מעורכת דין לא מסופקת לאישה עצמאית ומאושרת - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מעורכת דין לא מסופקת לאישה עצמאית ומאושרת

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 13.06.2017
אילנית, אמא ל-3 היתה עורכת דין לא מסופקת ולא מאושרת מעיסוקה. עברה תהליך עם עצמה והקימה את העסק עליו חלמה. אילנית בוגרת קורס ביזנס, מוזמנות לקרוא על התהליך שעברה כאישה עצמאיות ועל השילוב בין הורות לקריירה..
 

 



מעורכת דין לא מסופקת לאישה עצמאית ומאושרת

1.ספרי לנו מי את?

שמי אילנית, אני אמא ל אלרם בן 17, אריאל בת 12 וזוהר הקטנה בת 7. אני עורכת דין ומגשרת בהכשרתי. עסקתי בתחום המשפט שנים רבות בעבר.
פיתחתי שיטה ייחודית שנקראת קוד בת חורין. 
השיטה הזו מקנה לכל אישה ידע וכלים להיכרות עצמית עם הכוחות הנסתרים הטמונים בה .
השיטה פשוטה ופועלת תוך כדי תהליך הדרגתי, הדרך מציאותית ופרקטית מתרחשת כאן ועכשיו מתוך התבוננות והתייחסות להווה .השיטה מציבה לכל אישה שאלות מראה המסייעות לה בהבנת הקונפליקט הפנימי שבה ואת הפתרונות למצבה.
ברמה הרוחנית אני מרגישה שליחות בהוצאת כל אישה ממצב של עבדות לחירות קיומית.
מהרגע שחוללתי את המהפך בחיי והפכתי לעצמאית יש לי הזכות להשפיע בעיצוב חייהן של נשים רבות דרך סדנאות קבוצתיות ואישיות שאני מקיימת, כנסים משותפים עם מנטורים בעליי שם עולמי דוגמת טים קלי מנטור לייעוד שהתארח בביתי וגולת הכותרת היא הפתיחה של מרכז בחזרה לחיים שהוא מרכז הוליסטי רב שיטתי בו אני מקיימת את מכלול הפעילות הלימודית והרוחנית שלי . 
 
אני היום אישה עצמאית במובנים רבים של המילה יצאתי לעצמאות עסקית וכלכלית ובנוסף יישמתי עצמאות חופש ובחירה בחיי האישיים .
אני רוצה להזכיר לכל הנשים שקוראות את הכתבה הזו שהחופש לשינוי מתחיל בבחירות שלכן .
בין המוצרים שאני מציעה: קורס קוד בת חורין, מפגשי מדיטציה, מפגשי יוגה בהמשך יהיו צמידי בת חורין, גלביות של בת חורין ועוד... 
 

2.ספרי לנו על הקריירה שהיתה לך לפני שהפכת לעצמאית

כעו"ד עסקתי במתן ייעוץ משפטי לחברות, הייתי מספקת הגנה משפטית ללקוחותיי בניסוח חוזים אל מול חברות גדולות במשק. בעקבות התמחותי בניהול משא ומתן ויישוב מחלוקות פניתי לתחום הגישור ועסקתי בגישור בבית הדין לעבודה במשך 7 שנים. סיימתי את לימודי המשפטים באנגליה בשנת 1998.

 

3.מתי הבנת שזה כבר לא זה ואת זקוקה לשינוי

 אני זוכרת את הרגע בו ישבתי מול מחשב מנסה לגייס את האנרגיה והרצון לשוב לעסוק במקצוע שלי גישור אבל משהו הרגיש לי חסר, לא נכון, נטול אנרגיה הרגשתי שאני צריכה להניח לעיסוק הקודם שלי ולהתחיל במסע של חיפוש תשובות לשאלות שהטרידו אותי כל חיי .
 

אילנית הילל

4.איך נולד הרעיון לעסק החדש?

