פעילות גופנית לאחר לידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

פעילות גופנית לאחר לידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.11.2005

מה שבועות אחרי החגיגות הגדולות עם הולדת התינוק או התינוקת החדשים, ותוך כדי הניסיון להחזיר את החיים למסלולם ולהתרגל לעובדה כי לבית ולמעגל המשפחתי נוסף ייצור חדש ותובעני , נשארות רוב הנשים עם מטרה מעיקה  – תהליך החזרה למשקל ולגזרה איתה החלו את ההיריון או אליה הציבו לעצמן מטרה להגיע מייד בסופו של ההיריון.



פעילות גופנית לאחר לידה

 

כמה שבועות אחרי החגיגות הגדולות עם הולדת התינוק או התינוקת החדשים, ותוך כדי הניסיון להחזיר את החיים למסלולם ולהתרגל לעובדה כי לבית ולמעגל המשפחתי נוסף ייצור חדש ותובעני , נשארות רוב הנשים עם מטרה מעיקה  – תהליך החזרה למשקל ולגזרה איתה החלו את ההיריון או אליה הציבו לעצמן מטרה להגיע מייד בסופו של ההיריון.

 

על מנת להתחיל פעילות גופנית בצורה נכונה וללא לקיחת סיכונים מיותרים, גלית פרי, מנהלת מחלקת ההדרכה בסטודיו c, מוסרת 10 טיפים לפעילות גופנית נכונה ויעילה לאחר הלידה:

 

1.       תרגילים לאזור קרקעית האגן יש להתחיל כבר בימים הראשונים שלאחר הלידה ולהפוך זאת לרוטינה קבועה. הפעלת שרירים אלו לאחר לידה ובכל עת תעזור בריפוי התפרים ובחזרה מהירה יותר לתפקוד מלא.

2.       יש להימנע בשבועות הראשונים מפעילות גופנית העוסקת בקפיצות ניתורים ולחץ תוך בטני כיון שהאיברים הפנימיים בחלל הבטן והאגן עדיין אינם נתמכים כראוי ע"י קיר הבטן ורצפת האגן.

3.       החזרה לפעילות צריכה להיות הדרגתית מהקל אל הכבד ותוך כדי הקשבה לגוף.

4.       יש להקפיד על תרגילי חימום ומתיחת השרירים לפני הפעילות. החימום נועד להגביר את זרימת הדם למפרקים ולשרירים ולעלות את טמפרטורת הגוף.

5.       פעילות גופנית לאחר לידה גורמת לריפוי והתאוששות מהירים יותר של אותם אזורים שנפגעו כתוצאה מתהליך ההריון והלידה.

6.       מודעות ליציבה נכונה תוביל לשיפור המראה וההרגשה הנפשית של האישה – חשוב להקפיד על יציבה נכונה ובטוחה בפעילות היומיומית עם התינוק.

7.       רצוי לבצע את הפעילות הגופנית לאחר הנקה כשהחזה מרוקן, כיוון שגודש בחזה עלול להפריע במהלך הפעילות. כמו כן חשוב להקפיד על רכישת חזיה תומכת ומתאימה.

8.       יש להקפיד לבחור במסגרת התעמלות המותאמת ומתייחסת לצרכי הגוף של האישה לאחר הלידה ולהתעמל במסגרת מקצועית שמתמחה והוכשרה לעבוד עם נשים אלו. ההתמקדות בפעילות גופנית צריכה להיות באותם אזורים שעברו שינויים במהלך ההריון והלידה.

9.       במהלך ההריון עקב שינוי יציבתה של האישה ההרה – אזור הגב התחתון נוטה להתקצר ונשים רבות סובלות מכאבים באזור זה לאחר הלידה. חשוב לעבוד על הארכה ותנועתיות האזור כדי למנוע או להפחית כאבים, חיזוק גב עליון והארכת שרירי חזה.

10.   במהלך ההריון שרירי הבטן התארכו מאוד ולאחר הלידה הבטן רפויה ומדלדלת ואינה מסוגלת לתמוך בגב התחתון ובאיברים הפנימיים. יש להקפיד על עבודה נכונה המשלבת את כווץ קרקעית האגן לפני ובמהלך התרגיל בכדי למנוע לחץ תוך בטני.

 

·                     מומלץ להיוועץ ברופא לפני תחילת הפעילות.

מומלץ לחזור לפעילות גופנית מלאה שישה שבועות לאחר לידה רגילה ושמונה שבועות לאחר ניתוח קיסרי.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו