"החיים בורוד" - מיתוג והפקת אירוע ברית/ה

כשהפעוט הרך מגיח לאוויר העולם ההתרגשות בשיאה! כבר מרגע זה אנו ההורים רוצים להגשים לילדים שלנו את כל החלומות, ודרכם גם קצת לעצמנו. 



באדיבות "המיתוגיה" מבית "הבאר של סבא"


"החיים בורוד"  - מיתוג והפקת אירוע ברית/ה
אירוע הברית/ה הוא הזדמנות מצויינת להפיק אירוע שהוא קצת אחר, להגשים לעצמנו את החלומות רגע לפני שמישהו אחר יקבע את הכללים... "הרעיון בגיבוש קונספט בבריתות הוא לקחת משהו מהעולם של הבייבי, הרך הנולד, שנגיש גם לעולם המבוגרים ובכך לתת גם להורים לחוות חוויה שהיא ילדית", מספרת נאוה דרוטמן, מנהלת המיתוגיה, חברה למיתוג עסקי ומיתוג אירועים. "אלו האירועים שבהם הפנטזיה היא הכי חזקה ויש את היכולת ללכת איתה רחוק...בשונה מחתונות, בהם שומרים על פורמליות, בבריתות יש מקום להשתעשע ולצאת מהקופסא, מדובר באירועים שהם יותר קידס פרנדלי, האורחים הם משפחות, זוגות עם ילדים והגישה יותר קלילה ופחות פורמלית.
 

החיים בורוד

"החיים בורוד" הוא קונספט שנבחר לחגיגת בריתה לתאומות שהתקיימה לאחרונה בבאר של סבא, באירוע זה לא רק שההזמנות, עמדות האוכל, השתייה, הממתקים, הפלייסמנטים והמפות היו בצבע ורוד אלא גם האוכל שהוגש היה בוורוד.  בבריתות קיימת אפשרות להמציא משהו משוכלל יותר, לשלב משחקי טקסטורה תיאטרליים ולהשתעשע עם מיתוג, לממש פנטזיה ולייצר חוויה אישית ומקורית.
 

ברווזים צהובים

באירוע הבריתה של "אביגייל" לדוגמא, בחרנו בצבעוניות של ורוד וצהוב, במרכז השולחן עיצבנו קוביות עם הדפס אותיות הנראות כמו משחק ומעליהן ברווז על גלגלים אשר שימש כ"אגרטל" פרחים. רעיון הברווזים היה חלק ממיתוג האירוע וליווה את העיצוב כולו החל מההדפסים על גבי הפלייסמנטים והחבקים שיצרו במיוחד, קיר צילום, ברווזי גומי הוכנסו לבקבוקי השתייה ואף שימשו כמיני אגרטלים, בהם שתלו פרחים שקישטו את עמדות האוכל. בעמדת המתוקים, הממתקים היו כמובן בצבעי ורוד וצהוב ואילו הכלים כבר היו יותר עדינים בכדי לשמור על איזון. הבריתה של אביגייל ממחישה את היכולת העיצובית באירועי בריתה, האפשרות לקחת כאמור אלמנטים מעולם הילדים וליהנות מהם גם כמבוגרים. 
 
עיצוב ומיתוג: המיתוגיה

עיצוב ומיתוג המיתוגיה

מטוסי נייר

קונספט נוסף וכובש לברית או בריתה הוא "מטוסי נייר", הקונספט נסוב סביב דמות ילד נאיבית אך לא תינוקית מדי. המיתוג התרכז בעיקר בשולחנות האוכל, שקיבלו טיפול ברמת הפלייסמנטים, חבקי מפיות, ומרכזי שולחן שעוצבו עם פרחים ומטוסי נייר בפלטת גוונים נקיה וילדית. 
השילוב של צבע אדום במיתוג עזר לצאת מהקופסא, לשבור את הפלטה השקטה ולהוסיף ענין.
 
 
 
מיתוג אירוע יכול להתבצע ע"י אנשי מקצוע או לחילופין באופן עצמאי. באתר "המיתוגיה אקספרס " תוכלו לרכוש מגוון ערכות מיתוג לבריתה או לכל אירוע, לקבלם ישירות הביתה בדואר ולעצב את האירוע החלומי שלכם. בכל מקרה, חשוב שתזכרו, כאשר ניגשים למלאכת מיתוג אירוע יש לקחת בחשבון מספר משתנים המסוגלים להשפיע מאוד על המראה הסופי, אופי המיתוג וכמובן, התקציב ולהלן מספר טיפים: