בריאות אונליין

הילד חולה בשעות הלילה דווקא כשאין רופא או אפילו מוקד? מתלבטות האם לרוץ למיון? אין לכן זמן לחדש מרשם לגלולות?- הפוסט הזה בדיוק בשבילכן



מאת: ניוה מלשובסקי מתוך הבלוג "קולה של אמא"


בריאות אונליין
צריך לתאם מועד לביקור שנתי אצל הרופא? נדרשת לעשות בדיקות דם? שוב מרשמים לילד?
ולך אין שום יום פנוי ושוב את דוחה מה שאפשר? 
קופ"ח כללית מציגה שירותי און ליין לניהול בריאות המשפחה.
 
הייתי בחודש האחרון בכנס שהציגה קופת חולים כללית מטעם MAMY. חשבתי לתומי, שמדובר בעוד הרצאה של אחת מהחברות שרוצה לפרסם את עצמה... ולשמחתי התבדתי.
כללית הציגה ניהול זמן בנושא בריאות! כלומר, איך חוסכים לנו זמן בכל הקשור לבריאות שלנו ושל משפחתנו. 
 

שירות חדש – "און ליין"

שירות זה מוצע לקהל המטופלים ומותאם למציאות בה אנו חיים. קצב מהיר, דינמי, סגנון חיים לחוץ שבו אין לנו זמן ואם יש הכל נעשה באמת בלחץ.
הצורך הזה של לקוחות בזמינות ונגישות הביאה את כללית לפתח מערכת מחשובית שנותנת מענה לקהל, לנהל את בריאות המשפחה בזמן שנוח לנו, במקום שמתאים לנו, ללא צורך בהמתנות טלפוניות, ריצות למרפאות ותורים ארוכים...עם הילדים, בגשם, בחום...
 

אז מה כללית מציעה לנו?

הילד חולה בשעת ערב ואתם לא יודעים מה לעשות..האם הוא מפתח משהו? האם זה רציני יותר?
לרוץ למוקד? לנסוע למיון? לחכות לבוקר? מה מחליטים?
שירות "רופא און ליין" מאפשר לכם בשיחת טלפון אחת להתייעץ עם מומחים ברפואת ילדים.
רופאים אלו נותנים מענה ראשוני, הכוונה וייעוץ מה לעשות בשעה שמרפאות קופות החולים סגורים.
יש באפשרות הרופא, באמצעות שיחת וידאו, לראות את ילדכם ובכך להוסיף ממד נוסף חזותי אשר עוזר לרופא להעריך את מצב ילדכם באותו הרגע.
הרופא מחובר לנתונים הרפואיים של הילד, מעיין בהם, רואה את הילד ומעדכן אתכם מה לעשות. אפשר להירגע!
השירות ניתן בין 8 בערב ל 6 בבוקר אבל אל דאגה כללית דואגת לכם גם בסופי שבוע והשירות הורחב גם לאלו מאיתנו, שצמודים לסמארטפון... 
 
יש לכם בדיקה ואתם לא יודעים מה הולכים לעשות בבדיקה וקצת לחוצים?
גם כאן כללית נותנת לכם מענה מעבר להתייעצות שבטח כבר עשיתם עם אמא, השכנה, החברה ומי לא... יש לכם אפשרות להתכונן באמצעות סרטוני הדרכה קצרים שכללית מפיצה וכך בטכנולוגיה ידידותית אתם יכולים לקבל מענה על שאלות, לבוא מוכנים ורגועים לבדיקה כשאתם יודעים בכל רגע מה נעשה בבדיקה.
הסרטונים בנושאים שונים ומגוונים כגון: בדיקות הריון, הכנה לניתוח של הילד – בסירטון מוסבר תהליך ההרדמה, הניתוח עצמו וההתאוששות.
 
הייתם אצל הרופא אבל שיגרת היום בלבלה אתכם, אתם לא זוכרים מה בדיוק הרופא המליץ, גם כאן יש פתרון לכללית: אתם מקבלים ישירות למייל האישי "מרשם מידע" 
מסמך מפורט, מתוקף ומהימן שכולל את כל המידע הרפואי הרלוונטי לאבחנה ואף מידע על התרופות שרשם הרופא. כל מה שצריך לדעת - ישירות במייל.
 
באפשרותכם להכנס לתיק האישי
לראות תוצאות בדיקות, לזמן תורים, לבטלם, להפנות בקשות, לקבל הפניות והתחייבות, לקבל אישור מחלה, לחדש מרשמים ולקבל מידע רפואי כללי ואישי.
כלומר – ברגע פנאי שלכם אתם יכולים לקבל מידע "און ליין". בכל זמן. בכל מקום.
 
לסיכום,
כללית מתאימה את עצמה לסגנון החיים כיום ולקצב שלנו ההורים.
אנחנו מקבלים מענה מהיר ומקצועי בכל נושא הקשור לבריאות המשפחה.
כללית פועלת שנקבל אינפורמציה "און ליין". נתיב נגיש, מתקדם וזמין המותאם למציאות של ימינו. עם הרחבת הנגישות הדיגיטלית, אין פשרות על איכות המענה הרפואי.
 
הערב היה מהנה, מעשיר ומעניין.