חוזרים ללימודים עם ראש נקי מדאגות! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חוזרים ללימודים עם ראש נקי מדאגות!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.09.2020
חדש מד"ר פישר - סרקל אקטיב שמפו ומרכך טיפוליים 
ומסרקל אקטיב - הדור הבא של מסרקי הכינים


חוזרים ללימודים עם ראש נקי מדאגות!

שנת הלימודים החדשה

שנת הלימודים כבר החלה ותקופת ההסתגלות מאחורינו, אז אחרי שהכרנו את החברים, הגננות והמורות, חשוב להכיר את ה"חברים" שבאים ללא הזמנה - הכינים. על ידי טיפול יעיל עם המוצרים הנכונים, ניתן למנוע את בואם ולשמור על ראש נקי מדאגות ומכינים גם בתקופת הלימודים.
 
לקראת שנת הלימודים הבאה עלינו לטובה, ד"ר פישר משיק מוצרים חדשים לשמירה על היגיינת השיער: שמפו ומרכך טיפוליים בסדרת סרקל אקטיב המכילים נוסחה מחוזקת המשלבת רוזמרין עם ארבעה שמנים ארומטיים לשמירה מירבית על היגיינת השיער ובנוסף, מסרקל אקטיב - מסרק צפוף שיניים יעיל במיוחד עם טכנולוגיית שיני היהלום המסייעת ללכוד ביעילות מירבית כינים וביצי כינים. 
 

המוצרים החדשים

המוצרים החדשים בסדרה מצטרפים לסרקל אקטיב - תרסיס להשמדת כינים וביצי כינים ב- 10 דקות בלבד ובכך מספקים מענה מקיף לבעיית הכינים – הגנה, מניעה וטיפול ומבטיחים דאגה אחת פחות להורים עם חזרת ילדיהם למסגרות החינוך.
 
השמפו והמרכך המיועדים לטיפול מחוזק עברו בדיקות בטיחות מחמירות: דרמטולוגית, אופטלמולוגית, אל דמע ובדיקת סנסיטיב להתאמה לעור רגיש במיוחד. מכילים פרו ויטמין B5 המעניק לשיער לחות, רכות וגמישות למראה שיער בריא ובריח נעים מאוד. המוצרים מכילים שילוב ייחודי ויעיל במיוחד של תמצית רוזמרין עם ארבעה שמנים ארומטיים המסייע בהגנה ובשמירה מירבית על היגיינת השיער ובכך מפחית את את סכנת ההידבקות בכינים.
 
· שמן עץ התה: ידוע בהשפעותיו האנטי בקטריאלית ואנטי פטרייתית ולו מגוון שימושים: נוגד דלקות, דוחה חרקים, פרעושים וכינים  והרגעת כוויות שמש.
· שמן עץ הנים: תחליף בטוח ויעיל לכימיקליים שמטפלים בבעיית הכינים. השמן אינו גורם לגירויים או גירודים בקרקפת ומסייע בשמירה על שיער נקי מכינים. 
· שמן גרניום: שמן בעל תכונות ריפוי רבות ובהן דחיית יתושים וכינים, נפלא למגוון תועלות לבריאות העור וכן מאזן נפשית ופיזית.
· שמן למון גראס: שמן הידוע בתור מרחיק יתושים, טפילים, כינים ואף מסייע לטיפול בטפיל סקביאס.
 
בנוסף, משיק ד"ר פישר את מסרקל אקטיב – מסרק צפוף שיניים העשויות מפלדת אל-חלד להסרה נוחה ויעילה במיוחד של כינים וביצי כינים. מדובר בדור הבא של מסרקי הכינים עם טכנולוגיית שיני היהלום העוזרות ללכוד כינים וביצי כינים ביעילות מרבית. סירוק תדיר של השיער במסרק צפוף שיניים פוצע את הכינים ובכך מונע מהן להתרבות על השיער. למסרקל ידית נוחה לאחיזה לסירוק קל ויעיל, המתאים לכל סוגי השיער, עדין ובטוח לשימוש. 
טכנולוגיית שיני היהלום הינה פטנט ייחודי. שיני המסרק בנויות במבנה יהלום הגורם לחיכוך נוסף על השיער. תצורה ייחודית זו מאפשרת גירוד מיטבי של השערה ובכך מקשה על הכינים וביצי הכינים לעבור והן נלכדות באופן יעיל יותר ומהיר יותר. 
 
מסרקל אקטיב:
מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪
סרקל אקטיב שמפו ומרכך טיפולי מחוזק:
מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו