תוספי תזונה בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תוספי תזונה בהריון

  • ויטמינים וחומרים שחשובים לתקופת ההריון

    ויטמינים וחומרים שחשובים לתקופת ההריון

    פורסם ב: 18.12.2021

    תקופת ההריון היא תקופה מרגשת, אך גם מסעירה ומלחיצה. יחד עם הציפייה והאושר, חבויים פעמים רבות גם פחדים וחששות לגבי ההתפתחות של העובר ובטיחות ובריאות הגוף לאורך כל התקופה. מאחר והעובר ניזון מגוף האם בלבד, חשוב שגופך יצרוך את כל הויטמינים והמינרלים הנדרשים- ולכן מומלץ לצרוך תוספים. 

  • רק 27% מההריוניות נוטלות מספיק אומגה 3

    רק 27% מההריוניות נוטלות מספיק אומגה 3

    פורסם ב: 20.08.2015

    מחקר חדש קובע: רק כ-27% מהנשים בהיריון צורכות כמות מספקת של אומגה 3 שעומדת בהמלצה הרפואית של האיחוד האירופי

  • B12 וחומצה פולית בזמן ואחרי הריון

    B12 וחומצה פולית בזמן ואחרי הריון

    פורסם ב: 27.03.2014

    במהלך ההריון, כבר מיומו הראשון של העובר ברחמך, הוא יינק מדמך את כל הדרוש להתפתחותו התקינה, כאשר הגוף יעדיף לספק לעובר את כל הדרוש לו, גם אם זה יהיה על חשבון יצירת חוסרים תזונתיים אצלך. צרכיו ילכו ויגדלו ככל שהוא עצמו גדל, והקפדה על תזונה מתאימה לאורך ההריון תאפשר התפתחות אופטימאלית לתינוק יחד עם שמירה על בריאות ועל איזון במהלך ההריון.

  • אומגה 3 בהריון

    אומגה 3 בהריון

    פורסם ב: 28.01.2013

    לדברי ד"ר גיא גוטמן, מומחה בפריון, הפרייה חוץ גופית ומומחה צוואר הרחם: "הריון והנקה מהווים 'חלון הזדמנויות' קצר ובלתי חוזר, בו יכולה האם להשפיע על מבנה ותפקוד מוחו של העובר והתינוק. תפריט עשיר ב'אומגה 3' ובעיקר ב-dha   בקרב נשים הרות ומניקות הוכחו כמשפרי ראייה, ריכוז, אינטליגנציה ויכולות חברתיות בקרב העוברים והתינוקות.

  • הסיכונים בצריכת חומצה פולית בהריון

    הסיכונים בצריכת חומצה פולית בהריון

    פורסם ב: 22.07.2011

    על פי מאמר שפורסם בחודש יוני האחרון בג'ורנל האמריקאי לרופאי ילדים, בשנת 2009, שני צוותי מחקר דיווחו כי חומצה פולית, סוג של ויטמין בי, המומלץ במהלך ההריון, עלול להיות מקושר למחלות אלרגיות כגון אסטמה.