שינה אצל תינוקות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שינה אצל תינוקות

  • נשימות ושינה

    נשימות ושינה

    פורסם ב: 13.02.2013

    את נכנסת לחדרו של תינוקך, זמן השינה הגיע, לאחר טקס שינה מושקע, והוא חסר מנוחה, ואינו מתמסר לשינה. אינך יודעת מדוע, בחנת ושללת את כל אותם גורמים, ווידאת שהכל בסדר, אבל נראה כאילו זמן השינה הוא זמן מאבק. גם כאשר את מרימה אותו על הידיים או אף משכיבה אותו עלייך, גם כאשר את מלטפת או שרה, הוא לא רגוע, ואינך יודעת למה.

  • התינוק החל לזחול? התכוננו להתעורר יותר במהלך הלילה

    התינוק החל לזחול? התכוננו להתעורר יותר במהלך הלילה

    פורסם ב: 04.12.2012

    מחקר חדש באוניברסיטת חיפה מצא כי תינוקות שמתחילים לזחול חווים עלייה במספר ההתעוררויות בלילה. כעבור שלושה חודשים לערך מיום הופעת הזחילה צפוי שהתינוק יחזור לרמת ההתעוררויותהקודמת לשינוי המוטורי.

  • טכניקות להרדמת התינוק הן בטוחות ויעילות

    טכניקות להרדמת התינוק הן בטוחות ויעילות

    פורסם ב: 03.10.2012

    טכניקות שונות לחינוך לשינה של ילדים, אינן פוגעות בבריאות הנפש של הילד או בטיב היחסים שלו עם ההורים. הטכניקות משפרות את איכות השינה שלו ומפחיתות מהדיכאון של האם הקשור לבעיות השינה.

  • שוב לא ישנת כל הלילה?

    שוב לא ישנת כל הלילה?

    פורסם ב: 22.07.2012

    ערב ערב הילדים והתינוקות נאלצים להפסיק את משחקיהם ולעבור ממצב בו הם לרב במרכז תשומת הלב לשינה לבד במיטה.כשלושים אחוזים מהילדים עד גיל חמש סובלים מבעיות שינה. הבעיות הנפוצות הן ילדים המתקשים להירדם ומתעוררים הרבה בלילה. בכתבה זו ננסה למצוא פתרונות בעזרת פרופ' אבי שדה, מנהל המעבדה להפרעות שינה בילדים.

  • לישון ללא תלות

    לישון ללא תלות

    פורסם ב: 29.10.2011

    הילד "שוכח" בלילה איך מכניסים מוצץ לפה? אתם מוצאים את עצמכם יושבים עם הילד עד שנרדם? הילדים מחליטים עבורכם על לינה משותפת? התינוק נרדם רק על הציצי או על הבקבוק? מוצאים את עצמכם מקפצים על כדור יומם וליל?

    אם עניתם בחיוב לאחת או יותר מהשאלות וגם אם לילד שלכם קשה להירדם מסיבה אחרת, המאמר הבא עשוי לעניין אתכם.

  • הקניית הרגלי שינה נכונים לתינוקות רכים

    הקניית הרגלי שינה נכונים לתינוקות רכים

    פורסם ב: 27.09.2011

    קצת עובדות מדעיות- ההורמון שמסייע לתינוקות להירדם באופן עצמאי נקרא מלטונין- הורמון השינה והוא מתחיל להיות מופרש בגוף מגיל חדשיים אבל רק מגיל חמישה חודשים הוא מספיק להירדמות עצמאית ולכן לא נצפה מילדינו להירדם לבד בלי עזרה עד גיל זה.

  • עשרה מיתוסים נפוצים בשינה

    עשרה מיתוסים נפוצים בשינה

    פורסם ב: 09.09.2011

    האם ידעתם כי 90 אחוז מבעיות השינה אצל תינוקות וילדים נגרמות מסיבות התנהגותיות? הורים רבים נוקטים בפעולות שונות על מנת לנסות ולעזור לילדיהם לישון טוב יותר כאשר בפועל התוצאה היא הפוכה. בכתבה הבאה אנסה להפריך כמה מיתוסים נפוצים הקשורים בשינה של קטנטנים.

  • עמידות לגורמי תלות בשינה

    עמידות לגורמי תלות בשינה

    פורסם ב: 27.08.2011

    כשבני הקטן נולד היה לי נעים ונח להרדים אותו על הידיים, התענגתי על הקרבה אליו, נהניתי להחזיק אותו בזרועותיי ולהביט בו ישן. בהתחלה הוא היה נרדם מיד. לאחר זמן מה כשהיה עייף, הייתי צריכה לנענע אתו מעט על מנת שיירדם. בשלב האחרון הנענועים כבר לא עזרו, גם לא בעמידה ולכן הוצאתי את כדור הפיסיו שלי והתחלתי לקפץ עליו.

  • זוגיות במשבר? גם הרגלי השינה של ילדיכם

    זוגיות במשבר? גם הרגלי השינה של ילדיכם

    פורסם ב: 23.07.2011

    מחקר מצא כי זוג הנמצא במערכת יחסים לא יציבה משפיע על הרגלי השינה של תינוקות ומביא להתפתחות הפרעות שינה. הפרעות שינה עלולות להשפיע על התפתחות המוח ולהוליד בעיות נוספות בשלב מאוחר יותר בחיי התינוק.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8