גזים אצל תינוקות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

גזים אצל תינוקות

  • הפרשות של תינוקות וילדים - כלי אבחוני

    הפרשות של תינוקות וילדים - כלי אבחוני

    פורסם ב: 13.10.2010

    הורים חדשים מגיבים בהתרגשות ואולי בשמחה כשהתינוק משתין ישר לפרצופם בעת החלפת חיתול. למזלכם, השתן הוא סטרילי ואינו מזיק. למעשה, כל ההפרשות של התינוק (הקאה, צואה, נזלת וכדומה) אינן מזיקות ונותנות לנו מידע אבחוני. מעקב אחר ההפרשות של הילד מסייע לאבחן בעיות בריאות.

  • כאבי בטן בתינוקות – על הסיבות והפתרונות

    כאבי בטן בתינוקות – על הסיבות והפתרונות

    פורסם ב: 05.07.2010

    אחת הסיבות השכיחות לפנייה לרופא הילדים עם תינוק קטן הינה חוסר שקט, בכי למרות שהתינוק אכל לשובע החיתול נקי ואין לו  חום גבוה או כל סיבה אחרת להיות רגיז. לכאבי בטן בתינוקות מספר סיבות שאותן ייקח הרופא בחשבון בעת הבדיקה: 

  • משמעות הבכי אצל תינוקות – על קוליק (גזים) ועוד

    משמעות הבכי אצל תינוקות – על קוליק (גזים) ועוד

    פורסם ב: 03.08.2009

    כל תינוק בריא בוכה. באמצעות הבכי התינוק מעביר מסר להוריו ולסובבים אותו על תחושות כגון רעב, כאב, אי נחת ועייפות. ידוע  כי תינוקות בוכים גם ללא סיבה ברורה, גם לאחר שהאכלנו אותם, החלפנו להם חיתול, וטיפלנו בהם. יש שמסבירים את הבכי הבלתי מוסבר של התינוק כחלק מתהליך הסתגלותו אל העולם.

  • כיצד להתמודד עם בעיית הגזים של תינוקות

    כיצד להתמודד עם בעיית הגזים של תינוקות

    פורסם ב: 28.05.2008

    כל מי שמתמודד עם תינוק הסובל מכאבי בטן, ובכלל עם תינוק סובל, מכיר היטב את התחושה האיומה של תסכול של חוסר אונים כשאין אפשרות לסייע לו להתגבר על הכאב.  מה עושים כשהתינוק צורח ומתכווץ והרופא אומר ש"אין מה לעשות"? מתברר שתרגילים ותנועות יעילים גם כאמצעי להקלה על כאבי הבטן של התינוק וגם כאמצעי למניעתם והם פשוטים ליישום וביצוע.

עמודים: 1 | 2