קולקציית ריהוט חדשה ומשגעת של סגל בייבי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

קולקציית ריהוט חדשה ומשגעת של סגל בייבי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 18.02.2020

לראשונה שיתוף פעולה אופנתי במיוחד סגל בייבי משיקה את קולקציית הריהוט לתינוקות 2020 ומציגה מיתוג עדכני, חדשנות מוצרית ושיתוף פעולה מסקרן עם הסטייליסטית ליאת אשורי.



קולקציית ריהוט חדשה ומשגעת של סגל בייבי
הלוואי וכשילדי נולדו היו כאלה רהיטים מהממים בשוק. בזמנו כאלה דברים ניתן היה למצוא רק בחו"ל ויש גבול למה שאני יכולה לסחוב במזוודה :-). עכשיו לא רק שהם יפיפיים טרנדים ושיקיים, הם גם פרקטיים וחדשניים כמו למשל  מיטה הגדלה עם התינוק - 3 ב-1, מעריסה ועד מיטת מעבר וכן שילוב של חומרים נועזים וקשוחים מתעשיות אחרות (בטון) בחדרי תינוקות. אני מתנחמת שיהיה לי במה לפנק את הנכדים... מקווה שזה לא יהיה בקרוב....
 
אבל אני באמת רוצה לספר לכם שמי שמביא לנו את הבשורות הללו הם "סגל בייבי" המותג הוותיק, המוכר והמוביל מאז שנת 1932, שמשיק את קולקציית חדרי התינוקות לשנת 2020 עם מיתוג עדכני וחידושים עיצוביים שלא נראו בישראל. חשוב לקחת בחשבון שהחברה מעצבת את המוצרים תחת התקנים המחמירים ביותר לחדרי תינוקות. לכן כל המיטות של סגל בייבי  מיוצרות באיטליה במפעלים המשתמשים בטכנולוגיות מודרניות מתקדמות ונבדקות בבקרת איכות משולשת. שלושה שלבים של בקרת איכות קפדנית, העומדת בתקנים מחמירים ומבטיחה מיטה איכותית, בטוחה ויציבה לאורך זמן: בקרה על חומרי הגלם, בקרה בפס הייצור ובקרה לפני ההפצה לחנויות. 
 
קולקציית 2020 של "סגל בייבי" – 4 האלמנטים - בחירת ההשראות נשענת על טרנדים מובילים, המושפעים מאירועים והלכי רוח המתרחשים בעולם. הדאגה לעתיד כדור הארץ ולמשאבים, מקורות המים, שריפות בממדי ענק, האדמה כמקור למזון הם חלק מהמרכיבים אותם חיברה זוהר אליאס – יפה, מעצבת ראשית ב"סגל בייבי". 
המתודה – להסתכל תמיד דרך עיניי התינוק – להעניק לו את סביבת השינה הבטוחה והנעימה ביותר.
 

2 טרנדים מרכזים שהובילו את הקולקציה:

1. צרכנות אחראית ונבונה- נבנתה קטגוריה חדשה המאופיינת בקו עיצובי מינימליסטי ונקי וכן נוספו פתרונות המתאימים לשימוש ארוך טווח 
2. מינימליזם - הקולקציה מתאפיינת בצורות נקיות ופשוטות, מגוון צבעים חדש ורחב מהמקובל בעולם העיצוב לתינוקות ופרטים מדויקים שיוצרים את הרהיט למעניין ונחשק.
 
עיצוב הקולקציה מתבטא בבחירות צורניות, בצבעוניות, בטכניקה ובחומרים, ונותן דגש על נוחות השימוש והאחסון. הוענקה תשומת לב ומחשבה לנוחות השימוש והאחסון על ידי חלוקה פנימית וחיצונית למיקסום הארגון, וכן לפרופורציות התואמות לחלל החדר ולתחושת הביטחון והרמוניה שמעניק העיצוב לאווירה הכללית, לפעוט ולהוריו. וכאן לראשונה יחד עם הסטייליסטית המובילה עם ניסיון של מעל 20 שנה בעולם האופנה, ליאת אשורי אנחנו מציעים סטיילינג כהצעת הגשה לחדרים המשלבים עיצוב, פרקטיקה ובטיחות. שיתוף הפעולה המסקרן בין הסטייליסטית ליאת אשורי לחברת "סגל בייבי" בא לידי ביטוי בהלבשת החדרים ובסטיילינג שונה ובועט בעולם הריהוט לתינוקות . אשורי לקחה חלק בתהליך וסייעה בבחירת הטוטאל לוק של החדרים תוך דגש על עיצוב גמיש ומשתנה בהתאם לצרכים, הטעם האישי והתקופה.
 
ליאת אשורי: "אני עוסקת באופנה וסטיילינג כבר 2 עשורים, חיה נושמת אופנה באהבה גדולה, היום כבר יש אופנה וטרנדים בכל אספקט בחיינו ולכן היה לי הכי טבעי להתחבר גם לעיצוב חדרי תינוקות ולחברת "סגל בייבי". לאור העובדה שהפכתי לאמא רציתי להגשים את כל הפנטזיות שלי ולהוסיף גם סטייל לאיכות, ואז הבנתי שאני יכולה לשתף גם אמהות אחרות בבחירות שלי. לכן יצרנו קשת רחבה ומגוונת של חדרים בסטיילינג שונה, כך שכל אמא תמצא את עצמה מתחברת לפחות לאחד הסגנונות. בעידן שלנו, תחום העיצוב הוא חלק בלתי נפרד מכל אספקט, ומתוקף תפקידי ומקצועי, חשובה לי הלמידה והחשיפה בכל מה שקשור בעולם העיצוב הטרנדים וההתחדשות שלו. מעניקה לכם מהניסיון שלי בתחום את כל מה שצריך על מנת לעשות את הדברים בצורה מושלמת ברגע הקסום והמיוחד הזה בחיינו. תזכרו שסטייל זאת לא מילה גסה, זה נכון שחלל השינה של התינוק צריך להיות פרקטי לשימוש אבל זה לא אומר שזה על חשבון המראה או העיצוב והאופנתיות כי זה צריך ואמור להשתלב יחד, שיהיה גם נעים מרגש והרמוני כדי שתאהבו אותו כל בוקר מחדש. מקווה שתהנו מהדרך וגם מהתוצאה".
 
