פעילויות ויצירה עם ילדים - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

פעילויות ויצירה עם ילדים

  • ניקיון הבית במשותף עם הילדים

    ניקיון הבית במשותף עם הילדים

    פורסם ב: 17.07.2023
    נגמרו התירוצים! כך תרתמו את כל בני המשפחה להשתתף במטלות הבית במהלך חופשת הקיץ. מומחי Dyson מעניקים טיפים והמלצות שיסייעו לשתף את כל בני המשפחה במטלות הבית .
  • פעילויות לילדים – קבלת ההחלטות הנכונות

    פעילויות לילדים – קבלת ההחלטות הנכונות

    פורסם ב: 07.07.2021

    הורים רבים ימצאו את עצמם תרים אחר פעילויות לילדים שהן גם מהנות, אך גם תורמות בחובן ערך מוסף – מלמדות משהו, מעבירות מסרים חינוכיים, מעניקות השראה וכיוצא בזה..

  • לא בוכים על עוגה שנהרסה

    לא בוכים על עוגה שנהרסה

    פורסם ב: 09.09.2020

    זה קורה לכולנו, הכנו עוגה מופלאה שהיינו בטוחים בהצלחתה, אך איפשהו בדרך משהו קרה, העוגה לא צלחה. בין אם היא יבשה מדי או רטובה מדי או אולי פירורית או שהיא נבקעה או לא תפחה או נפלה מיד כשהוצאנו אותה מהתנור. כן, זוועות כאלו קורות גם במטבחי הקונדיטורים הגדולים בעולם. אם כן, איך בכל זאת ניתן להכין קינוחים מעולים מעוגות הרוסות? הכל במאמר הבא.

  • מתכונים פשוטים להכנה עם הילדים

    מתכונים פשוטים להכנה עם הילדים

    פורסם ב: 12.05.2020

    לעיתים כשקר בחוץ אנו נאלצים למצוא פתרונות תעסוקה יצירתיים במיוחד, כאלו שיספקו לילדים את התעסוקה המושלמת. הנה כמה רעיונות שיסגרו לכם את הפינה לשעמום הגובר וגם את הארוחה הבאה שלכם.

  • חופש גדול במרץ- איך שומרים על השפיות?

    חופש גדול במרץ- איך שומרים על השפיות?

    פורסם ב: 13.03.2020

    הנה אנחנו באמצע מרץ ומשרד החינוך הקדים והודיע, בהתראה של מספר שעות "שהחופש הגדול" יתקיים כבר כאן ועכשיו באמצע מרץ. האתגר להורים הוא עצום- אין סידור לילדים בקייטנות שונות, לא ניתן לצאת לחופשות בחו"ל וגם החופשה בארץ מוטלת בספק רב. יש חובה להגן על בריאותם של הסבים והסבתות ולכן לא ניתן להעזר בהם. ועוד חלק בלתי אפשרי- איך עובדים ומה עושים כדי לשרוד כלכלית? 

  • הצילו!!!! מה עושים עם הילדים כ"כ הרבה זמן בבית?

    הצילו!!!! מה עושים עם הילדים כ"כ הרבה זמן בבית?

    פורסם ב: 13.03.2020

    בימים אלו מתרחש אחד מתסריטי האימה עבור הורים מסויימים. הם דואגים להסתיר זאת שמא ייחשבו כהורים "לא טובים" אבל ישנם הורים שהחלק הקשה ביותר ביום עבורם הוא להיות עם הילדים. בעיקר בגילאים הצעירים של הילדים ההורים סובלים מחסכים של זוגיות ושל רגעים שקטים המיוחדים רק בשבילם. 

  • איך להעביר את הימים הקרים עם הילדים?

    איך להעביר את הימים הקרים עם הילדים?

    פורסם ב: 17.12.2019

    יש לילדים נטייה משונה להעדיף להיות בחוץ כמה שניתן, גם אם בחוץ נושבת רוח לא נעימה וטמפרטורות מאוד נמוכות, עובדה שלא פעם מקשה עלינו ההורים להעביר עמם בנעימים את הזמן שבבית, אם אחה"צ ובטח כשמדובר בשבתות ובימי חג בהם אין מסגרות. אז מה עושים? כיצד מצליחים לנצל את הזמן בצורה נעימה הן בתוך הבית והן מחוצה לו? להלן כמה כיוונים מהנים, חמימים ומעשירים. 

  • הדרכים המקוריות להעביר את החופש הגדול עם הילדים

    הדרכים המקוריות להעביר את החופש הגדול עם הילדים

    פורסם ב: 13.08.2019

    המצב הוא כזה: החופש הגדול בעיצומו, החום בחוץ לא ניתן להתעלמות, חשבון הבנק לצד ימי החופש מהווה תמהיל מתריע, סבא וסבתא ברחו ביחד עם הדודה והדוד לטיול ממושך בחו"ל ואתם נשארים עם הילדים בבית. מה עושים?

  • טיפים לעיצוב טנא לשבועות עם הילדים

    טיפים לעיצוב טנא לשבועות עם הילדים

    פורסם ב: 26.05.2019

    כבכל שנה בקרוב בחג השבועות הילדים יתבקשו להביא טנא מקושט לגן או לבית הספר. להן כמה טיפים איך לעצב את הטנא לבד או יחד עם הילדים.

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4 | 5