חדש מצנטרום! צנטרום ייעודי לנשים וצנטרום ייעודי לגברים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חדש מצנטרום! צנטרום ייעודי לנשים וצנטרום ייעודי לגברים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 10.09.2020

צנטרום המולטיויטמין מרחיבה את מגוון המוצרים בישראל ומשיקה שני מוצרי מולטיויטמינים ייעודיים: צנטרום המותאם במיוחד לצרכי נשים וצנטרום המותאם במיוחד לצרכי גברים.



חדש מצנטרום! צנטרום ייעודי לנשים וצנטרום ייעודי לגברים

צנטרום ייעודי לגברים וצנטרום ייעודי לנשים

מוצרי המותג מיוצרים בסטנדרטים קפדניים ע"י חברת תרופות בינלאומית. צנטרום מכיל מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים העשויים לסייע להשלמת הוויטמינים והמינרלים החשובים לחיזוק הגוף ולמניעת חוסרים. המותג משיק מוצר חדש צנטרום ייעודי לנשים וצנטרום ייעודי לגברים.המוצרים מכילים 25 ויטמינים ומינרלים, עפ"י הקצובה היומית המומלצת לנשים ולגברים, מתאימים לשימוש יומיומי לגילאי 14 ועד 50 שנים.
 
לדברי דיקלה חרפק מהרבאן, יועצת מדעית למותג צנטרום, "סקרי תזונה מעידים כי מרבית האוכלוסייה לא מגיעה לקצובה היומית המומלצת של רכיבי התזונה הנדרשים, כולל ויטמינים ומינרלים ואחת הסיבות העיקריות לכך היא שאנו לא בהכרח מצליחים לקבל מהתזונה את כל המרכיבים החיוניים לגוף. עוד עולה מסקרי התזונה כי, נשים אינן צורכות מספיק סידן וברזל וגברים אינם צורכים מספיק מגנזיום וויטמין D למשל. היות ולנשים וגברים צרכים תזונתיים שונים, עולה החשיבות לצריכה של מולטיויטמינים המותאמים באופן ספציפי לדרישות התזונתיות הן של נשים והן של גברים, ואשר עשויים לסייע בהשלמת החוסרים של רבים מאיתנו".
 
לדברי יעל בן צבי, סמנכ"לית שיווק, ניאופרם מוצרי צריכה: "צנטרום הוא מותג המולטיויטמין מס' 1 בעולם*, בזכות היותו מותג המתמחה בתחום המולטיויטמינים ובשל היותו מיוצר בחברת תרופות בינלאומית עם סטנדרטים קפדניים המבטיחים לצרכן מוצר איכותי. צנטרום משווק בישראל מזה 39 שנים. את מגוון המוצרים של צנטרום המותאם לצרכים של בוגרים, ילדים ובני50+ , אנו מרחיבים עם צנטרום לנשים וצנטרום לגברים, הנותנים מענה מיטבי לצרכים התזונתיים השונים של כל מין.
הרחבת המגוון מאפשרת לכל צרכנ/ית להתאים את ה"צנטרום" לצרכיו". 

 

צנטרום נשים

הינו מולטיויטמין המותאם לצרכי נשים לשימוש יומיומי, העשוי לסייע להשלמת התזונה. המוצר מכיל 25 ויטמינים ומינרלים לנשים, ביניהם סידן, ויטמין D, ברזל, חומצה פולית וויטמינים מקבוצה B.
שילוב של סידן וויטמין D, תורם לתפקוד תקין של העצם. ברזל וחומצה פולית, תורמים להיווצרות תקינה של כדוריות דם אדומות והמוגלובין, לתפקוד תקין של מערכת החיסון ולהפחתת העייפות והתשישות. ויטמינים מקבוצת B, תורמים למטבוליזם תקין. ביוטין ואבץ תורמים לשמירה על העור והשיער.
צנטרום נשים עשוי להתאים בין היתר, לאחר התייעצות עם רופא, לנשים הנוטלות תרופות באופן קבוע, נשים בדיאטה, נשים בעלות עודף משקל ולנשים הנוטלות גלולות.
 

צנטרום גברים

הינו מולטיויטמין המותאם לצרכי גברים לשימוש יומיומי, העשוי לסייע להשלמת התזונה. המוצר מכיל 25 ויטמינים ומינרלים לגברים, ביניהם ויטמין D, ויטמין A, מגנזיום וויטמינים מקבוצה B.
ויטמין D, תורם לתפקוד תקין של השרירים, תיאמין (ויטמין B1), תורם לתפקוד תקין של הלב, ויטמין A, ויטמין D, ויטמין B6 וויטמין B12, תורמים לתפקוד תקין של מערכת החיסון וויטמינים מקבוצה B (B2, B6 ו- B12), תורמים לתפקוד תקין של מערכת העצבים.
 
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו