רמדיה החדשה בלוגו ובמוצרים חדשים

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר ע"י חברת "רמדיה החדשה" הציגו יובל לוי המנכ"ל והבעלים, ודורון אדמתי הסמנכ"ל, את חזון החברה, לוגו ומוצרים חדשים.

דורון אדמתי משנה למנכ"ל רמדיה החדשה: אנו פועלים בעשייה יומיומית לבניית אמון מחדש עם הצרכנים על-ידי יצירת מודעות לשינוי תוך יציקת ערכים ודפוסי פעילות חדשים".

במסיבת העיתונאים הוצגו הערכים החדשים של  החברה הכוללים:

מחויבות לבריאות תינוקות אספקת מוצרים בטיחותיים ללא פשרות. 
תחליפי החלב של רמדיה עוברים כיום 4 מעגלי בדיקה: מעבדות הייצור של FARLEY אנגליה המייצרים את תחליפי החלב עבור רמדיה החדשה,  מעבדות חיצוניות בלתי תלויות (ביניהן גם מכון התקנים),  בקרת איכות ברמדיה  ובדיקה של משרד הבריאות.

פעילות למען הקהילה: סיוע לארגוני צדקה ומשפחות נזקקות.  כמו כן בתכנון הקמת קרן מחקר שתעסוק בתזונת תינוקות. 

הקוד האתי לעידוד הנקה: אימוץ עקרונות הקוד האתי הבינלאומי לשיווק תרכובות מזון לתינוקות, שנוסח ביוזמת ארגון הבריאות העולמי, כפי שהוא מיושם במדינות האיחוד האירופי.  זאת,  במטרה להגן על בריאותם של תינוקות ולאפשר להורים בחירה חופשית ומושכלת של תזונת ילדיהם, על-ידי מניעת שיווק בלתי הולם של תמ"ל עד גיל 6 חודשים.