זירוז לידה, השראת לידה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

זירוז לידה, השראת לידה

  • זירוז או לידה ספונטנית? 6 הבדלים עיקריים בין השתים

    זירוז או לידה ספונטנית? 6 הבדלים עיקריים בין השתים

    פורסם ב: 06.02.2016

    ההחלטה הגורלית בזמן לידה, האם לתת זריקת זירוז או להמתין ולתת לטבע לעשות שלו הינה שאלה כבדת משקל עבור היולדת. זירוז לידה באמצעות פיטוצין או אוקסיטוצין עלולה לעיתים להביא אתה גם סיכונים שונים אשר הורים לא תמיד יודעים לקחת בחשבון.

  • הריון עודף שנמשך לאחר שבוע 42 עלול להוביל לסיבוכים

    הריון עודף שנמשך לאחר שבוע 42 עלול להוביל לסיבוכים

    פורסם ב: 15.01.2013

    מחקר חדש שבוצע במרכז הרפואי סורוקה, מראה שהריון עודף (הריון הנמשך יותר מ־42 שבועות מלאים) קשור באופן מובהק לסיבוכים מהותיים כמו תמותת עוברים תוך רחמית. 

  • שיטות לזירוז לידה

    שיטות לזירוז לידה

    פורסם ב: 22.07.2010

    במרבית הלידות, תהליך הלידה מתפתח בצורה טבעית. עם זאת, לפעמים קיימת סיבה רפואית הדורשת, התערבות לצורך זירוז לידה שהחלה (הופיעו סימני לידה) אך איננה מתפתחת ומתקדמת כמצופה (הצירים הופסקו או לא היו אפקטיביים דיים). הסיבה להחלטה על הזירוז עשויה להיות בגלל שהמשך ההריון עלול להוות סכנה עבור האם ו/או העובר.

  • להביא את העונג ללידה

    להביא את העונג ללידה

    פורסם ב: 05.02.2007

    אחד הסודות היותר מרתקים שמקבל היום דגש הוא עובדת הקשר בין האורגזמה הנשית ורחם האישה. עובדה זו ידועה לעולם הרפואה מזה זמן רב והיא מוזכרת בספרים השונים על היריון ולידה.   עובדה זו התגלתה כאשר בדקו מהם ההורמונים הפעילים בזמן אורגזמה נשית וגילו שההורמונים הפעילים בזמן זה, הם אותם הורמונים שפעילים גם בזמן לידה.

  • זירוז והשראת לידה

    זירוז והשראת לידה

    פורסם ב: 27.06.2005

    ברוב הלידות, תהליך הלידה מתפתח באופן טבעי, לפעמים ישנה סיבה רפואית המצריכה  התערבות לצורך 'השראת לידה', או התערבות לצורך קידום לידה שהחלה אך אינה מתפתחת כמצופה (מוכר גם בשם 'זירוז לידה').