רשלנות רפואית בהריון ולידה - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רשלנות רפואית בהריון ולידה

  • הפלה בשל רשלנות רפואית: מה צריך לעשות?

    הפלה בשל רשלנות רפואית: מה צריך לעשות?

    פורסם ב: 21.09.2019

    הפלה מיוחסת להפסקת הריון, כאשר ישנה הפלה טבעית וישנה הפלה מלאכותית, ופה נציין ששתיהן יכולות לנבוע עקב רשלנות רפואית, אך כיוון שקיים קושי מהותי לקשור בין ההפלה לאי תקינות מקצועית של הגורם הרפואי, אנשים רבים נוטים להתעלם מהיתכנות התביעה.

  • אי הפניה לייעוץ גנטי או מתן ייעוץ גנטי שגוי לפני הריון

    אי הפניה לייעוץ גנטי או מתן ייעוץ גנטי שגוי לפני הריון

    פורסם ב: 25.09.2016

    מדוע חשוב לקבל ייעוץ גנטי לפני ההריון? מהן הבדיקות הגנטיות? כיצד מתבצעות? מהי רשלנות במתן ייעוץ גנטי? על כל אלה ועוד בכתבה הבאה.

  • אי הפניה לייעוץ גנטי או מתן ייעוץ גנטי שגוי לפני הריון

    אי הפניה לייעוץ גנטי או מתן ייעוץ גנטי שגוי לפני הריון

    פורסם ב: 22.09.2016

    לפני שאתם ניגשים לקבל את עזרתה של החסידה, חשוב שתדעו, כי ייעוץ גנטי מקדים הוא גורם חשוב לשלילת מחלות אפשריות אצל העובר שלכם. היעדר ייעוץ גנטי או חלילה ייעוץ גנטי שגוי לפני הריון עלולים לפגוע קשות בבריאותו של הילד. 

  • 20 סיבוכים בלידה שחשוב שתכירי - רשלנות רפואית

    20 סיבוכים בלידה שחשוב שתכירי - רשלנות רפואית

    פורסם ב: 04.09.2016

    למרבה המזל, רובן המוחלט של הלידות בעידן המודרני מתנהלות באופן תקין ומסתיימות בלידת עובר בריא ויולדת מאושרת. אולם לעיתים מתרחשים סיבוכים. אילו סיבוכים עלולים להתרחש? מה ניתן לעשות?

  • 20 סיבוכים בלידה שחשוב שתכירי - רשלנות רפואית

    20 סיבוכים בלידה שחשוב שתכירי - רשלנות רפואית

    פורסם ב: 27.08.2016

    ריכזנו עבורכן רשימה של 20 סיבוכים שעלולים להתרחש במהלך הלידה, חלקם נפוצים יותר וחלקם נדירים למדי, חלקם נחשבים כסיבוכים בלתי נמנעים וחלקם סיבוכים מיותרים, שניתן היה למנוע וייתכן ונגרמו עקב רשלנות הצוות הרפואי.  

  • שינוי בפסיקה לגבי ילד עם מום שלא אובחן בהריון

    שינוי בפסיקה לגבי ילד עם מום שלא אובחן בהריון

    פורסם ב: 19.07.2015
    לפני כשנה התקבלה החלטה בבית המשפט העליון, לפיה מתקצרת תקופת ההתיישנות במקרי תביעה של רשלנות רפואית בהריון, כך שבפני הורים לילדים מעל גיל 7 המעוניינים לתבוע בגין מום שלא אובחן בהריון, עומדת שנה בלבד להשלמת תהליך תביעה, אשר מגיעה לסופה באוגוסט הקרוב. 
     
  • רשלנות רפואית - סיפורה של יולדת

    רשלנות רפואית - סיפורה של יולדת

    פורסם ב: 29.10.2011

    תהליך ההריון והלידה הינו מרגש ומלא ציפייה לתינוק שיוולד, אבל לעיתים דווקא במהלך הלידה או לאחריה מלוות אותנו כהורים תחושות שלא הכל התנהל כשורה.  אנו סומכים על  הרופאים והצוות הרפואי שהם מקצועיים ומומחים בתחומם אבל למרבה הצער טעויות ומחדלים יכולים לקרות גם בחדר הלידה.

  • מהי רשלנות רפואית?

    מהי רשלנות רפואית?

    פורסם ב: 27.12.2010 חשוב להבין כי רשלנות רפואית יכולה להתרחש בכל תחומי הרפואה, בכל המצבים שבהם ניתן טיפול רפואי ולצערנו גם על ידי כל איש מקצוע בתחום הרפואה. התחומים שבהם מתרחשים מירב המקרים של רשלנות רפואית הם בלידה ובניתוח, כאשר אחת הסיבות המרכזיות לכך היא שמדובר בהליכים רפואיים מורכבים ונפוצים מאד.
  • רשלנות רפואית בלידה, החובה להסכמה מדעת ולנהול רשום

    רשלנות רפואית בלידה, החובה להסכמה מדעת ולנהול רשום

    פורסם ב: 21.12.2010

    בכל שניה ברחבי הגלובוס מתרחשת לידה, אשר ברוב המקרים מקור לאושר ושמחה. העובדה שמתרחשות בכל רגע נתון לידות רבות, מהווה את אחת הסיבות לכך שתביעות משפטיות רבות מוגשות עקב רשלנות רפואית בלידה או בליווי ההריון.

עמודים: 1 | 2