שינה אצל פעוטות - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שינה אצל פעוטות

  • האם אתם ישנים במיטה מלאה בקרדית האבק?

    האם אתם ישנים במיטה מלאה בקרדית האבק?

    פורסם ב: 19.10.2020

    קרדית האבק והגללים שלה הם הגורמים הרלוונטיים ביותר לאלרגיות ברחבי העולם. עד כמה אנחנו באמת יודעים על העמיתים המיקרוסקופיים האלה?

  • כך תעזרו לילדים שלכם לישון טוב יותר!

    כך תעזרו לילדים שלכם לישון טוב יותר!

    פורסם ב: 30.12.2014

    לשינה יש חשיבות רבה בהשפעה על יכולת הילדים לשלוט ברגשות, לעכל חוויות רגשיות, לפרוק אירועי לחץ ולהתרגל לתפקוד הרגשי היום יומי. מחקרים רבים מוכיחים שקיים קשר הדוק בין הפרעות רגשיות לבעיות שינה אצל ילדים. 

  • "לא רוצים לישון" – בעיות השינה של ילדים אוטיסטים

    "לא רוצים לישון" – בעיות השינה של ילדים אוטיסטים

    פורסם ב: 08.04.2012

    מחקרים שנעשו בתחום מצאו כי לילדים אוטיסטים רמות מאוד נמוכות ולא סדירות של הורמון המלטונין אשר במצב תקין מופרש עם רדת החשיכה ומשרה שינה. אותם ילדים, סובלים מבעיות שינה בדומה למבוגרים הסובלים מהפרעות בהפרשת ההורמון.

  • ילדים והרגלי שינה בריאים

    ילדים והרגלי שינה בריאים

    פורסם ב: 01.01.2011

    שגרת השינה הינה חיונית וחשובה מאוד עבור כולם. כאשר מדובר בילדים כדאי להתייחס לנושא השינה בכובד ראש. יצירה ושימוש של הרגלי שינה טובים מסייעים לילד בתהליך הירדמות, ומאפשרים לו תפקוד נינוח ורענן במהלך שעות היום.

  • בוקר טוב...או שלא...

    בוקר טוב...או שלא...

    פורסם ב: 13.11.2010

    בוקר. כולנו...אבל באמת שכולנו מנסים לדחוס אל תוך פרק הזמן שנותר לנו עד שאנו אמורים לצאת לעבודה בזמן, בין היתר כדי להתחמק מהפקקים בדרך, את האכלת, הלבשת, החתלת ילדנו, שלא לציין את  צחצחת וגלחת ראשנו, מלבושנו ומה לא...איך להפטר מהמאבק היומיומי להשכמת הילדים? עצות ושיטות.

  • איך לקנות מזרן למיטת מעבר ונוער?

    איך לקנות מזרן למיטת מעבר ונוער?

    פורסם ב: 29.10.2010

    אין זה פשוט לרכוש מזרן למיטת מעבר או מיטת נוער. זאת מכיוון שאין תקנים ישראליים למזרנים, אלא רק תקנים בין לאומיים. בקניית מזרנים לילדים מעל גיל שלוש אנחנו יכולים בקלות להתבלבל. אז מה עושים? איך יוצאים מהבלבול?

  • מהי מיטת מעבר והאם כדאי לקנות מיטת מעבר?

    מהי מיטת מעבר והאם כדאי לקנות מיטת מעבר?

    פורסם ב: 08.10.2010

    קשה לכם להוציא ולהכניס את ילדיכם בכל פעם למיטת תינוק? ילדיכם גדול למיטת תינוק אבל קטן מאוד למיטה גדולה? הורים רבים עוסקים בשאלה האם לקנות מיטת מעבר, מיטה הגדלה עם הילד, או האם לקנות מיטה רגילה. בכתבה הבאה אסקור יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות.