כל האמת בקוסמטיקה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כל האמת בקוסמטיקה

  • כך נדאג לעור הפנים שלנו בסתיו

    כך נדאג לעור הפנים שלנו בסתיו

    פורסם ב: 28.11.2021

    עונות המעבר משפיעות באופן דרמטי על מצב העור שלנו. שינויים קיצוניים במזג האוויר עלולים לגרום לגירויים בעור, או להחמיר מצב קיים של יובש, נקבוביות, פצעונים וכדומה. במהלך הסתיו, הטמפרטורות אינן יציבות ויכולות לנוע בין קור לחום במהלך יום אחד. 

  • כל מה שצריך לדעת על החלקת שיער / שיקום שיער

    כל מה שצריך לדעת על החלקת שיער / שיקום שיער

    פורסם ב: 24.11.2021

    נשים רבות ברחבי העולם זונחות את שגרת הטיפוח היומיומית של שערן ובוחרות בתהליך של החלקת שיער. בין אם החלקה קבועה או זמנית – האופן בו אנו ניגשות לשיער שלנו השתנה ב- 180 מעלות. הרצון במראה הקלאסי והזוהר של השיער החלק, לצד הצורך בתחזוקה פשוטה, הפך את החלקות השיער לבחירה האידיאלית.  במאמר זה נספר על סוגי ההחלקות, כיצד לשמור עליהן לאורך זמן ומדוע חשוב לבחור באיש מקצוע לביצוע הטיפול.

  • צעירה ושמה קרם אנטי אייג'ינג? זהירות!!!

    צעירה ושמה קרם אנטי אייג'ינג? זהירות!!!

    פורסם ב: 02.09.2015

    תכשירי קוסמטיקה נוגדי הזדקנות, יכולים לבגר עור צעיר!!

    על פי עבודתם של שני רופאי עור בריטים מאד מפורסמים, נשים צעירות, מתחת גיל 40 שרוצות למנוע את הזדקנות העור דרך שימוש בתכשירים נוגדי הזדקנות העור, יכולות להרוס את עור פניהן לתמיד! מדאיג!!!

  • בהריון? מניקה? כדאי שתעיפי מבט בתכשירי הטיפוח שלך.

    בהריון? מניקה? כדאי שתעיפי מבט בתכשירי הטיפוח שלך.

    פורסם ב: 26.10.2012

    לפני הכניסה להריון, יש חומרים שאנו יודעות כבר שאיננו צריכות לצרוך כגון, אלכוהול וסיגריות. חלקנו אף עוברות לתזונה "נקייה" יותר עם פחות חומרי שימור וריסוס... אבל רובנו המכריע אינן ניגשות לארון הקוסמטיקה שלנו , וזאת, כי אף אחד לא אמר לנו שיש חומרים שאיננו צריכות לצרוך במהלך ההיריון וההנקה.

  • האם המגבונים הלחים בטוחים לשימוש עבור ילדינו ?

    האם המגבונים הלחים בטוחים לשימוש עבור ילדינו ?

    פורסם ב: 21.09.2012

    מגבונים לחים הפכו בשנים האחרונות למוצר צרכני הקיים בכל בית. תמצאו אותם  כמעט בכל עגלת קניות ,תא כפפות ובעיקר בכל תיק של ילדים ואמהות . יחד עם זאת, נשמעים קולות , ספק שיווקיים ספק נכונים, על הסכנה בשימוש מוגבר במגבונים לחים לתינוקות וילדים. היכן שוכנת האמת? האם השימוש במגבונים לחים אכן מסוכן לבריאות ילדינו?

  • 6 צעדים לבחירת מסנן הקרינה האידיאלי עבור ילדינו!

    6 צעדים לבחירת מסנן הקרינה האידיאלי עבור ילדינו!

    פורסם ב: 06.09.2012

    בשל רגישות עורם של הילדים, תכשירי סינון הקרינה צריכים לעמוד בתנאים די מחמירים ובחירת מסנן קרינה לא מתאים יכולה לגרום לתופעות לא רצויות. אם כן, כיצד נדע לבחור מבין עשרות התכשירים המוצעים לנו , את הטוב ביותר?