עזבתי את איזור הנוחות שלי ויצאתי למסע שהוביל אותי למקומות רחוקים בעולם. אחד מהם היה בעקבות גדול המנטורים למוטיבציה שפעל בסן דייגו.
הידע שרכשתי במסגרת הסדנא הזו גרם להבין את התהליכים שאני עוברת וכתוצאה מכך כוח הרצון שלי נעור אמיתות שונות לגביי חיי נעשו נגישות עבורי והתחלתי להבין מה הכיוון שאני רוצה לצעוד בו .אחרי שהגעתי להבנה מלאה לגביי חיי נעורה בי ההבנה לגביי הייעוד שלי היה לי ברור שהגעתי לעולם הזה על מנת לחלוק לשתף את התובנות שלי ולעזור לאחרים ליישם אותן בחייהם. את כל התובנות האלה קיבצתי לשיטה ייחודית והיא קוד בת חורין .
 

5.השכלה רלוונטית - עשית קורסים מעניינים בתחום שעזרו לך?

אני כל הזמן לומדת. ללא הפסקה. אין כמעט זמן שאני לא עוברת הכשרה כלשהי. אני משתתפת בקורסים, בכנסים ואפילו לומדת אצל מורים פרטיים. כל הזמן בתנועה ובלמידה כדי להרחיב ולהעשיר את הידע שלי. בין היתר סיימתי לאחרונה קורס ביזנס לנשים עצמאיות לפרטים לחצו כאן.
 

6.איך היה המעבר משכירה לעצמאית?

כמו בכל תחום המעבר מחסות פיננסית של מקום העבודה אל אחריות טוטאלית עצמית לגבי כל הצדדים הכלכליים מכיל בתוכו חששות, קשיי הסתגלות והתמודדות מחד, מאידך בעצמאות התחושה של החופש בולטת ונכונה עבורי. 
 

7.אמא עצמאית - איך משלבים את זה ביחד??

היתרון הגדול בהפיכתי לעצמאית בא לידי ביטוי בתא המשפחתי- כמובן שאני נוכחת באופן תדיר בחיי ילדיי. יש לי את הזכות ללוות את תהליך הגדילה שלהם והם כמובן נהנים משעות חופשיות וגמישות שלנו יחד. אבל שוב כמו בכל דבר העבודה כעצמאית ובמיוחד בתחום שבחרתי, היא עבודה ללא הפסקה. כאשר הייתי שכירה הייתי נגישה לילדים בפרקי זמן קבועים. הילדים ידעו שאמא עובדת עד שעה מסוימת, וביתרת היום הייתי נגישה עבורם.
אפילו הילדים מבינים שלהיות עצמאית זו עבודה מסביב לשעון, כשנשאלה מדוע אמא נעדרת מיום המשפחה ענתה: "אמא מקימה עסק חדש ואין לה הרבה זמן" אמרה אריאל ביתי בת ה10 למורה.

 

8.יתרונות וחסרונות להיותך עצמאית 

היתרונות בעצמאות הם ניהול הזמן, אני מנהלת את היומן בהתאמה לניהול משק הבית וגידול הילדים. החסרונות בעצמאות, האחראיות מוטלת כולה עליי והחיסרון הוא גם היתרון. אני אחראית לכל היבט של ההתנהלות הכלכלית והפיננסית שלי ובזה גם טמון היתרון, ההנאה ותחושת החופש.
היום  לאחר תקופה של למעלה משנתיים אני יכולה להנות ולהעריך את היתרון הגלום בחופש לקבל את ההחלטות בצורה מלאה וטוטאלית על חיי. להיות עצמאית זה לא תמיד קל- כמו בכל תחושת חופש מתלווה אחראיות.
 

9.להיות עצמאית - זה לא תמיד קל...

נכון, אולם למרות שזה לא קל אני בהחלט מעדיפה להגשים את הייעוד שלי, לנהל את עצמי ולפתח את העסק שבניתי במו ידי.
 

