כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים
בית ספר
-
|
פורסם ב: 25.09.2020
קיימים מקרים רבים בהם ההורים אינם מודעים לקיומה של הפוליסה ואינם מממשים את זכותם לפיצוי כספי. לעיתים מדובר בפיצוי בסדרי גודל משמעותיים ביותר בסך עשרות אלפי ₪ ואף למעלה מכך. במקרים מסוימים כאשר מגלים בדיעבד על קיומה של הפוליסה ניתן עדיין לתבוע את הזכויות לפיצוי.
|
-
|
פורסם ב: 31.08.2019
החופש הגדול מוציא מהתלם ומהשגרה. הורים מתבלבלים מעט עם תקופה זו ולעיתים מאפשרים שחרור מוחלט מה שמקשה מאוד את החזרה לשגרה כאשר זו נדרשת. נפגשנו עם רועי אזולאי, מאמן אישי המתמחה בהדרכת הורים, במטרה לאסוף כמה טיפים שיסייעו לכם ולילדכם לחזור לשגרה בצורה שפויה ונעימה.
|
-
|
פורסם ב: 24.07.2019
יש אימהות שרק חושבות על ההתארגנות ליום הלימודים הראשון והן ישר מעבירות את המשימה לבעל (או לאחות או לסבתא) ויש אימהות שלצד הבהלה הרגעית עוצרות לרגע ונזכרות בכול אותם דברים שמרגשים אותן סביב הסיטואציה. זוכרות את המחברות, את המחקים, את העטיפות שבחרתן? את המדבקות השם ואת הילקוטים הכבדים?
|
-
-
|
פורסם ב: 03.08.2018
בעוד שעתידם של שיעורי הבית לוטה בערפל קורא ד"ר גיל מאור לחבריו במשרד החינוך: אל תבטלו, תשנו.
|
-
|
פורסם ב: 30.08.2017
זיהוי מוקדם של לקות למידה יכול לחסוך מהילד סבל מיותר ולייצר ילד המודע לערך עצמו, מצליח בלימודים ומבחינה חברתית, אז איך נזהה בעצמינו?
|
-
|
פורסם ב: 23.02.2017
בכל שנה בחודשים ינואר פברואר דנים הורים וצוותים חינוכיים לגבי מעבר לכיתה א. במקביל, בגני החובה מתחילה תוכנית 'מעברים' שמטרתה להכין את הילדים ואת הוריהם למעבר לכיתה א. בכל שנה ישנה קבוצה של ילדים שלגביהם תמונה המעבר אינה חד משמעית. איך מקבלים החלטה?
|
-
-
|
פורסם ב: 06.04.2016
אחוז הסובלים בקרב בני נוער ומתבגרים מדיכאון קליני גבוה פי 10 מאשר בעבר במציאות כיום במדינת ישראל ילדים רבים חווים חוסר ביטחון קיומי, פחדים וחרדות מפני העתיד. ילדים חשופים בתקשורת וברשתות לאובדנים שקרו, וחרדים מפני אובדן אנשים יקרים להם.
|
-
|
פורסם ב: 25.07.2015
גלי אורן, מחברת חוברת ההכנה "מרגישים את כיתה א' באוויר", מדריכה את ההורים איך לזהות ב-4 צעדים אם הילד שלהם מוכן לכניסה לבית הספר
|
-
|
פורסם ב: 27.05.2015
הנחת היסוד במערכת החינוך בישראל קובעת כי כל תלמיד זכאי לשוויון הזדמנויות מלא בכל הנוגע למימוש הפוטנציאל הלימודי הטמון בו. בהתאם להנחת יסוד זו, נקבעו מספר הוראות מיוחדות המאפשרות גם לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים לממש את הפוטנציאל הלימודי הטמון בהם
|
-
עמודים:
1 |
2 |
3 |
4 |
5