קודקוד מציגים את SIMON AIR - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

קודקוד מציגים את SIMON AIR

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 19.03.2017
סיימון אשר הושק לראשונה בסוף שנות ה-'70 מגיע כעת בגרסה חדשה
 


קודקוד  מציגים את SIMON AIR
זוכרת שכשהייתי ילדה אהבתי מאוד לשחק בסיימון. והייתי מעולה בזה.
אזכיר לכם שבזמנו היה לנו משחק עגול עם ארבעה צבעים שנדלקים ומשמיעים קול ואנחנו היינו צריכים בלחיצה לחזור על סדר ומספר הפעמים שנדלקו הצבעים והקולות מבלי לטעות.
המשחק מפתח מעולה את הזיכרון.
כיום יצאה גירסא חדשה
 
סיימון אייר הינו ייחודי בכך שהתפעול הוא על ידי פיקוד תנועות ריחוף של כפות הידיים מסביב למשחק.
לסיימון אייר ישנם 3 מצבי משחק:
משחק ביחיד 
משחק בזוג 
בשני מצבים אלה המשחק הוא באוויר, אין צורך ללחוץ על הלחצנים. ישנם חיישנים הקולטים את תנועת היד של המשחקים. 
ניתן גם לשחק בפורמט הקלאסי ע"י לחיצות.
המשחק כולל חישוק משחק עם ארבעה לחצנים גדולים ולכל אחד צבע משלו: אדום, צהוב, ירוק או כחול, כשמתחת לכל לחצן ישנה נורה המשמשת להאיר אותו.
 
החישוק בוחר באופן אקראי לחצן מסוים ומאיר אותו. עם הארת הלחצן מושמע גם צליל ייחודי ללחצן. 
השחקן צריך לגעת באוויר (או ללחוץ) מעל אותו לחצן שהחישוק סימן לו, כאשר בכל סיבוב נוסף מתווסף עוד צבע (עוד לחצן). זוהי צורה של למידה באמצעות חיקוי.
המשחק מסתיים כאשר השחקן טועה ומעביר את ידו מעל  לחצן שלא הופיע ברצף, או כאשר הוא מצליח לחזור על הרצף הארוך ביותר שהוגדר למערכת.
 
הגירסא החדשה התקבלה אצלי בבית בהתלהבות רבה. הילדים משחקים ביחד ולחוד . מעבירים הרבה זמן מולו משפרים ומתרגלים את הזיכרון.
מתנה מעולה לפסח.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו