כוסות מיוחדות לתינוקות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כוסות מיוחדות לתינוקות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.12.2014

אחד הטיפים שמעודדים את הקטנטנים לשתות  מים הוא להציע את המים בכוס/בקבוק ששונה מבקבוק ההזנה וכמובן צבעוני... אז מה יש למותגים השונים להציע?



כוסות מיוחדות לתינוקות
 
עד גיל חצי שנה אין צורך להוסיף מים לתפריט התינוק, אך כאשר מתחילים עם המוצקים, צריך להוסיף מים. יש תינוקות שמתחברים מיד לטעם המים אך יש תינוקות שלוקח להם זמן להבין מה זה הנוזל חסר הטעם הזה שמטפטף להם על הלשון?  איך נעודד אותם?
 
 
 

Pur 

מה מו מי? סדרת כוסות מעבר צבעוניות לשלב המתווך בין הבקבוק לכוס. הכוסות מיועדות לגילאי חצי שנה ומעלה ויכולות למלא את תפקיד כוס המים בהצלחה. לכוס פיית אימון רכה מסיליקון מצוידת בשסתום המונע נזילה כאשר לא שותים מהכוס. הפייה ממוקמת בצד הכוס ולא במרכז כמו בקבוקי ההזנה מה שמדמה זווית שתייה הדומה לכוס רגילה. הכוסות מגיעות עם ידיות אחיזה ארגונומיות ונוחות, ניתן להסירן בהתאם לצורך. לכוס יש סקלה קריאה וברורה עד 250 מ"ל.
כמה? מחיר מומלץ לצרכן 35 ש"ח
היכן להשיג? ברשת דוקטור בייבי ובמגוון חנויות למוצרי תינוקות
  
מה מו מי? לגילאי שנה ומעלה, Pur מציעה סדרת כוסות לקטנטנים שהופכות את השתייה למשחק ולהנאה. הכוסות, מרשרשות  ומעוצבות עם תמונות הולוגרמה צבעוניות חצי שקופות של חיות "ספארי" וזאת בכדי לגרום לקטנטנים לרצות לצרוך נוזלים. בסדרה שני דגמים של כוסות: האחד, כוס עם פייה הניתנת לסגירה, מצופה בגומי רך ונעים לשתייה קלה ונוחה והדגם נוסף עם קשית. בכל דגם ניתן למצוא במספר עיצובים ססגוניים של חיות הספארי שונות: זברה בפיג'מה מפוספסת, נמר מחויך עם חברבורות ופרה עם עיניים גדולות ואף ורוד. העיצוב הייחודי, מזמין את הפעוט לשתות מהכוסות והופך את הפעולה הפשוטה, לחוויה כיפית וצבעוני. הכוסות בסדרה שומרות על טמפרטורת הנוזלים לזמן ממושך יותר מאשר כוס לא תרמית 
לגילאי 18 חודשים + .גודל: 300 מ"ל
כמה? מחיר מומלץ לצרכן: 35 ₪ לכוס בשיווק טאליה סחר
היכן להשיג?  רשתות שילב, דוקטור בייבי ובחנויות למוצרי תינוקות ברחבי הארץ.
 
כוסות מעבר פיור

פיליפס AVENT 

מה מו מי? מגוון צבעוני ומרהיב של כוסות אימון עם פייה - Spout cups, המסייעות לפעוטות לשתות באופן עצמאי ומאיצות את המעבר משתייה מבקבוק – לשתייה בכוס.  סדרת כוסות האימון כוללת שסתום למניעת נזילות שהוא פטנט ייחודי של פיליפס אוונט. השסתום מווסת את קצב יציאת הנוזל בהתאם לקצב השתייה של הפעוט, על מנת למנוע דליפה של נוזלים מיותרים. השסתום גם מונע נזילת המשקה כאשר הפייה אינה בשימוש, אפילו אם מחזיקים את הכוס הפוך לגמרי! מגיע ב-3 גדלים המיועדים לפעוטות בגילאים שונים ומתאימים לשלב ההתפתחותי בו נמצא הפעוט: 200 מ"ל הכוס מיועדת לפעוטות בגילאים 6-12 חודשים ובעלת פייה רכה וגמישה המאפשרת קצב זרימה איטי. 260 מ"ל, מיועדת לפעוטות בגילאים 12-18 חודשים ובעלת פייה עם ציפוי גמיש עמיד לנשיכות המאפשרת קצב זרימה בינוני. 2 הדגמים הללו, בעלי זוג ידיות לאחיזה קלה על מנת לאמן את הפעוט בשתייה עצמאית.
הכוס הגדולה בסדרה, בנפח 340 מ"ל, מיועדת לפעוטות בגילאים 18 חודשים ומעלה ובעלת פייה עם ציפוי גמיש עמיד לנשיכות המאפשרת קצב זרימה מהיר.
במקום ידיות האימון, מצוידת כוס זו בתפס צדדי נוח, לחיבור קל של הכוס לתיק, לחגורה ואפילו לאופניים או לבימבה.
מוצע בצבעי: ורוד, כחול  או ירוק. 
כל החלקים של כוסות האימון ניתנים לשטיפה במדיח כלים ולסטריליזציה, להיגיינה מרבית, ואינן מכילות BPA!
כמה? מחיר מומלץ לצרכן- 59.90 ₪
היכן להשיג? להשיג ברשת סופר-פארם, ניו-פארם, בתי מרקחת ובחנויות התינוקות המובחרות
 
כוסות מעבר אוונט
 
מה מו מי? סדרת כוסות נוספת של AVENT  הינה סדרת straw cups המתאימה לגילאי 12 חודשים ומעלה. זוהי סדרת כוסות מעוצבות עם קשית ומד מדידה, בעלת שסתום למניעת נזילות שהוא פטנט ייחודי של פיליפס אוונט. סביב גיל שנה, כאשר התינוק כבר מוכן ללמוד מיומנות חשובה חדשה שתסייע להתפתחותו – שתיה באמצעות קשית! מומחי התפתחות רבים ממליצים על שתיה באמצעות קשית מכיוון שהיא מסייעת להתפתחות שרירי הפה והלסת ולכן תורמת בפיתוח המיומנות המוטורית של הפה, יכולות הבליעה ואפילו יכולת הדיבור של תינוקך.
הכוסות מעוצבות במגוון איורים ומצוידות במנגנון המונע נזילות שיהפוך את השתייה בקש לחוויה מהנה וללא טפטופים... הכוסות בסדרה אידיאליות לפעוטות בגילאי 12 חודשים ומעלה, שמפגינים נכונות ובשלות לשתייה עצמאית באמצעות קשית. הן מגיעות בנפחים 200 מ"ל ו-260 מ"ל להתאמה מרבית לגיל הילד וליכולת האחיזה שלו. לכוסות קשית סיליקון גמישה לשתייה נוחה ונעימה. הכוסות ניתנות לפירוק לניקוי קל ויעיל גם במדיח כלים וכל החלקים ניתנים גם לסטריליזציה, להיגיינה מרבית. לכוסות מכסה הגנה מובנה הנסגר בסיבוב פשוט, לשמירה על ניקיון הקש גם כשאינו בשימוש. מוצע בצבעי: ורוד או כחול ואינן מכילות BPA! 
כמה? מחיר מומלץ לצרכן- 59.90 ₪
היכן להשיג? להשיג ברשת ניו פארם, בתי מרקחת ובחנויות התינוקות המובחרות 
 
 

טומי טיפי 

מה מו מי? כוסות מבודדות חום/ קור מסדרת אקספלורה בעלות שסתום פטנט המאפשר לפעוט לשלוט על עוצמת הזרימה ומונע מהכוס לטפטף כם אם הופכים אותה לגמרי.. סדרת הכוסות כוללת מגוון דגמים לשלבי התפתחות שונים, ביניהם כוס מבודדת חום/קור, המיועדת לשימוש מגיל שנה ומעלה, בעלת דפנות כפולות השומרות על טמפרטורת המשקה, כך שניתן להשתמש בה לאורך כל השנה. 
בנוסף, כיוון שהפייה של הכוס ממוקמת בקצה ולא באמצע, היא משמשת ללימוד הפעוט לשתות מקצה הכוס כמו מכוס "רגילה".
מגיע בצבעי כחול ואדום, או סגול וורוד ומעוטרות בציורים מגניבים.
כמה? מחיר מומלץ לצרכן 44.90 ש"ח
היכן להשיג? ברשתות ובחנויות למוצרי תינוקות (בשיווק חברת הנסיך הקטן)
 
כוסות מעבר טומי טיפי
 
האביב ממש בפתח וזה הזמן להתחיל להרגיל את הקטנטנים לשתות לרוויה.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו