טיפוח ויופי בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפוח ויופי בהריון

  • סימני מתיחה? הסיבות, המניעה והטיפול!

    סימני מתיחה? הסיבות, המניעה והטיפול!

    פורסם ב: 12.03.2024

    כ90%- מהנשים סובלות מהמפגע האסתטי הזה שנקרא סימני מתיחה או Striae. סימני המתיחה הם אחת מהתופעות הפחות אסתטיות בתקופת ההיריון או בתקופת הדיאטה. אז מה תוכלו לעשות בכדי להתמודד ואפילו להימנע מהסימנים המעיקים? "תפוח טכנולוגיות טבעיות" מציעה את המדריך המלא לנמתחת!

  • כל מה שאת צריכה לדעת על חמאת שיאה

    כל מה שאת צריכה לדעת על חמאת שיאה

    פורסם ב: 25.04.2022

    חמאת שיאה, מהווה למעשה כשומן אשר מופק מאגוזי עץ השיאה – היא מגיעה לרוב בצבע לבן ובחלק מהמקרים גם בצבע שנהב. 

  • סודות האיפור המקצועי

    סודות האיפור המקצועי

    פורסם ב: 16.02.2022

    חלק מהכיף של איפור ומההתאפרות עצמה הוא היכולת לשחק ולהדגיש את המאפיינים ונקודות החוזק הקיימות אצלך. כך למשל אם יום אחד את רוצה להדגיש ולהגזים במראה השפתיים שלך, תוכלי להשתמש בתוחם שפתיים קטן מעל קו השפתיים אשר יסייע לתת אשליה של שפתיים במראה עסיסי. אם את רוצה לגרום לעיניים שלך להיראות סקסיות יותר, תוכלי להשתמש באיילינר מדגיש.

  • טיפוח במהלך ההיריון

    טיפוח במהלך ההיריון

    פורסם ב: 02.01.2017

    במהלך ההריון מעבר ל"מתנות" שאנו מקבלות בדמות תופעות לוואי כגון בחילות וכאבים למיניהם, אנו זוכות גם לכל מיני שינויים קוסמטיים בהם ניתן לטפל עוד במהלך ההריון. מהם השינויים ואיך נטפל בהם?

  • טיפול בציפורניים בהריון

    טיפול בציפורניים בהריון

    פורסם ב: 25.12.2016

    מכירות את זה שבחודשי הריון מתקדמים אנחנו כבר לא רואות את כפות הרגליים שלנו? לכן לעיתים שוכחות לטפח אותן ואת הציפורניים. בהריון הציפורניים שלנו גם בידיים וגם ברגליים זקוקות להמשך טיפול. אז מה מיוחד בטיפול בתקופה זו?

  • איך נראים מעולה למרות העייפות של ההריון?

    איך נראים מעולה למרות העייפות של ההריון?

    פורסם ב: 03.11.2015

    למה זאת שליידי יכולה להיראות מעולה ולמה האמא בגינה שילדה לפני רגע ניראת מיליון דולר. המאפרת שירי ברלוט תביא בפניכם את כל הטרנדים והטיפים לכיסוי ורענון המראה.

  • שיעור יתר ופיגמנטציה בתקופת ההיריון

    שיעור יתר ופיגמנטציה בתקופת ההיריון

    פורסם ב: 20.02.2012

    כולנו חולמות על עור חלק, רך, נקי וצחור. אולם בתקופת ההיריון, נשים רבות חשופות לשינויים הורמונאליים, אשר מתבטאים בין היתר בהופעת שיעור יתר וכתמי פיגמנטציה. בכתבה נסביר על התופעות ואילו טיפולים ניתן לבצע בכדי לשפר את ניראות העור, לאחר הלידה.

  • קוסמטיקה לפני ובתקופת ההריון

    קוסמטיקה לפני ובתקופת ההריון

    פורסם ב: 31.12.2010

     אישה המתכננת הריון ואישה בהריון צריכה לדעת שכל מה שאנו שמות על העור עובר דרך העור לכלי הדם ומשם יכול להגיע גם לעובר. רוב המוצרים הקוסמטיים מכילים כימיקלים שחלקם מאוד רעילים.

  • מטופחות מבטן ומלידה - על הריון והעור

    מטופחות מבטן ומלידה - על הריון והעור

    פורסם ב: 30.08.2010

    מה מתרחש בעור בתקופת ההיריון? מדוע השיער הופך בוהק ומלא בהריון  ומאידך העור עשוי לסבול מהופעה מוגברת של שומות, נקודות חן וכתמים? כיצד מונעים היווצרות סימני מתיחה על הבטן ואיך מטפלים באלה שכבר קיימים?

עמודים: 1 | 2