מתלבשות על ניקה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מתלבשות על ניקה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.01.2016
האמא שמאחורי "ניקה" , חממה של ידע ותמיכה לצד אופנה ולייף סטייל עבור נשים החל משלב ההריון, הנקה לידה ואימהות. 


מתלבשות על ניקה
פעילותה של ניקה החלה בפורטל תוכן, פורטל מניקה – שהפך במהרה לבמה המרכזית להנקה ברשת. 
לצד פעילויות התוכן, קיימת חנות הקונספט "ניקה" – מעוז אופנת הריון הנקה ואימהות.במקום מתקיימים גם אירועים וערבי נשים בכל התחומים המעניינים נשים בהריון ולאחר לידה. 
 

 

האמא שמאחורי המותג - נעים להכיר

אושרית גור, בת 39, נשואה לאסף, אמא לאיתמר (11) ואילי (7). אושרית מגיעה מעולם הטלוויזיה והפרסום ואחרי לידת ביתה הקטנה יצאה לדרך עצמאית ולהגשמת חלומה.
 

ספרי לנו על הקריירה שהיתה לפני שהפכת לאמא.

את שנות העשרים שלי ביליתי באקדמיה בלימודי אמנות קולנוע ומדעי הרוח. כסטודנטית עבדתי בחנויות אופנה, ניהלתי חנויות בגדים, וכן ניהלתי פרוייקטים אינטראקטיביים בערוץ 2 ובמשרדי תוכן ופרסום.
 

מתי הבנת שזה כבר לא זה ואת זקוקה לשינוי?

העבודה לפני הילדים הייתה בשעות לא שגרתיות, היום שלי היה עמוס ונמשך עד לשעות הערב המאוחרות. לאחר הלידה של בני הבכור חזרתי לעבודה וניסיתי לשלב בן ההורות לקריירה, לאחר הלידה של בתי השנייה הבנתי שאני לא מסוגלת להמשיך בקריירה הזו ושאני זקוקה לשינוי כיוון, משהו משל עצמי, שימלא אותי ויענה על כל הצרכים שלי. חיפשתי תחום שיהיה רלוונטי עבור אמהות כמוני, שיעניין אותי ויאתגר אותי.

 

איך נולד הרעיון של ניקה? 

עם לידת בכורי נתקלתי בקשיים רבים בכל הנוגע להנקה. הייתי מתוסכלת כואבת ובודדה. זו הייתה ראשיתו של עידן האינטרנט (נשמע עתיק אבל זה רק לפני 11 שנים) והידע לא היה זמין כמו היום. לאחר לידתה של ביתי הקטנה כבר היו ברשת כמה מקורות ידע מובילים, אך עם זאת לא היה אתר אחד שהתמחה בכל מה שקשור להנקה. החלטתי להרים את הכפפה ולהקים פורטל תוכן שכולו מוקדש לנושא ההנקה וההורות הראשונית לאחר הלידה .
התחלתי בפורטל תוכן ללא תוכנית מוגדרת, הרגשתי צורך לכתוב וחתמתי בשם הבלוג שלי 'ניקה'. בבלוג סיפרתי על החוויות שלי כאמא מניקה. לתוך תשוקת הכתיבה יצקתי גם את אהבתי לאופנה. ראיתי שנשים רבות מתלוננות על כך שאין להן מה ללבוש בהריון. שכל מה שקיים זקן, או פשוט מדי והן רוצות להמשיך להתלבש מהמם ולהראות הכי טוב שאפשר. אז יצאתי למסע קניינות בחו"ל והתחלתי לייבא את המותגים הכי מרגשים שרצים באירופה ובמחירים שנשים בארץ יכולות ורוצות להרשות לעצמן. מה שהתחיל במכירות ביתיות, עבר במהרה לחנות בוטיק קטנה ובסוף 2015 השקתי את החלום שנרקם לי לפני כמה שנים. חנות קונספט ענקית שהיא מעוז אופנה ומתחם אירועי לייף סטייל הכולל הרצאות ומפגשים לנשים משלב ההריון, דרך ההבשלה שלהן כאימהות חיצונית ופנימית ועמוק לתוך הנשיות הבוגרת שלהן, ההגשמה העצמית והבריאות.
אני יוצרת ומתפתחת עם ניקה באהבה מתוך הבנה של הצרכים שלי והתרגום שלהם לסיפוק הצרכים הרצונות וההנאות של הריוניות ואימהות באשר הן. 
 

 

איך משלבים בין ההורות לעבודה?

זה האתגר הגדול ביותר של אמהות בימנו, הצורך בקריירה והגשמה עצמית לצד הצורך הגדול להיות שם בשביל הילדים, להיות אמא טובה וקשובה, שעונה על כל הצרכים.
אני מוצאת את האיזון הנכון, כשאני בעבודה אני טוטאלית למה שאני עושה וכשאני בבית זה נטו זמן שמקדש עבור הילדים, הזמן שלי הוא גמיש כך שאני מצליחה לשלב בצורה אופטימלית בין הצרכים של כולם, אני מאמינה שבכך שאני עושה את מה שאני עושה אני מגדלת את הילדים שלי להגשים את החלומות שלהם. המסר שאני מעבירה למשפחה ולסביבה שלי הוא שחיים מתוך תשוקה והשראה זו המתנה הכי טובה שאת כאמא יכולה לתת לילדים שלך.

 

יתרונות וחסרונות של ניהול עסק עצמאי 

היתרון העיקרי הוא אני עושה את מה שאני באמת אוהבת, אני מצליחה לגעת בהמון תחומים שמעניינים אותי, יש לי סיפוק אדיר מהעבודה שלי ואני קמה כל יום בהנאה לקראת אתגר חדש.
החסרון הוא כמובן שהעבודה אף פעם לא מסתיימת, אני עובדת כל הזמן גם כשאני לא בעבודה, הווטס אפ והמיילים תמיד ממשיכים להגיע גם כשאני בחופשה, הראש תמיד עובד ומכל מקום אני לוקחת השראה וישר חושבת לאיזה מקום אני יכולה לקחת את זה לעסק שלי.  
 

חנות ניקה

 

 טיפים, הצעות, נקודות למחשבה לאימהות שמתלבטות לגבי שינוי כיוון דומה

קודם כל אם יש לך רצון לשינוי אז לכי על זה, הפחד והחשש תמיד קיימים אבל אם יש לך חלום אמיתי הוא לא ירפה עד שלא תעשי איתו משהו. הדבר השני שאני ממליצה הוא להיכנס לזה בעיניים פקוחות, להתחיל בקטן ומשם לצמוח, תמיד לתכנן כמה צעדים קדימה ולהיות מאוד מסודרים.
אני מאוד ממליצה להעזר באנשי מקצוע שיודעים להוביל ולעזור בתכנון נכון לבניית עסק.
 
 
את כל הפריטים הנפלאים של 'ניקה' ניתן למצוא בחנות האינטרנט MyNika ובלוח האירועים באתר.
 
צילום: נטלי שור
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו