אמא יקרה לי - בלוג - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אמא יקרה לי - בלוג

  • הילד וחיי הנישואין

    הילד וחיי הנישואין

    פורסם ב: 19.11.2011

    במהלך ההריון הזוגיות פרחה. מעולם לא חשתי כזו אהבה ומעולם גם לא הזדקקתי כל כך לכזו. אחרי שהילד נולד הרגשתי שכל מה שאני צריכה בעולם זה רק אותו וכל דבר מלבדו, מיותר. כולל בן הזוג המסכן, שנותר בצד להסתכל על המאהב הקטן שצמח לאישתו ושאותו הוא חייב לקבל ואף לאהוב.

  • דילמת הילד השני

    דילמת הילד השני

    פורסם ב: 29.10.2011

    אז מסתבר שזה נכון מה שאומרים, באמת שוכחים בסוף. והגעתי לשלב הזה שבו שוכחים. והתחלתי לחשוב על זה. מוזר, אבל לדילמה של הבאת ילד (או יותר נכון, מתי להביא עוד ילד) מצטרפים כל מיני שיקולים מאוד מוזרים והאמת, שהשיקול הכי רציני הוא כלכלי.

  • גיל שנתיים הנורא...

    גיל שנתיים הנורא...

    פורסם ב: 12.10.2011

    איך אני אמורה לחזור הביתה אחרי יום עבודה ולשעשע ילד מלא אנרגיה בן שנתיים כשכל מה שאני רוצה לעשות זה לשכב בפיסוק איברים על הספה?

  • על טיפת חלב ועוד..

    על טיפת חלב ועוד..

    פורסם ב: 10.09.2011

    עוד חוויה מיוחדת מעולם האמהות– טיפת חלב, אין דבר יותר מדכא ומוריד ביטחון כמו האחיות של טיפת חלב, גם כשאת בטוחה שהתינוק שלך מתפתח נהדר כשאת מגיעה אליהן את מבינה שכלום הוא לא טוב כמו שחשבת שהוא.

  • אמא יקרה לי - לילך המבורגר

    אמא יקרה לי - לילך המבורגר

    פורסם ב: 03.09.2011 לילך המבורגר נשואה באושר לבועז ואימא לדניאל בן שנתיים וארבעה חודשים...
  • דיכאון אחרי לידה

    דיכאון אחרי לידה

    פורסם ב: 03.09.2011

    עברו עליי לילות ארוכים ללא שינה, כל הלילה חשבתי, שכבתי מכווצת במיטה מנסה להכריח את עצמי להירדם ולא מצליחה, המחשבות לא מרפות. לרגעים התפללתי שיאשפזו אותי, שאני אשכב על מיטת בית חולים לבנה עם אינפוזיה מחוברת לגופי וסמים מרגיעים זורמים לתוך הוריד ההמום שלי.

  • הורות

    הורות

    פורסם ב: 09.08.2011

    אומרים שזה האושר הכי גדול שיכול להיות. אבל כשהבן שלי נולד לא הבנתי על מה כולם מדברים. אם "לא לישון כל הלילה ולנענע תינוק קטן מייבב" זה אושר, אז אני לא יודעת מה ההגדרה של מצוקה. הורות היא אוסף של הורמונים גועשים מלווים בצרחות רעב, חיתולים מלוכלכים וערימות כביסה בלתי נגמרות.

  • נכון שהריון נראה דבר פשוט?

    נכון שהריון נראה דבר פשוט?

    פורסם ב: 09.08.2011

    ברגע שאת מגלה לאנשים שאת בהריון, את פוסקת מלהיות אישה והופכת להיות רחם מהלך, "למה את מרימה דברים הם יגידו לך? אסור להרים, זה יכול לגרום להפלה". תירגעו, זה רק הסנדויץ' שלי, הוא אמנם ענקי, אבל לא כזה כבד. למה את מתכופפת? למה את עומדת מול המיקרוגל? למה את אוכלת סושי? למה את שותה קפה? למה את נושמת ככה? ולמה ולמה ולמה.