חדש באקוסאפ אומגה 3 ממקור צמחי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אומגה 3 ממקור צמחי לנשים בהריון ולהפרעות קשב

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 17.07.2017

אומגה 3 ממקור צמחי בריכוז גבוה ובטעם נעים של אננס מתאימה מאוד לנשים בהריון ועשויה לסייע לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.



אומגה 3 ממקור צמחי לנשים בהריון ולהפרעות קשב
בעבר היה נהוג לחשוב כי שמן דגים הם המקור הראשון לשתי חומצות השומן החיוניות של אומגה 3 הנקראות: EPA  ו DHA. בשנים האחרונות הוכח שמקור שתי חומצות השומן הללו נמצא במרכיבי התזונה של הדגים בעיקר – באצת ים מיקרוסקופית (Schizochytrium). 
 
אקוסאפ השיקו לאחרונה אומגה 3 שמופקת מאצות מיקרוסקופיות  אותן מגדלים בחוות גידול ייעודיות ולא מדגי ים. חוות גידול אלה נקיות מכספית להבדיל מדגי הים. יש לכך חשיבות רבה במיוחד לנשים בהריון אצלן הכספית עלולה לפגוע בעובר.
 

אומגה 3 בהריון

ולא רק כספית יש במי האוקינוסים. האוקיינוסים היום משמשים כפח אשפה של העולם, אליהם נשפכים כימיקלים ומתכות כבדות. ו- PCB. PCB הן תרכובות רעילות ומסוכנות מאוד גם כשהן מגיעות בריכוזים נמוכים. ה- PCB's עלולים להצטבר בגוף ולגרום למומי לידה, פגיעה במערכת ההורמונלית, עקרות, סרטן ועוד.
 
ה-FDA האמריקאי ממליץ לנשים בהריון ולנשים מינקות לא לצרוך דגים מכיוון שהכספית עוברת גם דרך חבל הטבור לעובר וגם דרך חלב האם.
מה שמצחיק הוא שדווקא בתקופת שלפני ההריון, בזמן ההריון ותקופת ההנקה יש לצרוך כמויות גדולות של Omega 3 כדי שיהיה חומר גלם איכותי עבור תאי העובר והתינוק הנולד.
 
אם כך, אומגה 3 חיונית להתפתחות מח העובר והתינוק. גם לגברים ולנשים שאינן בהריון, וכספית הינה חומר רעיל, שהשלכותיו על הגוף עדיין נחקרות.
 

אז איך נוטלים אומגה 3 ללא החשש מזיהום של כספית?

לכך מצאו פיתרון באקוסאפ. הפתרון - אומגה 3 ממקור צמחי, מאצות ים, ולא משמן דגים. האצות בתהליך ייצור מבוקר ואיכותי  מזוקקות לאומגה 3 צמחית, טבעונית ובריאה.
 
על מנת להבטיח את הספיגה הגבוהה ביותר,  באקוסאפ משתמשים בטכנולוגיה ליפוזומאלית – פטנט ייחודי פורץ דרך  – באמצעותו נעטפת כל מולקולה של אומגה 3 בציפוי של פוספולואידים – אלה הם אבני הבניין של קרום התא בגוף שלנו .
 
התהליך הליפוזומאלי מגדיל משמעותית את יכולת ההמסה, הספיגה, והזמינות הביולוגית של האומגה 3.
 
נטילת אומגה 3 ליפוזומאלית מהצומח מסייעת לשפר את איכות החיים שלנו, חיונית בתהליך התפתחות העובר ובריאות המוח ואף הוכחה כמסייעת למנוע היווצרות של דיכאון אחרי לידה. 
 

מה לאומגה 3 ולהפרעות קשב וריכוז ?

מחקרים מעידים על היתרונות הרבים בנטילת אומגה 3 על ידי ילדים עם הפרעות קשב וריכוז. יש המשלבים אותה יחד עם התרופות כגון ריטלין או קונצרטה ויש המגיעים למינונים מתאימים של אומגה 3 ומוותרים לגמרי על התרופות הכימיות. 
 
אומגה 3 אינה טובה אך ורק לילדים עם קשיי למידה וקשב וריכוז – היא עוזרת בכל שנות חיינו המוקדמות לגדילה טובה של המוח – 30% מחלקו השומני של מוחנו זקוק לחומצה הפעילה שבו ה- DHA   אך זה לא הכל – החומרים הפעילים באומגה 3 מפעילים את מוחנו ועוזרים לקולטנים במוחנו להתפתח. אומגה 3 משפרת את הזיכרון.
 
 
התנסיתי בנטילת התוסף, מדובר באומגה 3 נוזלית טעמו טעים יחסית לאומגה 3 שמקורה בשמן דגים, בהמשך אעדכן לגבי השפעות ושינויים. 
 
אומגה 3 של אקוסאפ נמכרת כרגע ב 199 ש"ח לבקבוק של 200 מ"ל כולל משלוח חינם עד הבית.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו