אקטיב קרם - טיפול בבעיות עור נפוצות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אקטיב קרם - טיפול בבעיות עור נפוצות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 31.05.2020

חיטוי ושטיפת ידיים מוגברת, תחושת לחץ וחסר וודאות, יובש עונתי ואלרגיות אביב- מהווים יחד מרשם בטוח להתפרצות בעיות עור...



אקטיב קרם - טיפול בבעיות עור נפוצות
לצערי אני נמצאת בתקופת סטרס, בתקופות כאלה יוצא לי יובש וקילופים במרפקים. "אקטיב קרם" של PSOEASY פותר לי את הבעיה תוך ימים ספורים.
בקרם יש שילוב של 21 צמחי מרפא ומינרלים והוא מהווה פיתרון טבעי ובטוח לטיפול בבעיות עור נפוצות!
הוא מרוכז וחסכוני במיוחד!
 
חיטוי ושטיפה מוגברת של הידיים והגוף, תחושת המתח המחלישה את מערכת החיסון, נוסף על היובש העונתי והלבלוב מחולל האלרגיות, הינם מרשם בטוח להתפרצות והחרפה בדלקות עור נפוצות – כפסוריאזיס, יובש, שפשפת, אדמומיות ותחושת גרד באברי הגוף השונים. 
מותג PSOEASY המתמחה בפיתוח מענה טבעי למגוון בעיות עור נפוצות משיק את "אקטיב קרם" - מיצוי של 40% רכיבים פעילים טבעיים בקרם אחד, מרוכז במיוחד וחסכוני – המתאים לטיפול בכל הגוף!       
                    
שילוב סינרגטי של 21 צמחי מרפא, שמנים אתריים ומינרלים מים המלח בנוסחה ייחודית ומאוזנת,  מציגה יעילות גבוהה בטיפול בתסמינים שונים של בעיות עור נפוצות! מריחת של כמות קטנה על האזור הדלקתי/ מגורה/ פגוע, יכולה לסייע ולהציג תוצאות ניכרות לעין, תוך זמן קצר יחסית.
 
שמן שקדים מתוקים, שמן זרעי ענבים ושמן דקל אפריקני, מסייעים בריכוך העור, באיחוי סדקים ופציעות. צמחי הכוכבית, קמומיל וקלנדולה, מסייעים בהרגעת האדמומיות וגירויי העור. בשילוב מיצוי רוזמרין מהווים הרכיבים יחד פורמולה אנטי דלקתית המסייעת בין היתר בהגנה על העור הפצוע מפני חדירת מזהמים.
אליהם מצטרפים צמח המהוניה, מיצוי שורש הליקריץ, שמן עץ התה ו"דו שן משולש" הידועים כבעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות כמו גם בעלי תכונות איחוי סדקים ושיקום העור, הפועלים גם לעצירת דימום, עצירת הפרשות מהעור ושיפור יכולת ההחלמה של רקמות פגועות. לבסוף, מיצוי אלוורה ומינרלים מים המלח, ילחחו את העור ויסיעו לשיקום והחלמה מלאה. 
 
בעת התפרצות של בעיית עור כפסוריאזיס, סבוריאה, אלרגיה, שפשפת או כל רגישות ו/ או פגיעה בעור, יש לנקות את האזור, לייבש היטב ולעסות כמות קטנה על האזור הפגוע, פעמיים ביום. יש לחזור על הפעולה 14 יום ברציפות. 
שימו לב: גם אם נראית הטבה לאחר ימים ספורים יש להמשיך בטיפול למשך שבועיים ימים ללא הפסקה.  לאחר תום השבועיים ניתן להמשיך ולהשתמש בקרם לפי הצורך.  אין כל מניעה בשימוש בקרם גם לאחר תקופת הטיפול.
אקטיב קרם נספג בקלות לאחר דקות, אינו מכתים ומאופיין בריח צמחי - טבעי מאחר ואינו כולל רכיבי ריח סינטטיים , משמרים או כל רכיב העלול לגרות את העור או לעכב את החלמתו. 
 
עבורי הקרם הינו פתרון מצויין ליובש במרפקים. מאוד ממליצה לנסות !!!
 
את "אקטיב קרם" של PSO EASY  ניתן לרכוש, כשאר מוצרי הסדרה, ישירות באתר החברה www.psoeasy.co.il או בבתי המרקחת ורשתות הטבע המובחרות, במחיר 99 ₪  ל 100 מ"ל   או באריזת חיסכון בכמות של 250 מ"ל במחיר של 199 ₪  . 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו