לילה לילה- מסתתרת הלבנה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

לילה לילה- מסתתרת הלבנה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 20.05.2013

הדעה הרווחת שרק מבוגרים סובלים מנדודי שינה, אינה נכונה- על כך יעיד כל הורה לתינוק שרק הגיח לעולם.  בטינה ססמסקי מציעה פתרונות מעולם ההומיאופתיה והארומתרפיה שיסייעו לפעוטות להירדם.



מאת: בטינה ססמסקי, נטורופתית, הרבליסטית קלינית והומאוטוקסיקולוגית מוסמכת


לילה לילה- מסתתרת הלבנה

הדעה הרווחת שרק מבוגרים סובלים מנדודי שינה, אינה נכונה- על כך יעיד כל הורה לתינוק שרק הגיח לעולם.  בטינה ססמסקי- נטורופתית, הרבליסטית קלינית והומאוטוקסיקולוגית מוסמכת, מציעה פתרונות מעולם ההומיאופתיה והארומתרפיה שיסייעו לפעוטות להירדם.


רובנו הורגלנו לחשוב שרק מבוגרים סובלים מנדודי שינה, אך אינסומניה (נדודי שינה) יכולה להטריד כל אחד, בכל גיל, אפילו תינוקות.  תינוקות יכולים לישון כמעט יום שלם ולהיות ערים רק שעתיים מתוך 24 שעות, הם זקוקים לשינה הזאת מאוד.  בטינה ססמסקי מציעה פתרון מעולם ההומיאופתיה והארומתרפיה. הפתרון הטוב ביותר לנדודי שינה בקרב תינוקות הוא עיסוי תינוקות המסייע לשינה טובה יותר, מכיוון שבעקבות העיסוי מופרש מלטונין במוח.  המלטונין הוא הורמון השינה המווסת את השעון הביולוגי בגופינו.  בגוף התינוק מתפתחות מערכות נוירולוגיות וחיסוניות ובעזרת העיסוי –מוחו של התינוק לומד את גבולות גופו ומתפתחת המערכת העצבית ואלה עוזרים גם במישרין וגם בעקיפין על הרגעתו של התינוק מבכי וגם להורה עצמו שמתחזק בטחונו העצמי בטיפול בתינוק ע"י הבנת התינוק ושיפור התקשורת עמו.

תינוקות נולדים כשהם תלויים מאוד בסביבה.  הם זקוקים להרגעה חיצונית.  להרדמות יש בסיס ביולוגי חזק, אולם יש בהן גם מרכיב רגשי וחינוכי.  אנחנו מלמדים את התינוקות שלנו להירדם לבד ועל-ידי כך אנחנו תורמים ליכולת ההרגעה העצמית שלהם במגוון תחומים.

ילדים עם תנועתיות רבה מתקשים להרדים את עצמם כבר כתינוקות.  הם מתקשים לווסת את עצמם והשקט אצלם מופר בעקבות כל גירוי חיצוני ובעקבות מצב גופני פנימי. הם מושפעים מרעשים ומכל מה שקורה סביבם.  ילדים אלו נרגעים בעזרת מגע בגב – עיסוי, העברת אצבעות בצורה עדינה, או רפרוף של האצבעות על גופם.  זה הופך אותם ממוקדים בכך במקום בסביבה והנעימות מסייעת להם להירגע ולהירדם.  ילדים אלו מועדים יותר להתעוררויות בלילה וקשה יותר לעזור להם לישון לילה שלם.  הם זקוקים מאוד ללמידה של הרגעה עצמית - מכיוון שהם מופעלים בקלות על ידי הסביבה ולכן מתרגשים בקלות, חשוב במיוחד שתהיה להם היכולת להרגיע את עצמם.

 

חשוב מאוד שאם התינוק תהיה רגועה, משום שבמידה והיא לחוצה היא מעבירה את רגשותיה לתינוק.

מוסיקה רגועה, אורות כבויים, כיסא נדנדה בחדר התינוק ולקיחת כמה נשימות עמוקות יכניסו רוגע לאווירה, גם לאם וגם לתינוק.

 

תערובת לעיסוי תינוקות  כסיוע להירדמות:

30מ"ל שמן שקדים/שומשום/זרעי ענבים (2 כפות גדושות) + עד 2 טיפות מהשמנים לבנדר או קמומיל רומאי, או טיפה מכל אחד.

לבנדר – שמן הלבנדר נחשב לבטיחותי בקרב תינוקות ויכול לעזור בכל מצב של חוסר שקט, כאב או נדודי שינה. לטיפול בבעיות שינה יש לערוך עיסוי איטי ונעים בעזרת כף של שמן בסיס ו2 טיפות לבנדר. בנוסף אפשר לשים טיפה אחת של לבנדר במבער בחדרו של התינוק בהשגחה כמובן.

קמומיל רומאי – שמן אתרי קמומיל רומאי נחשב לשמן אנטי דלקתי ומרגיע.  בנוסף, השמן נחשב בטוח לשימוש בקרב תינוקות החל מגיל חודש ימים. הקמומיל יעיל בטיפול בכאבי בטן וגזים בקרב תינוקות קטנטנים.  ניתן למהול טיפה 1 קמומיל רומאי בכף שמן צמחי ולעשות עיסוי בטן עם כיוון השעון. לאחר העיסוי רצוי להניח מגבת חמימה על הבטן ולכסות. ניתן גם להכין חליטת פרחי קמומיל ולהכניס לאמבט התינוק.  להכנת החליטה נרתיח כוס מים ונכניס כפית פרחי קמומיל (בבונג) מיובשים.  ניתן להשרות כרבע שעה, לסנן ולהוסיף את החליטה המסוננת למי האמבט.

חליטת פרחי קמומיל כמשקה גם מסייע לשינה, מקנה רוגע לאם ולתינוק (ניתן לתת החל מגיל 3 חודשים), החליטה מסייעת גם בהפגת גזים אצל האם והתינוק.

 

שמנים אלו הם עדינים ולא נחשבים כאלרגניים אך בכל זאת תמיד רצוי לבדוק רגישות לפני השימוש – לטפטף טיפה מהתערובת על העור ולהמתין 24 שעות, לבדוק שבמקום אין אודם או סימן כלשהו של רגישות.  במקרים חריגים שבהם התינוק לא רוצה לישון בשום פנים ואופן כדאי ראשית לשלול סיבה רפואית.  ניתן להשתמש בתכשירים כסיוע במקביל לטיפול הרפואי או נטורופתי, כמו למשל במצב של גזים, בעיות עיכול, או כל סיבה אחרת, במינונים מינימאליים המותאמים אך ורק ע"י המטפל המוסמך.

 

להורים העייפים- מה שמתאים לתינוקכם יתאים ללא ספק גם לכם. טפטפו מספר טיפות של שמן לבנדר למבער בחדר השינה, הכינו שמן עיסוי בעזרת שמן בסיס ומספר טיפות רוז ולבונה, ואם אין זמן לכל אלו, טפטפו טיפת לבנדר על פרק היד באזור הדופק או ישירות על הכרית השינה ותוכלו ליהנות מן השלווה שהלבנדר ישרה בכם.

בנוסף ישנם  תכשירים הומאוטוקסיקולוגיים (הומאופתיה מודרנית) המסייעים לשינה טובה ופיזיולוגית לאמא ולאבא, המשרים שינה טובה אך יחד עם זאת מאפשרים להתעורר ולתפקד בכל רגע נתון בלילה..




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו