייל התראות על משרות חמות שנכנסו.
אתר:
 
 
המתחם הדיגיטלי שיצרה "שילב" לכבוד חגיגות ה-40 למותג. המתחם מפרסם משרות מגוונות לאימהות בחברות מובילות כגון בנקים, יבואני רכב, חברות אשראי, משרדי עריכת דין וכדומה. הכניסה למתחם ללא תשלום לאם ו/או למעסיק שמעוניין לפרסם.
 

קבוצות פייסבוק שונות

חלק מקבוצות הפייסבוק מלאות בפרסומים פחות רלוונטיים אך גם בהן ניתן לראות משרות מעניינות. הצטיידו בסבלנות ובטלו את ההתראות כדי לא להשתגע...:
 
 
 
 
 
 

בהצלחה!!!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו