גולף & קידס משיקה קולקצית אביב קיץ חדשה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

גולף & קידס משיקה קולקצית אביב קיץ חדשה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 18.03.2017
הקולקציה החדשה של גולף מחולקת לארבעה טרנדים מרכזיים
 


גולף & קידס משיקה קולקצית אביב קיץ חדשה
קולקציית Water Flow, בהשראת חקר עולם המים
לבנות נמצא שילובים של בדים רכים ותחרות עם ג'ינסים שטופים ושמלות בגזרה מסתובבת
 
קולקציית Urban Boho  לבנות וקולקציית Urban City לבנים, בהשראת חקר העיר מול הכפר. 
לבנות מוצגים שילובים בין עולם האופנה מתקופת ילדי הפרחים ושנות השישים ועולמות העיר האורבניים העכשוויים עם גזרות רחבות, הצבעוניות השולטת בקולקציית הבנות היא של שחור, שמנת עם נגיעות של בורדו ורקמות אתניות. ואילו אצל הבנים, שילובי לבן עם בורדו ושחור. 
 
קולקציית Safari Girl  לבנות וקולקציית Jungle Boy לבנים, בהשראת חקר אפריקה ותרבותה 
ממש לפני חג הפסח נתחדש בקולקציה צבעוניות מיוחדת שאינה מאפיינת את עולם הילדים בדרך כלל עם גווני ירוק זית, חאקי וחרדל, היוצרים שילובים על זמניים לצד טרנדיות קסומה. פרטי הלבוש עברו ברובם טיפול מיוחד של שטיפה ושפשוף לתת להם את המראה של בגדי טיולים שעברו מסע. 
לבנות השילוב בין נגיעות חרדל ודפוסי חיות עם חצאיות מסתובבות רקומות במוטיבים אפריקאים, גופיות עם גדילים בבדי שיפון רכים ופרטי לבוש עם הדפסי חיות. אצל הבנים הקולקציה מאופיינת בעולם התוכן של אפריקה וחיות הפרא המודפסים בצורה מוגדלת על חולצות טי, מכנסי ברמודה בזית וחרדל שמזכירות את בגדי חוקרי העולמות. 
 
קולקציית Botanic Girl לבנות וקולקציית Botanic Boy לבנים, בהשראת חקר עולם הגינון והבוטניקה   
הקולקציה הקייצית ביותר עוצבה בשלל צבעי הגינה והגן עם גוונים חיים המשלבים ירוק, לבן והרבה כחול, ורוד ולבנים, שילוב של חאקי ירוק וכחול, מסיבה גדולה של צבעים המתאימים לשיא הקיץ.
שמלת  גן בהדפסי אננס גדולים, גופיות עם פרחי שיפון, המתאימות לחצאיות מודפסות, שורטים בצבעים וטייטסים תואמים. לבנים מדובר בבגדי גלישה מקסימים עם מוטיבים של הגן והגינה וגופיות חוף אופנתיות. 
 
קולקציית בגדי הים
קולקציה המעוצבת בתיאום עם השראות קולקציית הבגדים, שמלות הגן והחוף באותם דפוסים של בגדי הים ובשילוב קבקבים תואמים. מעולם המותגים יש חידוש בגדי גלישה עם חולצות גלישה של קפטן אמריקה ופרוזן. קולקציית האביזרים משתלבת באופן מושלם בעולמות השונים החל מנעלי חג ונעלי סירה דרך סנדלים ותיקי קיץ קטנטנים ועד לפרטים הקטנים של קשתות השיער התכשיטים והסיכות, ליצירת מראה שלם ומענה רחב.
 
GOLF & BABY
Sail away Memaid, קולקצית בגדים פונקציונאליים ונוחים במיוחד בהשראת עולמות הנאוטיקה והים המתאימים לחג וליום יום. Baby Genius ו-  Baby Mil, ביגוד בייבי בהשראה אורבנית, בצבעוניות של לבן, שחור, צהוב עם דפוסי סלוגנים וקריצה הומוריסטית. Baby Safari ו- Baby Jungle, קולקציה בצבעוניות מיוחדת בהשראת אפריקה עם דפוסים אפריקאים בחרדל, זית ולבן.  Baby Garden ו- Explorer, קולקציית סיום הקיץ של פריטי בייבי קטנטנים.
כמידי עונה ממשיכים עם קולקציה נרחבת של הלבשה ראשונה שנותנת מענה לתינוק הקטנטן בימי חייו הראשונים. לקולקצית הקטנטנים נוספו פריטים נלווים הנחוצים לכל תינוק חדש כמו: מזרן עגלה רך ונח, סינר הנקה וצלון לעגלה. העונה נכנסים מוצרים נוספים שיגרמו לילדים הנאה מרובה ולהורים כמה דקות של נחת פרטי כמו ערכת ה- DIY-  Do It Yourself הכוללת פריטי לבוש שניתן לשדרג לבד כמו חצאית שמגיעה עם חבילת פאצ'ים להדבקה ע"י גיהוץ וגופייה שמגיעה עם טושים מיוחדים לבד לצביעה עצמית.
 
 
 
טווח מחירים:
שמלות בייבי – 49.90 – 99.90 ₪, שמלות בנות – 49.90 – 189.90 ₪, חצאיות בייבי – 49.90 – 79.90 ₪, חצאיות בנות- 49.90 – 119.90 ₪, חולצות בייבי בנים ובנות   (כולל טי , גופייות,חולצות אריג) – 29.90 – 89.90 ₪, חולצות אריג בנים – 69.90 – 119.90 ₪, גופיות בנים – 29.90 – 49.90 ₪, חולצות טי / פולו בנים – 29.90 – 79.90 ₪, חולצות בנות – 29.90 – 89.90 ₪, גופיות בנות  -29.90 ₪ - 79.90 ₪, מכנסיים בנים ובנות – 39.90 – 139.90 ₪, מכנסיים בייבי בנים ובייבי בנות – 29.90 ₪ - 119.90 ₪, נעליים – בייבי וילדים 29.9-149.9 ₪, כובעים – בייבי וילדים – 29.90- 49.90 ₪, תכשיטים – 9.9-29.90 ₪
 
 
להשיג בחנויות המותג ובאתר גולף קידס
www.golfkids.co.il

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו