תזונת ילדים - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תזונת ילדים

  • כיצד מתמודדים עם תזונה לא מאוזנת בקרב ילדים עם הפרעות קשב וריכוז?

    כיצד מתמודדים עם תזונה לא מאוזנת בקרב ילדים עם הפרעות קשב וריכוז?

    פורסם ב: 26.12.2017
    ילדים הסובלים מהפרעת קשב וריכוז עלולים להיות חשופים לאי סדירות או תבניות אכילה לא צפויות שעלולות לגרום למחסורים תזונתיים. 
    במקרים קיצוניים, מחסורים אלו עלולים לגרום לאנמיה, לעייפות, להביא לפגיעה בהתפתחות הבאה לידי ביטוי בגובה ובמשקל ולבעיות נוספות.
  • 9 טיפים לעידוד ילדים לצריכת דגים בתפריט התזונה היומי

    9 טיפים לעידוד ילדים לצריכת דגים בתפריט התזונה היומי

    פורסם ב: 27.11.2017

    דגים מהווים חלק חשוב בהמלצות לתזונה נכונה ובריאה עבור ילדים. הם עשירים בחלבון איכותי המכיל את כל חומצות האמינו החיוניות, הם מהווים מקור טוב לויטמינים רבים כגון ויטמינים מקבוצה B, והם עשירים במינרלים כגון אשלגן, מגנזיום, סלניום, אבץ, וברזל. אז איך נעודד את ילדינו לאכול דגים?

  • איך לגדל ילדים צמחוניים

    איך לגדל ילדים צמחוניים

    פורסם ב: 09.10.2017

    בעשור האחרון אנו עדים לעלייה במודעות לצמחונות וטבעונות אצל מבוגרים וילדים כאחד. ע"פ סקר מב"ת (מצב בריאות ותזונה) שנערך ע"י משרד הבריאות בשנת 2015-2016 בקרב ילדים בחטיבת הביניים ובתיכון נמצא כי כ-3% מהבנים וכ-11% מהבנות מצהירים כי הם צמחוניים.

  • כיצד נשמור על תזונת הילדים בתקופת החגים?

    כיצד נשמור על תזונת הילדים בתקופת החגים?

    פורסם ב: 19.09.2017

    עדין לא הספקנו להיכנס לשגרת ימי החול מאז הסתיים החופש הגדול, וכבר מתחילה תקופה נוספת של יציאה משגרה - תקופת החגים. איך נדאג לתזונתם של ילדינו בתקופה זו?

  • 4 סיבות מדוע הילד לא טועם ירקות ופירות מסויימים ואיך עוקפים אותן

    4 סיבות מדוע הילד לא טועם ירקות ופירות מסויימים ואיך עוקפים אותן

    פורסם ב: 16.03.2017
    גזר מנקה את השיניים, סלק ובננה משפרים את מצב הרוח, כרוב סגול משפר את יכולת הלמידה, ירקות ירוקים מסייעים לבריאות העין, וירקות אדומים מסייעים 
    ללב. אז מדוע למרות החשיבות התזונתית הגבוהה של ירקות ופירות ילדים רבים שונאים לאכול אותם, וכיצד משכנעים את המוח שלהם לטעום לפחות פעם אחת?
  • סוכר, מלח ושומן רווי פוגעים בהתפתחות התקינה של ילדים

    סוכר, מלח ושומן רווי פוגעים בהתפתחות התקינה של ילדים

    פורסם ב: 20.11.2016

    משרד הבריאות חשף כי הוא מתכוון לסמן מוצרי מזון בעלי ערכים גבוהים של נתרן, סוכרים ושומן רווי, במטרה להזהיר את הצרכנים ולהבהיר ליצרנים כי לא ניתן להמשיך ולהכניס לגופנו חומרים לא בריאים ואף מסוכנים.

  • רגישות למזון אצל ילדים

    רגישות למזון אצל ילדים

    פורסם ב: 18.07.2016
    רגישות למזון היא שם כללי לתופעות גופניות שליליות שמקורן במזון. לדוגמא: כאבי בטן, שלשולים, נפיחות בבטן, פריחה על העור, גרד בלוע, כאבי ראש ועוד.  ממה נובעת הרגישות ואיך נמנע ונתמודד?
  • מיצי ירקות ופירות - מתכונים לארטיקים טבעיים לילדים

    מיצי ירקות ופירות - מתכונים לארטיקים טבעיים לילדים

    פורסם ב: 18.05.2016

    רשויות הבריאות בעולם ממליצות על צריכת 6-8 מנות פרי או ירק ביום. אחת הדרכים שהפכה פופולרית בשנים האחרונות היא לצרוך חלק מהמנות היומייות האלה בצורת מיץ פרי או ירק טבעי. קראו בהמשך מתכונים לארטיקים טבעיים שהכנו לילדים.

  • בשר מעובד ושאר התוספים- מה מותר מה פחות

    בשר מעובד ושאר התוספים- מה מותר מה פחות

    פורסם ב: 14.02.2016

    ארגון הבריאות העולמי יצא בהצהרה: "אכילה של בשר מעובד ובשר אדום עלולה לגרום לסרטן". במאמר זה נבחן מה אומרות ההמלצות? ומהן האפשרויות לצריכה נכונה של בשר ומוצריו בקרב ילדים? 

עמודים: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7