התינוק והיולדת אחרי לידה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

התינוק והיולדת אחרי לידה

  • 10 רעיונות למתנת לידה מושלמת

    10 רעיונות למתנת לידה מושלמת

    פורסם ב: 01.10.2020

    בשעה טובה הגיחו לאוויר העולם ילד או ילדה חדשים, ואתם מעוניינים לשמח את האם הטרייה ולתת לה מתנה שווה לכבוד המאורע המרגש. בין אם זו בת דודה, חברה, או כל קרובה אחרת, מומלץ להשקיע ולתת שי נעים ומתאים שיהיה לה כיף לקבל. במאמר הבא נציג 10 רעיונות למתנת הלידה המושלמת.

  • 10 עובדות על התפתחות התינוק

    10 עובדות על התפתחות התינוק

    פורסם ב: 01.12.2019

    אמונות רווחות על תינוקות יש כל כך הרבה, שקשה להורים טריים לדעת מה מהן מבוסס על אמת ומה לא. ד"ר רונלה מרום, רופאת היילודים של מלון בייבי ליס, עם עשרה דברים שחשוב שתדעו על יילודים. 

  • 5 צעדים ראשונים ל"waze" פרקטי אחרי לידה

    5 צעדים ראשונים ל"waze" פרקטי אחרי לידה

    פורסם ב: 02.08.2016

    מזל טוב! עם הולדת התינוק, גם אנחנו נולדות מחדש. איך נגלם את תפקיד חיינו כאימהות מבלי לוותר על עצמנו? איך נקבל החלטות קריירה?  ב5 טיפים להתנעת עצמנו מחדש נלמד איך עושים זאת ולמה זה בסדר להיות רק 90% מושלמת.

  • קייט מידלטון מחייכת על הסטילטו מייד לאחר לידת ביתה

    קייט מידלטון מחייכת על הסטילטו מייד לאחר לידת ביתה

    פורסם ב: 04.05.2015
    מיליוני בריטים על המסך וברחובות הבירה לונדון, נשאו עיניים לרגע זה שחיכו לו מאז שהתבשרו על הריונה השני של הדוכסית המסוגננת מקיימברידג' קייט מידלטון.
     
  • חשיבות הסטריליזציה בברית מילה

    חשיבות הסטריליזציה בברית מילה

    פורסם ב: 25.04.2013

    ברית המילה היא בעצם ניתוח לכל דבר ועניין שמתבצע בשטח פתוח ולא סטרילי. בדרך כלל יתבצע באולם אירועים עם מאות מוזמנים ולכן החשיבות של שימוש בכלים סטריליים היא קריטית עוד יותר.

  • אוקיי, הוא יצא! עכשיו מה?!

    אוקיי, הוא יצא! עכשיו מה?!

    פורסם ב: 04.09.2011

    9 חודשים אנו נושאות אותו ברחם, עד שהוא מוכן לצאת לאויר עולם. אנחנו רוצות לחבק אותו, המשפחה רוצה והחברים רוצים רק כשאז, הוא נלקח מאיתנו לסדרת בדיקות, בזמן שאנחנו מתאוששות על המיטה. אז מה עושים לתינוק שלנו שניות ספורות לאחר שהוא יוצא לאויר העולם?

  • מבחן אפגר

    מבחן אפגר

    פורסם ב: 29.08.2011

    מבחן אפגר הוא המבחן הראשון שהתינוק עובר כבר בדקה הראשונה לחייו. אבל אל דאגה, זה כנראה המבחן היחיד בחייו שהוא ממש לא צריך להתכונן אליו, והוא אפילו יקבל מבחן חוזר לאחר ארבע דקות.

     

  • עשה ואל תעשה בביקור יולדת

    עשה ואל תעשה בביקור יולדת

    פורסם ב: 20.06.2010

    חיכית שנים רבות וסוף סוף חברתך הטובה ילדה תינוקת בריאה ושלמה. רגע לפני שאת נוסעת לבקר אותה בספונטניות ובקלילות, כדאי שתיזכרי שמדובר בביקור אצל אישה שחוותה חוויה משמעותית וחזקה, שגבתה ממנה אנרגיה וכוחות והיא חשופה למצב חדש בחייה, אליו היא נדרשת להתחייב ללא יכולת לעצור ולנוח אחרי הלידה. מהם העקרונות שיהפכו את הביקור אצל היולדת לחוויה תומכת ומצמיחה עבורה וימנעו ממנה וממך עומס וחוסר נעימות?

  • טופס הוראות לטיפול בתינוק בתינוקיה

    טופס הוראות לטיפול בתינוק בתינוקיה

    פורסם ב: 16.11.2009

    זה עתה הגיח יורש העצר שלכם לעולם ואין גבול לשמחתכם. נרגשים אתם מרחפים בצעדי ריקוד עם עגלת האקווריום, שבה הוא שוכב אל התינוקייה לקבלת הטיפולים הראשונים. עצרו רגע: מה אתם יודעים על מסכת הבדיקות והדקירות שהוא עומד לעבור? האם אתם באמת מסכימים לכל הפרוצדורה המורכבת הזו? או שמא אתם חשים אי שם עמוק בבטן כי היא מיותרת לחלוטין, לפחות בשלב זה???

עמודים: 1 | 2