חדש: דייסון משיקה את Dyson CorraleTM מחליק השיער עם טכנולוגיית הפלטות הגמישות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חדש: דייסון משיקה את Dyson CorraleTM מחליק השיער עם טכנולוגיית הפלטות הגמישות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.08.2020

מחליק Dyson Corrale™  הינו מחליק עם טכנולוגיית פלטות גמישות, המספקות עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים.



חדש: דייסון משיקה את Dyson CorraleTM מחליק השיער עם טכנולוגיית הפלטות הגמישות

יתרונן של הפלטות המתכווננות הוא יכולתן להפעיל חום ומתח אחידים לכל אורך השיער - בכל משיכה של המחליק – ולגרום לפעולת החלקה מהירה ומדויקת יותר תוך הפחתת ההסתמכות על חום.

מחליק ייחודי זה, המתאים לכל סוגי השיער, כולל גם את טכנולוגיית בקרת החום של דייסון, השומרת על טמפרטורות מדויקות. ה- Dyson Corrale™ מציג גם את טכנולוגיית סוללות ליתיום-יון ארבעה תאים, המספקת ביצועים מצטיינים למכשירים אלחוטיים.

  • טכנולוגיית פלטות CorraleTM בשונה ממחליקים מסורתיים, הפלטות הגמישות הייחודיות של מחליקDyson CorraleTM תוכננו לקבץ ולאסוף את השיער טוב יותר, ולכן מאפשרות למשתמשים שליטה רבה על תוצאות העיצוב. ככל שהפלטות מותאמות לשיער, הן מפעילות מתח בצורה אחידה יותר ומפסיקות את תופעת הקצוות הקופצים. שליטה זו מאפשרת הסתמכות מופחתת על חום, במחצית מהנזק הנגרם ע"י שימוש במחליקים רגילים.

  • בקרת חום חכמה - למחליקDyson Corrale™  שלושה מצבי הגדרת חום מדויקים - °C 165, °C185 ו- °C210. טמפרטורות אלה מאפשרות להתאים את עוצמת החום  לסוג השיער ולסגנון העיצוב הרצוי. גמישות זו, בשילוב עם השליטה המוגברת שמספקות הפלטות הגמישות, מאפשרות עיצוב בטמפרטורות נמוכות מבלי להתפשר על התוצאות. מחליק השיער כולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה. בעזרת חיישן פלטינה, הטמפרטורה נמדדת 100 פעמים בשנייה. טכנולוגיה זו מתקשרת עם מיקרו מעבד אשר שולט במערכת החימום שמספקת חום מדויק ואמין.
  • סוללות ליתיום-יון ארבעה תאים - המחליק מחוזק בסוללות ליתיום-יון ארבעה תאים, ומספק את אותם ביצועים תרמיים של מוצר חוטי, עם היתרון של הניידות והמתח החשמלי האוניברסלי של מחליק אלחוטי. המחליק נטען לטעינה מלאה תוך 70 דקות ומספק עד 30 דקות של עיצוב אלחוטי בכל מקום בו אתם נמצאים. הצבת המחליק בעמדת ההטענה הארגונומית תוך כדי עיצוב השיער או חיבור כבל הטעינה המגנטי 360°, מספקת מצב טעינה משולב לעבודות סטיילינג ממושכות יותר ועיצוב נוח, נגיש ומרהיב.

מחיר השקה מיוחד: 2,290 שקלים. עד סוף ספטמבר.

ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, לרכישה באתר www.dyson.co.il, בסניפים נבחרים ברשת אפריל, א.ל.מ , סופר פארם ובדיוטי פרי טאצ' איט. שנתיים אחריות ושירות VIP בבית הלקוח.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו