עצות לחופש הגדול עבור הורים לילדים עם הפרעות קשר ו - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עצות לחופש הגדול לילדים עם הפרעות קשב

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 14.06.2015
מילת המפתח היא "סדר מגוון" . 
ליאור יואל, פסיכולוג חינוכי המתמחה בטיפול בילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ממליץ להכניס סדר ולוח זמנים גמיש לחופש הגדול או במילים אחרות סדר מגוון
 


מאת: ליאור יואל, פסיכולוג חינוכי המתמחה בטיפול בילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז


עצות לחופש הגדול לילדים עם הפרעות קשב

כך נעבור ביחד עם החופש הגדול בשלום 

החופש הגדול מגיע ואיתו עולה מפלס הלחץ בקרב הורים רבים. הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז מתקשים לעיתים עוד יותר. ילדים אלו משתעממים מאוד מהר ומתחילים לדרוש תשומת לב רבה, ומההורים נדרשת סבלנות וזמן.

אז הנה כמה עצות לעזרה:

  1. בנו עם הילדים מערכת שעות לחופש הגדול. חשוב להכניס פעילויות שהילד אוהב וירצה לבצע. אל תשכחו לגוון - הם ממצים מהר פעילות. 
  2. בתקופת החופש חשוב להיות גמישים עם המערכת בהתאם לצרכים המשתנים, ולתת גם זמן חופשי למנוחה. מגיע להם – שנת הלימודים אינה קלה לילדים עם הפרעות קשב ולקויות למידה. 
  3. כדי שלא יהיו תלויים בכם, הכינו איתם מראש רשימה של פעילויות מעניינות, מתוכם יוכלו לשלוף פעילות בזמנים ה"ריקים". תוכלו להפנות אותם לרשימה כל פעם שיעלה הצורך. אפשר להכין מראש חומרים ליצירה חופשית. אפשר אפילו לרשום תכניות טלוויזיה ומשחקי מחשב שאתם מאשרים. 
  4. הכינו עם הילדים רשימה של חוקי הבית בחופש, ותלו במקום מרכזי. חלק מהחוקים יתייחסו אל ניהול עצמי וניהול הבית ותכניסו אותם גם אל מערכת השעות, למשל: לסדר את המיטה בבוקר, לצחצח שיניים, לאכול ארוחת בוקר, לפנות מהשולחן וכו'.. אל תצפו מהילדים לזכור לבד – כך תמנעו לפחות חלק מהחיכוכים, ותורידו מעצמכם חלק מהבלגן והעול . 
  5. דאגו להרבה פעילות גופנית - תמצאו את הדרך בה הילדים יוכלו להיות פעילים במסגרת שתהיה נוחה לכם, וכך תורידו את מפלס החיכוכים הצעקות וההשתוללות בזמנים לא נוחים.
     
  6. זמן החופשה הוא זמן נהדר ללימודים חווייתיים. ילדים עם הפרעות קשב ולקויות למידה לומדים הכי טוב תוך כדי תנועה וחוויה. אפשר להעביר להם ידע רב בחודשיים הללו בכייף. יש פעילויות רבות חלקן חינמיות, ולמי שיש זמן אפשר להמציא פעילויות לבד. יש רעיונות רבים באינטרנט. את חוברות העבודה אפשר להשאיר לביה"ס.
  7. הכינו מלאי של צ'ופרים, לא רק פרסים חומריים, כדי לקדם התנהגות חיובית ושתוף פעולה. הפרסים צריכים להיות מגוונים, אחרת יפסיקו להשפיע. 
  8. תנסו לארגן ערבים משפחתיים רגועים בצוותא – הליכה משותפת בפארק, ארוחת ערב משותפת, להקריא סיפורים (הם לא חייבים לקרוא בעצמם אם קשה להם), להסתכל בתמונות משפחתיות, כיד הדמיון הטובה עליכם. 
  9. שעת שינה – גם אם אתם מאפשרים גמישות בשעות שינה וקימה תדאגו לשני דברים: האחד – שעות שינה מספיקות. ילד עם ADHD וחוסר שינה זה מתכון לבלגאן. השני - גם לכם מגיע ערב רגוע –ניתן להגביל את הילדים לבילוי שקט בחדרם אחרי שעה מסויימת.
ואל תשכחו לקחת בייביסטר ולצאת לבלות לבד. חובה למלא מצברים.
שיהיה חופש שמח ומהנה!
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו