"החיים בורוד" - מיתוג והפקת אירוע ברית/ה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

"החיים בורוד" - מיתוג והפקת אירוע ברית/ה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 28.11.2015

כשהפעוט הרך מגיח לאוויר העולם ההתרגשות בשיאה! כבר מרגע זה אנו ההורים רוצים להגשים לילדים שלנו את כל החלומות, ודרכם גם קצת לעצמנו. 



באדיבות "המיתוגיה" מבית "הבאר של סבא"


"החיים בורוד"  - מיתוג והפקת אירוע ברית/ה
אירוע הברית/ה הוא הזדמנות מצויינת להפיק אירוע שהוא קצת אחר, להגשים לעצמנו את החלומות רגע לפני שמישהו אחר יקבע את הכללים... "הרעיון בגיבוש קונספט בבריתות הוא לקחת משהו מהעולם של הבייבי, הרך הנולד, שנגיש גם לעולם המבוגרים ובכך לתת גם להורים לחוות חוויה שהיא ילדית", מספרת נאוה דרוטמן, מנהלת המיתוגיה, חברה למיתוג עסקי ומיתוג אירועים. "אלו האירועים שבהם הפנטזיה היא הכי חזקה ויש את היכולת ללכת איתה רחוק...בשונה מחתונות, בהם שומרים על פורמליות, בבריתות יש מקום להשתעשע ולצאת מהקופסא, מדובר באירועים שהם יותר קידס פרנדלי, האורחים הם משפחות, זוגות עם ילדים והגישה יותר קלילה ופחות פורמלית.
 

החיים בורוד

"החיים בורוד" הוא קונספט שנבחר לחגיגת בריתה לתאומות שהתקיימה לאחרונה בבאר של סבא, באירוע זה לא רק שההזמנות, עמדות האוכל, השתייה, הממתקים, הפלייסמנטים והמפות היו בצבע ורוד אלא גם האוכל שהוגש היה בוורוד.  בבריתות קיימת אפשרות להמציא משהו משוכלל יותר, לשלב משחקי טקסטורה תיאטרליים ולהשתעשע עם מיתוג, לממש פנטזיה ולייצר חוויה אישית ומקורית.
 

ברווזים צהובים

באירוע הבריתה של "אביגייל" לדוגמא, בחרנו בצבעוניות של ורוד וצהוב, במרכז השולחן עיצבנו קוביות עם הדפס אותיות הנראות כמו משחק ומעליהן ברווז על גלגלים אשר שימש כ"אגרטל" פרחים. רעיון הברווזים היה חלק ממיתוג האירוע וליווה את העיצוב כולו החל מההדפסים על גבי הפלייסמנטים והחבקים שיצרו במיוחד, קיר צילום, ברווזי גומי הוכנסו לבקבוקי השתייה ואף שימשו כמיני אגרטלים, בהם שתלו פרחים שקישטו את עמדות האוכל. בעמדת המתוקים, הממתקים היו כמובן בצבעי ורוד וצהוב ואילו הכלים כבר היו יותר עדינים בכדי לשמור על איזון. הבריתה של אביגייל ממחישה את היכולת העיצובית באירועי בריתה, האפשרות לקחת כאמור אלמנטים מעולם הילדים וליהנות מהם גם כמבוגרים. 
 
עיצוב ומיתוג: המיתוגיה

עיצוב ומיתוג המיתוגיה

מטוסי נייר

קונספט נוסף וכובש לברית או בריתה הוא "מטוסי נייר", הקונספט נסוב סביב דמות ילד נאיבית אך לא תינוקית מדי. המיתוג התרכז בעיקר בשולחנות האוכל, שקיבלו טיפול ברמת הפלייסמנטים, חבקי מפיות, ומרכזי שולחן שעוצבו עם פרחים ומטוסי נייר בפלטת גוונים נקיה וילדית. 
השילוב של צבע אדום במיתוג עזר לצאת מהקופסא, לשבור את הפלטה השקטה ולהוסיף ענין.
 
 
 
מיתוג אירוע יכול להתבצע ע"י אנשי מקצוע או לחילופין באופן עצמאי. באתר "המיתוגיה אקספרס " תוכלו לרכוש מגוון ערכות מיתוג לבריתה או לכל אירוע, לקבלם ישירות הביתה בדואר ולעצב את האירוע החלומי שלכם. בכל מקרה, חשוב שתזכרו, כאשר ניגשים למלאכת מיתוג אירוע יש לקחת בחשבון מספר משתנים המסוגלים להשפיע מאוד על המראה הסופי, אופי המיתוג וכמובן, התקציב ולהלן מספר טיפים:
 
  • אל תגיעו עם רעיון מובהק ומוחלט לפרטי פרטים. לפגישת מיתוג עדיף להגיע עם המון השראה, תמונות, מרקמים, דברים מאירועים אחרים שאהבתם, כל פיסת מידע ויזואלית יכולה לתרום לתהליך בניית המיתוג. את העיצוב והמיתוג עצמו - השאירו לאנשי המקצוע המנוסים שידעו לתרגם את החלומות שלכם למוצרי נייר. 
  • הגיעו עם ראש פתוח! עולם המיתוג איננו מושתת על הזמנות וכרטיסי הושבה בלבד. אפשרו לעצמכם לבחון אופציות מקוריות, חדשניות, כאלה שלעולם לא הייתם מעלים על דעתכם שקיימות. אלה בדיוק הפריטים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח. 
  • בפינטרסט תמצאו המון רעיונות לקונספטים. כנסו וחפשו....



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו