פוסטים נבחרים מהבלוג - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

פוסטים נבחרים מהבלוג

  • לפני שנתיים הפכתי לאמא

    לפני שנתיים הפכתי לאמא

    פורסם ב: 20.02.2018

    זה ישמע נורא - אבל לא חשתי אהבה גדולה כשנמרוד יצא לעולם (שניה אחרי הלידה, בעודי מפרכסת וכל הגוף שלי בשוק, האחות שמה את נמרוד עליי, והרגשתי שאני לא מצליחה להחזיק אותו ופחדתי שיפול לי, אז ביקשתי מארז שיקח אותו. האחות לקחה את נמרוד ואמרה לארז - האמא לא רוצה אותו. 

  • בדיקת MRI לעוברית שלי

    בדיקת MRI לעוברית שלי

    פורסם ב: 08.12.2014

    ואז יש טלפון בקבלה. קוראים לי. לא הבנתי למה...? חשבתי לעצמי שבטח הרופאה קוראת לי להכנס לחדרה להגיד לי שהכל בסדר. אז שאלתי, אמרו לי שהיא לא פוגשת את ההורים אלא נותנת את גזר הדין בטלפון. 

  • גם אני מולטי אמא!

    גם אני מולטי אמא!

    פורסם ב: 08.07.2014
    בואו נודה באמת, אף אחת מאיתנו לא נולדה להיות אמא, אף אחד גם לא הכין אותנו לתפקיד הזה. לא אמרו לנו שלושה חודשים מראש, "אמא לעתיד יקרה" החפיפה מתחילה, אנחנו נלמד אותך איך להניק ואיך להרדים.. אנחנו נלמד אותך להתאהב בו ממש מהרגע הראשון ולהתעורר כל לילה בחיוך. 
  • אמא, מגיע לך להיות מאושרת!

    אמא, מגיע לך להיות מאושרת!

    פורסם ב: 28.05.2014

    ראיון עם ד"ר אייל דורון בנושא אימהות ואושר וסיפוק וקריירה ועוד... כמו איש קטן שנכנס לנו למוח ועושה שם מסאג' רקמות עמוק, מתריס, מעמת, מדייק ומשאיר לנו המון המון סימני שאלה להתמודד איתם... (וסימני שאלה זה מה זה טוב! תכף תבינו גם למה...). מוכנות לפתוח את הראש? הנה זה בא....

  • המטרה: אל תוותרי עלייך אמא!

    המטרה: אל תוותרי עלייך אמא!

    פורסם ב: 11.01.2014

    פגשתי השנה מאות אמהות, בחלק מהמקרים היה לי עצוב לראות שכשנולד לנו ילד ואז נולדות איתו 9765 משימות חדשות, אנחנו האמהות, מוותרות על המון. ראשונות אנחנו מוותרות עלינו...אני יודעת, גם אני הייתי בשלב ההירואי הזה, זה שנראה והרגיש כמו הדבר הנכון. אז איך לעזאזל הוא לא הצליח להשקיט לי את רגשות האשם?

  • קבוצת האימהות הראשונה במירוץ ההירו צ'אלנג'

    קבוצת האימהות הראשונה במירוץ ההירו צ'אלנג'

    פורסם ב: 02.10.2013

    זהו סיפור על כוח נשי, 7 נשים וכל אחת עם קריירה ומשפחה משלה חלקן עצמאיות חלקן שכירות ורובן אימהות במשרה מלאה!!!  קבוצת האימהות הראשונה במירוץ ההירו צ'אלנג'.

  • יש לכם תאומים !

    יש לכם תאומים !

    פורסם ב: 04.05.2013

    קפיצה בשמיים ! שמחה גדולה עד אין קץ . עוברים לילה של אופוריה גדולה ופתאום משתחל לו הפחד. הם שניים – אני אחת. מה יהיה ?

  • ילדים מיוחדים- אמא מיוחדת?

    ילדים מיוחדים- אמא מיוחדת?

    פורסם ב: 20.04.2013

    אני הרגשתי שאצל הילדה שלי משהו לא רגיל. היא הייתה בת שנה וחצי בערך ולא ידעתי לשים את האצבע על מה נראה לי לא בסדר אבל הרגשתי שמשהו אצלה אחר. משהו הוא לא כמו שהיה אצל שני אחיה הגדולים, שהיו מאד שונים אחת מהשני.

  • מהרהוריה של אמא - ההתחלה

    מהרהוריה של אמא - ההתחלה

    פורסם ב: 03.09.2012

    הכל התחיל בירח הדבש. נסענו לארה"ב וגרנו אצל זוג חברים, שבתם אז הייתה בת שלושה חודשים. מה אני אגיד לכם, מאז שאני זוכרת את עצמי הייתה לי חולשה לתינוקות. אבל במובן מסוים, בזכות התינוקת הזאת הבת שלי קיימת

עמודים: 1 | 2