בריאות האם לאחר הלידה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בריאות האם לאחר הלידה

  • התופעה שלא מדברים עליה בזמן הריון ולאחר הלידה

    התופעה שלא מדברים עליה בזמן הריון ולאחר הלידה

    פורסם ב: 12.03.2024

    נשים צעירות שחוות את התופעה הזאת לא מאמינות שזה קורה להן: הן בהריון או רק ילדו, הן בשיאן, איך ייתכן שהן סובלות מבריחת שתן?

  • כל השינויים שעשויים להתרחש ברצפת האגן לאחר הלידה

    כל השינויים שעשויים להתרחש ברצפת האגן לאחר הלידה

    פורסם ב: 13.01.2022

    לידה היא מאורע משמח ומרגש המסמנת את תחילתו של עידן חדש במשפחה. יחד עם זאת, מדובר גם באירוע הדורש מהגוף להגיע לקצה גבול היכולת שלו, לא רק בעת לידת התינוק אלא גם בזמן ההיריון עצמו. אחד מהאזורים בגוף שעשויים להראות תסמיני שינוי גם לאחר שהתינוק הגיע לעולם היא רצפת האגן. במאמר זה נסביר מהי בעצם רצפת האגן ועם איזה שינויים את עשויה להתמודד בעת ההחלמה מהלידה.

  • איך לאכול טעים ובריא עם תינוק על הידיים?

    איך לאכול טעים ובריא עם תינוק על הידיים?

    פורסם ב: 21.11.2020
    הגעתם הביתה, את והתינוק. זו לידה ראשונה, שניה או חמישית. אושר מעורבב בבלבול, חיים חדשים מעורבבים בגוף כאוב ומותש, אחריות עצומה כלפי יצור קטן שרק הגיח לעולם. ומי ידאג לנו לאוכל?
  • היום שאחרי: מה קורה לך אחרי הלידה?

    היום שאחרי: מה קורה לך אחרי הלידה?

    פורסם ב: 20.08.2020

    פעמים רבות, לאחר הלידה, כאשר הליווי הצמוד מצד בני המשפחה והצוות הרפואי נעלם, האישה חווה שינויים פיזיולוגיים ופסיכולוגיים, בלי שיש לה עם מי לשוחח על כך. מאמר זה יפרט על מספר דוגמאות לבעיות מהן סובלות נשים לאחר לידה. 

  • נמצא קשר בין דרך הלידה לבין צניחת אברי אגן בהמשך החיים

    נמצא קשר בין דרך הלידה לבין צניחת אברי אגן בהמשך החיים

    פורסם ב: 28.12.2018

    טראומה לרצפת האגן במהלך לידה רגילה עלולה להיות קשורה בהפרעות בתפקוד רצפת האגן בהמשך החיים. אלו יכולות להתבטא כהפרעה בשליטה על סוגרים ובצניחת הרחם. בניתוח קיסרי, לכאורה, נחסכת הפגיעה האפשרית לרצפת האגן, ועל כן ניתוח קיסרי נתפס כמגן מפני התפתחות הפרעות מסוג זה בהמשך. 

  • יחסי מין לאחר ניתוח קיסרי

    יחסי מין לאחר ניתוח קיסרי

    פורסם ב: 18.07.2016

    לא משנה איזה לידה עברת, הגוף זקוק לזמן התאוששות...אחת השאלות השכיחות אחרי לידה היא- "מתי הזמן הבטוח לקיים יחסי מין שוב אחרי הלידה!"

  • טיפים להקלה על כאבים בהריון ואחרי לידה

    טיפים להקלה על כאבים בהריון ואחרי לידה

    פורסם ב: 05.03.2016

    ראשית ברצוני לציין כי כאבי גב וכאבי רגליים הם דבר שכיח במהלך ההריון אז הרגעי הכל בסדר אצלך..תחושות אלה נובעות מכך שכאשר חודשי ההריון הולכים ומתווספים נוצרים בגוף האישה שינויים אשר יוצרים את האי נוחות שתחלוף לאחר הלידה. קראו מה ניתן לעשות בנידון...

  • למה לא ציפית?

    למה לא ציפית?

    פורסם ב: 29.01.2016

    מה באמת קורה לי אחרי הלידה? את חווה כל כך הרבה שינויים מרגע הלידה. גם הגוף שלך עובר שינויים רבים. קראי על 5 שינויים שלהם אולי לא ציפית.

  • תרומת השינה לבריאות

    תרומת השינה לבריאות

    פורסם ב: 29.01.2016
    שינה נחוצה לשמירה על המשקל, היא מונעת הצטננויות ודלקות, מסכלת התקפי לב ומורידה את הסיכון לדיכאון קליני. כדאי להשקיע בפתרונות שינה מתקדמים ולנצל את היתרונות שלה בכל גיל.
עמודים: 1 | 2 | 3