10. ועבור האימהות שקוראות את הכתבה ומדגדג להן גם להיות עצמאיות - טיפים, המלצות

ההמלצה החמה שלי עבור האישה העצמאית שרוצה להקים את העסק החדש היא לייצר לעצמה סביבה תומכת. סביבה תומכת יכול להיות קהילה של נשים בעלות מטרות דומות- ניתן להתחבר בפורומים שונים ברשתות החברתיות, עוד יותר חשוב להרשם לקורסים שנוגעים בתחומים כמו שיווק, פרסום, יצירת קהילה, צילום, כלכלת העסק, ניהול דף עסקי בפיסבוק ועוד. מניסיוני מומלץ לפנות  למקום שמרכז את כל הנושאים הללו תחת קורת גג אחת, זה חוסך זמן, כסף, משאבים ומקל מאד על התקדמות מהירה. רצוי ומומלץ שלמקום יהיו יכולות מקצועיות מוכחות. 
לשמחתי מצאתי את כל זאת ועוד בקורס ביזנס שהקימו ניקול ושירלי ובנוסף יש יתרון מהותי בכך שיש גם ליווי אינטרנטי בקבוצה סגורה ברשת הפייסבוק.

 

11.במידה והנך בוגרת של קורס ביזנס – ספרי לנו בקצרה מה עשה לך הקורס, אילו מפגשים תרמו לך במיוחד? 

כבוגרת מחזור א' של קורס ביזנס אני רוצה להדגיש שמלבד רמתי המקצועית הגבוהה זכיתי לקבל ערך מוסף שלא ניתן לאמוד בכסף והוא- השראה. 
פגשתי במרצות שחלקו איתנו את דרכן אל העצמאות, מקצועיות מאד, מאד אמפתיות למשתתפות, מלאות כריזמה ואנרגיה גבוהה של עשיה ויצירה. באופן אישי נהנתי והתחברתי לקורס השיווק בו נחשפתי לצדדים לא מוכרים בדרך לבניית העסק, דוגמת הצורך בהקמת תוכנית שיווקית או בקורס הקמת קהילה, בו למדתי על החשיבות הגדולה של הקמת קהילה משלי ועל הצדים המעשיים הכרוכים בהקמה וניהול של קהילה משלי. בנוסף הלימוד בסביבה תומכת של נשים בדרך לבנייה עצמאית מפרים הדדית ותורמים לחיזוק ועידוד ובין היתר נוצרו קשרים ושיתופי פעולה.
 
אילנית הילל בקורס ביזנס - נשים.עסקים.קפה

 

פרטים על קורס ביזנסיות - כלים דיגיטלים לנשים עצמאיות לחצו כאן

 

12.האם את כבר חשה בתוצאות בשטח בעקבות הקורס?

כבר במהלך הקורס בעקבות הפעילות המשותפת בשטח עם המרצות חל גידול ניכר באחוזי החשיפה שלי ללקוחות פוטנציאלים חדשים ואת התוצאות של כל הפעילות המעשית, הידע, הכלים וההכשרה המקיפה שעברתי בקורס ביזנס אני קוצרת ללא הפסקה עד לזמן הנוכחי. אני מאמינה שהכלים הללו ילוו אותי לאורך כל פעולתי העסקית כעצמאית. 
 

13.האם את מרגישה שאת חוסכת בהוצאות שהיית משלמת על שירותים לו לא למדת חלק מהכלים שלמדת בביזנס?

עצם העובדה שקיבלתי סט שלם של כלים שונים במקום אחד גרם לי לחסוך בהוצאות ניכרות שהייתי נגררת אליהן לו הייתי צריכה ללמוד כל נושא בנפרד. בעבודתי אני מרבה לצלם את עצמי לצרכי הפוסטים האינטרנטיים שלי, במסגרת קורס ביזנס עברתי הכשרה של קורס צילום שאילולא היה כלול בארגז הכלים שהקורס נתן הייתי צריכה לשלם עליו בנפרד ומן הסתם גם הרבה יותר.
 
מוזמנות להצטרף לקהילה של אילנית בפייסבוק לחצו כאן
ולאתר של אילנית לחצו כאן
פרטים על הסדנאות השונות 0543979757
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו