בעלי משפחה? אלו המוצרים שאתם חייבים בבית - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בעלי משפחה? אלו המוצרים שאתם חייבים בבית

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.11.2020

הבית הוא המבצר שלנו, המשפחה היא העוגן, ואנו נעשה הכול כדי שיהיה למשפחה שלנו נוח ונעים בבית. כדי להבטיח זאת, יש לוודא שהבית מצויד בכל הנדרש, כולל מוצרים חשמליים אשר יהפכו את ההתנהלות היום־יומית לטובה ויעילה יותר. 



בעלי משפחה? אלו המוצרים שאתם חייבים בבית
את המכשירים החשמליים  ניתנים לרכוש ברשת, כך שאין צורך לצאת מהבית בפרט בתקופה זו. המוצרים יגיעו אליכם עד פתח הבית בתוך מספר ימים. ישנו טווח מחירים גדול שממנו תוכלו לבחור את המוצרים שמתאימים לכם על פי נוחות, גודל, מחיר, דגם וחברה. 
 

מכונת כביסה

כשאתם רוצים לבחור מכונת כביסה ישנם כמה קריטריונים שעליהם כדאי לתת את הדעת כדי שתוכלו לרכוש את המוצר המתאים ביותר עבורכם. ישנם מוצרים רבים המוצעים בשוק והבחירה לעיתים אינה קלה. בעת רכישת מכונת כביסה מומלץ לבדוק את הקיבולת של המכונה, שנעה לרוב בין 5 ל-10 ק"ג. ככל שיש יותר בני משפחה, כך הצורך שלכם במכונה בעלת קיבולת גדולה יותר, כדי להכיל את כמות הבגדים, לחסוך בזמן, במים, בחשמל ובאנרגיה שלכם. למכונות כביסה יש פתח עליון או קדמי, ועליכם לבחור במכונה המתאימה לכם לפי הנוחות או מבנה החדר שבו תוצב המכונה. 
 

מייבש כביסה

בעבר מייבשי כביסה נחשבו למוצר מותרות, אך היום הם נמצאים כמעט בכל בית והפכו למוצר בסיסי. כדי שלא תהיו תלויים במזג האוויר, במקום או בזמן הייבוש, מייבש כביסה מאפשר לכם בעיקר בחורף לדאוג לכך שהכביסה תתייבש במהירות ובקלות, ואפילו תהיה רכה וריחנית.
יש דגמים שונים של מייבשי כביסה, כאלה שבהם יש צינור פליטה להוצאת האוויר ועליו להיות מופנה החוצה, ויש מייבשים (קונדנסור) שבהם אין צינור אך צריך לרוקן את מכל המים כשהוא מתמלא. גם למייבשים בדומה למכונות הכביסה יש גדלים שונים וקיבולת משתנה, ועליכם לבחור את המתאים ביותר למשפחתכם, לגודלה ולכמות השימוש במייבש. 
 

מזגן

זהו  מוצר חיוני באקלים הישראלי החם, וקשה לדמיין את עצמנו חיים  ללא מזגן בקיץ או ללא חימום בחורף. הבחירה אם לרכוש מזגן נפרד לכל חדר או להתקין מיזוג מרכזי היא שיקול של חלוקת החלל בבית, העיצוב, ההתנהלות של בני הבית, גודל הבית ומספר החדרים. כדי להתקין מיזוג מרכזי, לרוב יש צורך בהנמכת תקרה כדי להעביר את צינורות האוויר בין החדרים, וכדאי לתכנן זאת כשקונים, בונים או משפצים בית או דירה. את העוצמה, החברה והסוג ניתן לבחור מתוך מגוון של מוצרים על פי הצרכים והמחיר. 
 

מיקרוגל

מיקרוגל הוא מוצר חשמלי שמקל את אופן חימום האוכל והפשרתו בצורה משמעותית, בעיקר כשיש משפחה. חימום המזון בצורה מהירה ובטוחה, המסת מוצרים מהירה, הפשרה, בישול ואפייה הם רק חלק מהפעולות שהמיקרוגל מאפשר לעשות בקלות. גם למוצר זה יש שלל סוגים שניתן לבחור לפי הגודל, העוצמה, העיצוב החיצוני, המחיר ושיטת ההפעלה, אך זה אינו מוצר שכדאי לוותר עליו במטבח המשפחתי.  
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו