שרלוק הולמס בעקבות הביוץ - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שרלוק הולמס בעקבות הביוץ

  • אז אני זורמת...

    אז אני זורמת...

    פורסם ב: 04.04.2013

    פסח. ערב חג. בראש השולחן אבא שלי העדין והרך, שמסתכל עלי במבט מלא באהבה וחמלה. אבא שלי הוא היחיד בעולם שמסתכל עלי בחמלה ולא ברחמים, הוא היחיד שאומר לי בגלוי "אני חסר אונים, לא יודע מה לעשות כדי לעזור לך, כשהיית ילדה ונפצעת או כאב לך הייתי יכול לחבוש לך את הפצע, אבל עכשיו אני לא יודע מה לעשות ואיך להקל עליך את הכאב..". אבא שלי.

  • בטא קטנה מחמש

    בטא קטנה מחמש

    פורסם ב: 14.01.2013

    לא רציתי לבכות הפעם. לא יכולתי להסתכל לעצמי בעיניים במראה, אז נכנסתי להתקלח ושם הדמעות התערבבו עם המים החמים ויכולתי לעבוד על עצמי שאני לא באמת בוכה. אחר כך הספגתי את המים מהשיער במגבת הגדולה ועמדתי דקות ארוכות מול המראה מסתכלת על הבטן שלי, יודעת שהיא ריקה

  • השקט שלפני הסערה או איך לא לנסות לעודד

    השקט שלפני הסערה או איך לא לנסות לעודד

    פורסם ב: 07.11.2012

    "איזה יופי.. איזה יופי! נהדר שאתם הולכים ל ivf", "אוי שטויות.. אז עוד חודש חודשיים, את צריכה להיות רגועה, אחרת זה לא יצליח.." ,"אז לא נורא, בחודש הבא.."

  • להחזיק אצבעות...

    להחזיק אצבעות...

    פורסם ב: 16.10.2012

    חג סוכות, חופשה מהעבודה, אנחנו בחצר עם חברים טובים, יושבים בשמש ומקשקשים, התינוקת הקטנה שלהם עוברת מיד ליד, מנסה לאכול את הדשא, את החיפושיות, את האדמה שלנו.. ואני מסתכלת עליה, על הידיים הקטנות האלה וחושבת על זה שאולי יש לי תינוק בבטן.. תינוק בן שבוע!

  • שרלוק הולמס בעקבות הביוץ הנעלם..

    שרלוק הולמס בעקבות הביוץ הנעלם..

    פורסם ב: 04.10.2012

    להיכנס להריון תמיד היה נראה לי כמו משהו שמגיע לי אוטומטית משום שאני חלק מהטבע, מהבריאה, אבל פתאום אני מגלה שחסרים לי כמה ביוצים בשנה, פתאום הגיל שלי, 35, מקבל משמעות נוספת..