טיפים מועילים – לגדל ילדים מאושרים ללא חורים! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפים מועילים – לגדל ילדים מאושרים ללא חורים!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.11.2008

פעם טחנו סוכריות, וופלים ומיני מתוקים והשלמנו עם רוע הגזירה כחלק מילדותינו: סתימות אצל רופא שיניים..היום כהורים אנו מודעים הרבה יותר ומעוניינים לחסוך את הביקור המיותר הזה במרפאת שיניים.



מאת: צוות בסט קליניקס


טיפים מועילים – לגדל ילדים מאושרים ללא חורים!

פעם טחנו סוכריות, וופלים ומיני מתוקים והשלמנו עם רוע הגזירה כחלק מילדותינו: סתימות אצל רופא שיניים..היום כהורים אנו מודעים הרבה יותר ומעוניינים לחסוך את הביקור המיותר הזה במרפאת שיניים. ניתן להכיר טעמים חדשים מכל הסוגים לילדים; החוכמה היא שמירה על היגיינת השיניים - להימנע מהיווצרות חורים בשיני הילדים הצעירים. כיצד משיגים זאת?

 

טיפים לעניין – רופא שיניים ממליץ בחום...

כיום אנו נהנים במרבית היישובים בארץ ממים מופלרים. הפלואור מגן על השיניים מהיווצרות חורים. יחד עם זאת, עדיין יש לנקוט בכמה צעדי מנע:

 

  • הקפידו להביא את התינוק מגיל חצי שנה לביקורת אצל רופא שיניים. בדיקה זו נועדה להפוך את הביקורת להרגל, לעזור להורים לחנך את הילד להיגיינת פה ולהתחיל ליצור חווית ביקור נעימה אצל רופאי שיניים.
  • התינוק משתף פעולה? נהדר. רופא שיניים יעיל ינצל זאת לניקוי הפה והשיניים.
  • הקפידו על ביקורת תקופתית – מרפאות שיניים צריכות להיות עניין שבשגרה עבורכם...רק פעם בחצי שנה. לא בעיה גדולה...הרווח המובטח דווקא כן גדול. 
    אם בכל ביקור שכזה יקבל הילד מברשת שיניים וצעצוע קטן מתנה ייווצר זיכרון נהדר מביקור אצל רופאי שיניים. כך לא יהיה צורך במאבקים מיותרים! כל הורה וודאי יאהב בשורה זו.

 

היגיינת פה – כך מונעים חורים!

 

1. נקו את פה תינוקכם מגיל אפס עם גזה. ניקוי יומי כזה ירגיל את התינוק לפעולה ויבטיח חניכיים נקיות כאשר יבצבצו השיניים הראשונות.

2.תתרגלו: ניקוי עם גזה מקנה הרגלי ניקיון לפה, לקראת הופעת השיניים ומונע ריקבון שיניים. יחד עם מברשת שיניים ופלואוריד כשגרה, מובטח שתגדלו פעוט עם שיניים בריאות וללא בעיות.

3.בסביבות גיל חצי שנה קחו את התינוק לביקור אצל רופא שיניים. שיני חלב חשובות לא פחות מהשיניים הקבועות: הן מהוות בסיס להתפתחות מערכת השיניים כולה. שרירי הפה והלסת נוצרים סביב שיני החלב. הרופא יבדוק בבדיקה ראשונית זו התפתחות שיניים תקינה. הקפידו על ביקור מדי חצי שנה.

 

4. שיפסיק למצוץ אצבע... כדאי שילדכם יפסיק עם הרגל זה לפני הופעת השיניים הקבועות, או בגיל שש. מה שבא קודם... הרגל זה עלול להשפיע על התפתחות שיני התינוק וקשתות השיניים. אך אל דאגה - לרוב ההרגל נפסק מאליו עד גיל 6. אם נגרם נזק הוא מתוקן עצמאית.

 מה שחשוב באמת הוא מניעת היווצרות חורים בשיניים, גם הנסתרים שבהם...הדבר ימנע כאבים בהמשך אצל הילד ויחסוך לכם הרבה כסף.

5. שתייה כלשהי במהלך הלילה היא אסון! מיץ או חלב אסורים. אם הילד חייב לשתות בלילה –  תנו לו רק מים.

6. לא לטבול את המוצץ בדבש או בחומר מתוק כלשהו. ובכלל, ככל שתפריט התינוק יהיה פחות מתוק כך ייטב לו. שאפו לכך שעד גיל שנתיים וחצי לא יאכל סוכרים, שמהווים כר להתפתחות בקטריות. אלה מזיקות במיוחד בגילאים שמתחת לשנתיים וחצי.

7. אם המים במקום יישובכם אינם מופלרים חשוב להשתמש בתוספי פלואור, מה שימנע חורים ויספק הגנה לשיניים. נסו לחפש  ולקנות מי שתייה בבקבוקים מופלרים.

8. הילד מתחת לגיל 9? עזרו לו לצחצח שיניים על מנת לוודא שהמלאכה נעשית היטב... מחקרים מראים כי מתחת לגיל זה הילדים אינם מסוגלים לצחצח כנדרש.

אסטרטגיה טובה לעניין תהיה לתת להם להתחיל בצחצוח בעצמם ואז להעביר את התור להורה. ילדים מסוימים עלולים להיות עקשנים ולרצות לבצע את המלאכה כולה בעצמם.

אל תוותרו! את הפירות המתוקים של צחצוח אפקטיבי תקטפו בסופו של דבר באמצעות עקשנותכם...

 

מאחלים לכם שיניים בריאות וביקור שגרתי נעים אצל רופא שיניים...




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו