יוצאים למלחמה נגד סרבני הצחצוח - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

יוצאים למלחמה נגד סרבני הצחצוח

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 18.12.2009

כולנו מודעים לחשיבות צחצוח שיניים. אבל מה עושים כשלמרות כל ההסברים הזאטוט שלנו מפתח יחסי ידידות דווקא עם החיידקים קריוס ובקטוס ומנגד מסרב לפתוח פה ידידותי למברשת השיניים?



יוצאים למלחמה נגד סרבני הצחצוח

כולנו מודעים לחשיבות צחצוח שיניים. אבל מה עושים כשלמרות כל ההסברים הזאטוט שלנו מפתח יחסי ידידות דווקא עם החיידקים קריוס ובקטוס ומנגד מסרב לפתוח פה ידידותי למברשת השיניים? ד"ר אולג לוינזון, יועץ מדעי לחברת gc israel, המייבאת מוצרים בתחום רפואת השיניים, נותן מספר טיפים, שיסייעו לנו ההורים לשרוד את תופעת סרבנות הצחצוח.

כוחו של הרגל- כבר מגיל צעיר חשוב להסביר לקטנטנים את חשיבות השמירה על הגיינת השיניים. כמו כן, כבר עם צאתה של השן הראשונה מומלץ מאד לצחצח אותה עם פיסת גזה או מברשת רכה המותאמת לגיל. ככל שהרגל צחצוח השיניים יוטמע בילד, כך יהיה יותר קל לשכנע אותו לצחצח שיניים כשיגדל.

 

מברשת ידידותית- כיום קיימות בשוק מגוון רחב שח מברשות שיניים עם איורים ילדותיים ושובבים. שתפו את הילד בחוויית הקנייה ותנו לו לבחור מברשת שיניים ואף משחה המעוטרת בדמות המצוירת האהובה עליו. כיום ניתן לרכוש גם מברשות מוארות וזוהרות שיסיחו את דעתו של הילד מהצחצוח ויגרמו לו לבצע את הפעולה במהירות.

 

משחת שיניים בטעם מתוק- היעזרו במשחת שיניים "טעימה", המיועדת לילדים. משחת שיניים חריפה או מרירה עלולה לגרום לילדים חוסר רצון לצחצח שיניים.

 

ניסוי על יבש- לפעמים כדאי לתת לילדים לשחק במברשת השיניים בלי שיצטרכו באמת לצחצח את השיניים לפי הכללים. אפשר לתת להם גם בובה ולבקש מהם שיצחצחו את שיניה. משחקי ה"כאילו" יפחיתו חששות ויעזרו לילדים להתגבר על החשש מהצחצוח האמיתי.

 

דוגמא אישית - ילדים בגיל הרך אוהבים מאד לחקות את מעשי המבוגרים, ולכן שמשו עבורם דוגמא חיובית. הדגימו להם את פעולת הצחצוח ובמקביל ספרו להם מדוע אתם מצחצחים את השיניים ולמה חשוב מאד לצחצח את השיניים ולשמור על הגיינת הפה.

בנוסף, שאלו אותם האם הם רוצים לצחצח את השיניים יחד.  הצחצוח המשותף והדוגמא האישית יסירו בוודאי את ההתנגדויות לצחצוח.  

 

ספרות עזר - בחנויות הספרים ישנו מגוון רחב של ספרים, העוסקים בנושא צחצוח השיניים. היעזרו בסיפורים והבהירו לילדים את חשיבותו של הנושא.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו