איך לארגן יום הולדת לילד במינימום מאמץ? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך לארגן יום הולדת לילד במינימום מאמץ?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.11.2021

עבור אימהות רבות, אין תאריך מלחיץ יותר מתאריך יום ההולדת של הילד או הילדה שהולכים ומתקרבים. "חרדת יום ההולדת" הזאת מגיעה מהרצון שלנו לתת לאוצרות שלנו את החוויה המהנה ביותר, אך לא פחות מכך גם מהמאמץ האדיר שלעתים נדרש מאיתנו להשגת המטרה הזאת. מצד שני, זה ממש לא חייב להיות כך, וחשוב להכיר כמה טיפים ורעיונות על איך להצליח לארגן יום הולדת מרגש ומהנה לילדים מבלי להשקיע בכך מאמץ מוגזם.



איך לארגן יום הולדת לילד במינימום מאמץ?

יום ההולדת של הילדים מתקרב – ואנחנו נלחצות

מהרגע שבו הילדים שלנו מבינים טוב יותר את הקונספט של יום הולדת, ויכולים להתחיל להשוות את יום ההולדת שלהם ליום ההולדת של האחים, בני הדודים או החברים שלהם – משימת ארגון יום ההולדת הופכת למשימה לא פשוטה כלל. אנחנו מתאמצות, כבכל שנה, ליצור עבור הילדים חוויה שתספק להם ריגוש והנאה, ולעתים הדבר יכול ליצור לא מעט מועקה על הכיס ועל הנפש. עם זאת, המועקה הזאת לא חייבת להתקיים – כל מה שצריך הוא לעבוד בצורה מתוכננת ולהגדיר מהשנייה הראשונה מה עושים ואיך עושים את זה. ברגע שבו עובדים בצורה מתוכננת, הכול הופך קל יותר. אז עכשיו נבין איך אנחנו מפרקות את האתגר הזה לחלקים והופכות אותו לפשוט.
 

בראש ובראשונה, צריך לחשוב על קונספט ומקום

כשאנחנו מתחילות לארגן את יום ההולדת, עלינו לחשוב בתור התחלה על מה הקונספט ובהתאם לכך גם על מה המיקום. לא מן הנמנע לבחור במיקום שהוא עצמו הקונספט – לדוגמה מרכז של טרמפולינות והחלקה על הקרח (לילדים גדולים או בני נוער צעירים) או ג'ימבורי משודרג (לצעירים יותר). במצב כזה, העבודה שלנו הופכת בעיקר להשגחה ופיקוח, משום שאת התוכנית האומנותית המקום מספק לנו. אם אנחנו בוחרות לערוך את יום ההולדת בבית, בגינה או בפארק ציבורי, עלינו לחשוב על בידור בנוסף לכך – וכאן הדבר הנכון ביותר הוא פשוט להביא מפעיל שיעשה זאת עבורנו. את המפעיל צריך לבחור בצורה חכמה, בהתאם להעדפות של הילדים, למחיר ולמוצר, אבל מהרגע שבו אתן בוחרות - האחריות עוברת אליו לצד המקצועי.
 

מה עושים עם אוכל? לא שוברים את הראש או את הכיס

אוכל הוא לא אתגר פשוט בארגון ימי הולדת, אבל הוא יכול להיות גם משימה קלה.
למרות הרצון שלנו להעניק חוויה קולינרית מהנה וייחודית, אסור לנו לשכוח שמדובר בסופו של דבר בילדים. הזמנה של פיצה מרגריטה פשוטה וטעימה, תסב הנאה לילדים ולחבריהם בדיוק כמו (אם לא יותר) מעבודה מאומצת שלכן על כריכים ומאכלים מגוונים. עוד אלמנט שתמיד צריך לחשוב עליו הוא העוגה  וגם כאן אנחנו מעודדים אתכן לפנות לקונדיטוריות שמתמחות בעוגות יום הולדת ייחודיות. אלה יכולות גם להיות מותאמות לתחביבים והאהבות של הילדים שלכם.
 

כדאי מאוד להיעזר בסביבה הקרובה

עוד דבר שמקל מאוד על הלחץ והעומס שלכן הוא פשוט להיעזר בסביבה שלכן. למרות שאתן רוצות תמיד לשלוט בדברים ולעשות בעצמכן את המסיבה החלומית לילד שלכן, האצלת סמכויות יכולה להועיל לכן מאוד. תוכלו למנות בני ובנות משפחה קרובים שיהיו אחראים על הכלים, על קניית ההפתעות והמתנות, על התיאום וההגעה של ההפעלה. במילים אחרות, כל עיסוק טכני שיכול לגזול מכן הרבה מאוד זמן ומאמץ, אך לא יגזול יותר מדי זמן מאדם אחר שעושה אותו בלבד – הוא עיסוק ששווה להעביר הלאה. 
אמא, אנחנו יודעים שאת רוצה להתאמץ ולתת לילד או הילדה שלך את הטוב ביותר – אבל חשוב לזכור שעבורם במקרים רבים less is more. חשבי על קונספט פשוט, השקיעי איפה שנכון וצריך, וכך תבראי בצורה פשוטה ובמאמץ מינימלי חוויה מדהימה.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו