בואי להוסיף (הום) סטיילינג לחיים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בואי להוסיף (הום) סטיילינג לחיים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.08.2014

מה כדאי לכולנו ללמוד מהטובים ביותר בתחום ויכול להוסיף המון תשוקה ויופי לבית הפרטי שלנו ואפילו לקריירה?



* התמונה מתוך דף הפייסבוק של "קסטיאל עיצוב וריהוט"

בואי להוסיף (הום) סטיילינג לחיים
 
 
כבר בשלב ההריון, כך כתוב בספרים, אנחנו עוברות שלב של "קינון": מעצבות ומכינות את הבית לקראת בואו של התינוק. אני לא יודעת מה איתך, אבל את שלב הקינון שלי עברתי דווקא לפני ואחרי ההריון. לפני ההריון, היתה לנו דירה מהממת. כל החבר'ה הרווקים שבאו אלינו נהנו והחמיאו וכל החבר'ה הנשואים עם הקטנטנים הביטו בקינאה בריהוט ובאבזור שבחרנו, שלא התחשב בכלל בכתמים או בבטיחות של השובבים הקטנים.
אחרי הלידה ובעיקר כשהגדול החל לזחול, פתאום כל צורת החשיבה העיצובית השתנתה. כל דבר שלא היה מחובר לקיר עבר למדפים הגבוהים, לארון או למחסן. השולחן בסלון התגלה כפצצה מתקתקת עם הפינות החדות וספת הבד היפה התקשטה בכתמים מזעזעים.
 
הרבה בתים הולכים איבוד בשלב הילדים ומוותרים על העיצוב. ההוצאות גדלות ושיפוץ רציני בבית לא תמיד יכול לבוא בחשבון כלכלית. בדיוק לכאן, נכנס לפעולה מקצוע ה"הום סטיילינג". יועצת הום סטיילינג לא מזיזה קירות או מתכננת תשתית תאורה. היא עושה שימוש, עד כמה שניתן, בריהוט או באביזרים הקיימים בבית (ואולי מעלים אבק במחסן), מדגישה את היופי והנוכחות של הפריטים היפים והמיוחדים ובמידת הצורך, מייעצת מה והיכן לרכוש פריטים משלימים. בכל כך הרבה מקרים, ייעוץ מקצועי ונכון יכול לשנות את כל האוירה בבית לנעימה ורגועה ולהשפיע לטובה על מצב הרוח המשפחתי באופן משמעותי. 
 

למי מתאים תחום ההום סטיילינג?

האמת היא, שזה קורס חובה לכל אחת. מי מאיתנו לא רוצה לדעת לשלב את הצבעים הנכונים, להדגיש את הפינות היפות בבית ולהסוות את הבעייתיות... 
למי מתאים לעבוד במקצוע? למי שאוהבת לבחור את הפריטים הנכונים, למי שלא מפחדת מאתגרים וטעם קצת אחר של לקוחות, למי שרוצה להכיר טקסטורות שונות וחומרים חדשניים ולמי שרוצה להיות עצמאית ולקום עם חיוך ענק כל בוקר לעבודה. אם יש לך את הכשרון ואת האהבה לעיצוב - הקורס הקצר הזה בהחלט יכול להתאים לך...
 

מה לומדים?

כמו בכל תחום, כשרון ואינטואיציה מעולה יעזרו לך להצליח אבל קורס טוב ומקצועי יעלו אותך לרמת המעצבים המקצועיים והאיכותיים. חשוב ללמוד במוסד אקדמי עם מוניטין שמעסיק את מיטב המרצים והאנשים המובילים בתעשייה. אחד הקורסים המובילים והמעניינים בארץ מתקיימים בטכניון, ביחידה ללימודי המשך גם בחיפה וגם בשלוחת הטכניון במתחם שרונה בתל אביב. המסלול בתל אביב כולל שיתוף פעולה מרתק עם מעצבים מובילים מבית העיצוב הנחשב "קסטיאל" וכולל סיורים, הכרות עם חומרים והטרנדים המובילים בעולם לצד סגנונות עיצוב על זמניים, עבודה עם תוכנות שרטוט ועיצוב מובילות תוך שילוב עם פרקטיקה ופרוייקט גמר.  משך הלימודים כחצי שנה.
 

אבל אני אמא - מתאים עכשיו ללמוד מקצוע נוסף?

דווקא עכשיו זה ה-זמן ללמוד עוד מקצוע.
כיועצת הום סטיילינג, תוכלי לנהל לעצמך את השעות תוך גמישות מקסימלית בשילוב הילדים והקריירה. אין כמו תחושת הסיפוק האדירה שיש בסיומו של כל פרוייקט עיצוב, כשההבדל בין ה"לפני" וה"אחרי", שנוצר בזכותך ואת רואה את החיוך הענק של בני הבית. גם הקורס עצמו, נמשך כחצי שנה בשעות הערב, כך שניתן ללמוד ולעסוק בזה במקביל לעבודה הקבועה. אין כיף יותר גדול מלשלב בין העבודה היומיומית האפורה והקבועה לתחום מלא תשוקה וצבעוניות שאפשר גם לעשות בשעות הפנאי.
יתרון חשוב ונוסף, דווקא נעוץ בהיותך אמא: תדעי לתת את תשומת הלב לעיצוב נגיש ובטיחותי לילדים ויחד עם זאת, כזה שיגרור מחמאות מכל מי שנכנס לבית, לעצב נכון חדרי ילדים וחדרי אמבטיה ושירותים שמשמשים את הילדים. 
 
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו