עגלות, סל קל, מנשאים - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עגלות, סל קל, מנשאים

  • 8 מיתוסים על מנשאים לתינוקות

    8 מיתוסים על מנשאים לתינוקות

    פורסם ב: 16.11.2019

    ריכזנו עבורכן את שמונת המיתוסים הכי נפוצים שגורמים לאמהות להמנע משימוש במנשא, או להשתמש במנשא בצורה פחות נוחה ופחות כיפית:

  • קרוב ללב, או איך בוחרים מנשא לתינוק

    קרוב ללב, או איך בוחרים מנשא לתינוק

    פורסם ב: 16.06.2013

    המנשא מהווה כיום  חלק חשוב ביותר ובלתי נפרד מסל הקנייה לאחר הלידה,  זה כבר לא בגדר טרנד  כי אם דרך חיים של ההורה להתנהל מול התינוק והילד ולכן חשוב לבחור מנשא אשר נרגיש אתו  נוח, נכון וטוב ובעיקר  יענה על הצרכים החשובים  לנו ביותר, מה שאמור  לספק לילד ולנו  את התמורה הטובה ביותר במוצר אחד.

  • מה עוד חשוב לדעת כשבוחרים עגלת תינוק

    מה עוד חשוב לדעת כשבוחרים עגלת תינוק

    פורסם ב: 08.07.2012

    בחרת כמה עגלות פוטנציאליות מצוינות העונות לכל הצרכים שלך: נוחות, קלות ובצבע מהמם אבל יש עוד משהו שחשוב לשים לב אליו לפני שקונים....

  • שימוש נכון בעגלת תינוק

    שימוש נכון בעגלת תינוק

    פורסם ב: 22.02.2012

    רכישת עגלה הנה פעולה המצריכה הפעלת שיקולים רבים. עגלת התינוק היא נכס בעל ערך רב שעובר לאורך השנים מילד לאחיו ולכן, מעבר להמלצה של רכישת עגלה בעלת תקנים בטיחותיים והתאמה לצרכי המשפחה והילד/ה, קיימים משתנים תפעוליים המשפיעים על נוחות השימוש, הבטיחות ועל אורך חיי העגלה.

  • איך נתמודד עם תינוק שבוכה ברכב

    איך נתמודד עם תינוק שבוכה ברכב

    פורסם ב: 11.09.2010

    חלק גדול מהתינוקות נרגעים תוך כדי נסיעה ברכב ונרדמים בהישמע קול המנוע. אך לא כולם חווים את הנסיעה כחוויה מרגיעה. ישנם תינוקות המתקשים לשבת בנוחות וברוגע בסלקל ואינם מפסיקים לבכות לאורך כל הנסיעה, דבר המקשה על יכולתכם להתרכז בכביש.

  • עגלות וטיולונים מודל 2010

    עגלות וטיולונים מודל 2010

    פורסם ב: 23.03.2010

    אז הנה, הגיע הרגע לו חיכית כל-כך הרבה זמן: בחירת העגלה. כמובן שהשיקול הכי חשוב בעינייך הוא הבטיחות, הנוחות, המשקל, העיצוב... בעצם, הכול. אנחנו רוצות שהעגלה תכיל את כל רצונותינו- בקיצור, מושלמת. פורטלmamy מביא לכן את העגלות והטיולונים מקולקציית 2010. המידע הכי חשוב, האביזרים הכי חמים בשוק והצבעים השולטים, הכל בכתבה שלפניכן.

  •  TAGA בתל-אביב!

    TAGA בתל-אביב!

    פורסם ב: 02.07.2009

    מה היא ה- taga,נשוא הסרטון הפופולארי שכולכם קיבלתם ושלחתם כבר עשרות פעמים במהלך החודשים האחרונים? עגלה משופרת? אופני נשיאת-ילדים? קשה להגדיר, ולכן גם די קשה לנסח את המסקנות שלנו מרכיבת ההתרשמות הקצרה שעשינו על כלי הרכב העתידני והמדליק הזה.

  • המלצות לרכישת סל קל

    המלצות לרכישת סל קל

    פורסם ב: 22.12.2008

    הסל-קל פועל גם על תקן כסא-קל: ניתן להוציאו מהרכב, לחברו לעגלה, להסתובב איתו ביד במקום להוציא את התינוק ישן מהאוטו, להושיב בו את הפעוט בשלבי ההאכלה הראשונים (כשהוא עוד קטן מדיי לכסא אוכל) ועוד.

  • המלצות לבחירת עגלה

    המלצות לבחירת עגלה

    פורסם ב: 18.12.2008

    ברכישת מוצרי תינוקות, המוצר שיש להפנות אליו את מירב תשומת הלב הוא ללא ספק - עגלת התינוק. השימוש בעגלה הוא שימוש יום-יומי ודינמי המלווה אתכם בסיטואציות רבות: בהליכה הכרוכה לעיתים בטלטלות, בנסיעה ברכב המחייבת קיפול ובנדנוד לצורך הרגעה.

עמודים: 1 | 2