סגל בייבי

חדשנות מוצרית – כוללת חידושים ופריטים ייחודים 

מיטת מנהטן - 3 ב-1 : עריסה, ומיטת תינוק הגדלה עד למיטת מעבר -  ללא צורך באביזרים נוספים. המיטה מעניקה תחושת ביטחון וחמימות מהיום הראשון של התינוק. מיטת מנהטן שגדלה עם התינוק, היא פרי פיתוח של התבוננות והתחשבות בצרכי הצרכן לשימוש ארוך טווח ורב שימושי – ונובעת מטרנד הצרכנות הנבונה.
 
שידת פלג – מביאה בשורה נועזת עם קריצה קשוחה לתחום ריהוט חדרי התינוקות עם השימוש בחיפוי דמוי בטון על המשטח העליון של השידה. החומר הגולמי מוכר לנו מעולם עיצוב הפנים והסגנון התעשייתי אותו אנחנו רואים בשנים האחרונות בבתים רבים, במשרדים, במקומות בילוי, חנויות -  החברה הביאה את עיצובי הלופטים לחדרי התינוקות.
 
שידת שובל- חדשנות מוצרית נוספת היא שידה שגדלה עם התינוק שעוצבה בהשפעת טרנד הצרכנות האחראית והנבונה - שידה רחבה יותר 140 ס"מ יכולה לשמש גם כיחידת אחסון ותצוגה.
 
כמו כן, בקולקציה נעשה שימוש בחיפוי דמוי עץ בגימורים וצבעוניות שונה. שימוש אמיץ בצבעוניות אפורה חדשה ומגוונת (4 גוונים) המתכתבת עם המגמות הבולטות בעיצוב הבית ומאפשרת המשכיות טבעית וקשר הרמוני בין חללי הבית השונים. גוון חדש אותו ניתן למצוא הוא הווניל שנולד בהשראת האדמה המדברית ומכניס לקולקציה חום ורכות.
 
 
 

קטגוריה חדשה 

 
קטגורית מודרן של סגל בייבי - הקטגוריה החדשה שמצטרפת למגוון הקיים 
 
סגל יוניק-  קטגוריית הפרימיום של סגל בייבי, כוללת שידות העשויות מ-MDF מלא (גם פנים המגירות), בגימור צבע בתנור בשילוב חריטות מיוחדות, או שידות בעלות מראה ייחודי בגימור אולטרא גלוס  לכל השידות מוט פלדה לחיזוק מבנה השידה ויציבות מלאה, וכן פרופיל שידה מעוגל למראה מעוצב וליצירת חלל בטוח לתינוק, כל השידות והארונות בקטגוריה נמצאות תחת אחריות מורחבת למשך שנתיים מיום ההתקנה.
 
סגל קלאסיק- הקטגוריה הקלאסית של סגל בייבי, כוללת שידות עשויות  MDF מלא (גם פנים המגירות), בגימור אולטרא גלוס. לכל השידות מוט פלדה לחיזוק מבנה השידה ויציבות מלאה. וכן פרופיל שידה מעוגל למראה מעוצב וליצירת סביבה בטוחה לתינוק. עוד בקטגוריה, ארונות פונקציונאליים תואמים לחדר התינוקות, אפשרות לשתיים או שלוש דלתות, מידת עומק 60 ס"מ. כל השידות והארונות בקטגוריה נמצאות תחת אחריות מורחבת למשך שנתיים מיום ההתקנה.
 
סגל בייסיק- הקטגוריה כוללת שידות העשויות MDF מלא (גם פנים המגירות), בגימור מלמין, לכל השידות מוט פלדה לחיזוק מבנה השידה ויציבות מלאה. ניתן להוסיף ארון המשלים את הטוטאל לוק, במידת עומק 55 ס"מ.  
כל השידות והארונות בקטגוריה נמצאות תחת אחריות מורחבת למשך שנה מיום ההתקנה. ניתן להתאים ארון ליצירת מראה כולל שם. 
 
כל המיטות בקולקציה של סגל בייבי עשויות עץ בוק מלא ואיכותי, ובעלות אישור תקן של מכון התקנים הישראלי, התואם את דרישות התקן האירופאי. למרבית המיטות מעקה בעל מנגנון בטיחותי ונוח לתפעול - מאפשר להורים להוריד ולהעלות אותו ביד אחת ואינו מאפשר הורדה עצמאית של התינוק, בנוסף קיים פרופיל "אנטי בייט" – פרופיל פלסטי המולבש בקלות על מעקה המיטה המונע מהתינוק לכרסם את מעקה המיטה. כמו כן, המיטות מצוידות גלגלי גומי שקטים ומעצור לבטיחות ויציבות מלאה. לכל המיטות, 5 שנות אחריות. 
 
מחיר מומלץ לצרכן לחדר תינוקות הכולל מיטה ושידה בין 1500 – 3900 שקלים.
להשיג ברשתות ובחנויות מתמחות למוצרי תינוקות.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו