בייביקוק במבצע עד 7/11 - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בייביקוק במבצע עד 7/11

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 26.10.2016

מכשיר רב תכליתי אשר מאדה, מערבב, קוצץ, טוחן, מפשיר ומחמם אוכל עבור תינוקות וילדים בפשטות, קלות ויותר מכל שומר על הבריאות. 



בייביקוק במבצע עד 7/11

לרכישה מאובטחת של בייביקוק לחץ/י

599 ש"ח במקום 700 לגולשות mamy

לרכישה מאובטחת של בייביקוק פלוס לחץ/י

650 ש"ח במקום 800 לגולשות mamy

ה– babycook מבית beaba הוא מכשיר רב תכליתי אשר מאדה, מערבב, קוצץ, טוחן, מפשיר ומחמם אוכל עבור תינוקות וילדים בפשטות, קלות ויותר מכל שומר על הבריאות. עם זמן חימום של בין 7 ל – 15 דקות, תלוי בסוג המזון, ה – babycook הוא מכשיר נהדר לחסכון בזמן, במיוחד להורים העסוקים של היום.

 

ילדים ותינוקות יהנו מארוחות מזינות אשר חיוניות לדיאטה מאוזנת. ה – babycook הוא מעבד מזון ביתי קומפקטי המעוצב בהתאמה לצרכים המיוחדים הדרושים על מנת להכין ארוחות בריאותיות. בשל גודלו ועיצובו הוא אידיאלי לנשיאה מחוץ לבית לסופי שבוע ולחופשות. לאחר שהתינוק גדל המכשיר ממשיך לספק ארוחות טעימות ומזינות לכל המשפחה.

 

פעולת האידוי שומרת על רכיבים חיוניים ושומרת על טעמו המלא של המזון ע"י המנעות ממגע המזון עם מים מורתחים. חומרים מזינים וחיוניים כגון ויטמין b, ויטמין c ומינרליים נשמרים.

 

פעולות העירבוב, הטחינה והחיתוך נשלטות על ידי לחצן פעימות המאפשר הכנת מזון במידה ובמרקם הרצויים על מנת שהמזון יותאם בדיוק לגיל התינוק, למידת הלעיסה האישית ולדרישות העיכול של התינוק.

 

בעזרת מכשיר ה - babycook ניתן לחמם מזון שהוכן מראש ע"י פעולת האידוי, פעולה זאת עוזרת לשמירה על האיכות הטבעית של מרכיבי המזון. ניתן לחמם אפילו מנה אחת באמצעות המכשיר ולעשות זאת ישירות בסל המכשיר או על ידי צנצנת המזון המקורית.

 

בייביקוק אידוי אפונה

ה – babycook מגיע עם מרית להרמה בטוחה של המיכל השקוף ולהוצאה קלה. יכול לשמש את כל בני הבית להכנת שייקים, עגבניות מרוסקות בעצם תחליף לטוחן מזון.

 

בייבי קוק פלוס

הבייבי קוק פלוס החדש ילווה את ההורים החדשים החל מהלידה ולכל תקופת הילדות. הבייבי פלוס יחסוך לכם קנייה של מחמם בקבוקים וגם של סטריליזטור.... גם חסכון כספי משמעותי וגם חסכון של מקום על השיש או בארונות... בשלב הראשון ניתן להשתמש בו לחימום חלב אם ותרכובות מזון רגילות, בשלב זה גם תוכלו לאחר האכילה לבצע סטריליזציה מעולה בקיטור לבקבוקים לפטמות ולמוצצים. כשתרגישו שהתינוק שלכם מוכן לשלב המעבר למוצקים תוכלו לעשות לו ארוחת טעימות באידוי מהיר כנזכר מעלה.
 
בייביקוק פלוס

בייביקוק פלוס מחמם בקבוקים

המלצה אישית: אני מעריצה של המכשיר. יש לי אותו בבית כבר 15 שנים. מאז שמאי הגיעה לגיל התחלת מוצקים. בזמנו לא היה בארץ וחברה הביאה לי אותו מחו"ל. עם המכשיר הזה הכנתי את המחיות לילדים מגיל טעימות עד גיל שנתיים לערך. 3 ילדים גידלתי עם ה- babycook. התחלתי בפירות, אידתי במכשיר תפוח או אגס וטחנתי יחד עם שאר הפירות. כך המחית היתה חלקה וטעימה (להבדיל מלטחון תפוח טרי), אידתי ירקות למרק וטחנתי אותם, אפילו חתיכות עוף והודו הכנסתי למכשיר וטחנתי את הכל יחד עם הירקות.

כל יום ילדי קיבלו ארוחה טריה, לא מהמקרר, לא מהקפאה (למרות שאפשרי גם להכין מנה גדולה יותר ולהכניס למקרר או למקפיא). אני או המטפלת הכנסנו את הרכיבים למכשיר, לחצנו על כפתור ותוך כ-10 דקות הכל היה מאודה ורך. הפכנו את הסלסלה וטחנו למרקם המתאים לגיל התינוק. לעיתים, הכנסתי את המרכיבים למכשיר, הפעלתי ויצאתי לפארק. כשחזרתי המזון המאודה היה בטמפ' אכילה בזכות הטרמוסטט של ה-babycook שממשיך לחמם כל עוד לא טחנו את המזון. מה אני אגיד לכם בנות...מכשיר קסם. הופך את הכנת המזון לתינוק לפשוט, קל ובריא. בברכת תזונה בריאה, ניקול ישר.

הערה: צנצנת האיחסון שמוצגת בתמונה התחתונה אינה כלולה ברכישת המכשיר.

בייבי קוק טחינה של מרק

לרכישה מאובטחת של בייביקוק לחץ/י

599 ש"ח במקום 700 לגולשות mamy

לרכישה מאובטחת של בייביקוק פלוס לחץ/י

650 ש"ח במקום 800 לגולשות mamy

 


אחריות היבואן למשך שנה .
 

או באמצעות המייל:  info@mamy.co.il 

 

 

 

 

 לסירטונים נוספים:

על המוצר

הדגמה




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו