רפואת שיניים לילדים - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רפואת שיניים לילדים

  • טיפים לשמירה על בריאות הפה והקניית הרגלים נכונים

    טיפים לשמירה על בריאות הפה והקניית הרגלים נכונים

    פורסם ב: 30.08.2015

    החזרה לגן ולבית הספר מלווה בשינוי הרגלים. החופש הגדול מסתיים וכולנו חוזרים לשגרה. זהו זמן טוב להקניית הרגלים חדשים, נכונים ובריאים גם בתחום צחצוח השיניים:

  • שמן קוקוס למניעת עששת

    שמן קוקוס למניעת עששת

    פורסם ב: 28.01.2013

    החוקרים מציעים את שמן הקוקוס שעבר שינוי אנזימטי כמרכיב לתכשירים של היגיינה דנטלית, כתחליף לכימיקלים שמשלבים כיום. החומר פעיל גם בריכוזים נמוכים. שינוי זה חשוב במיוחד בגלל העמידות של זיהומים עם חיידקים לאנטיביוטיקה.

  • חרדות מטיפולי שיניים בקרב ילדים

    חרדות מטיפולי שיניים בקרב ילדים

    פורסם ב: 11.12.2011

    מדוע ילדים מגיבים בחרדה לפני טיפול שיניים? בדרך כלל בגלל אותן סיבות שמאפיינות גם מבוגרים: פחד מפני חדירה לפה, חשש מהזריקה ומהכאב, ואצל הקטנים גם מהפרידה הרגעית מההורים. איך מרגיעים את הילד עוד לפני ההגעה למרפאה, כיצד מתמודדים עם החשש ובונים אמון, ולא פחות חשוב מכך – איך מרגיעים את ההורים.

  • הקשר בין נפילת שן לפני גיל חמש להתבגרות מינית

    הקשר בין נפילת שן לפני גיל חמש להתבגרות מינית

    פורסם ב: 10.10.2011

    לנפילת שן נשירה לפני גיל חמש, עלול להיות קשר להתבגרות מינית מוקדמת, מזהיר  ד"ר אייל בוצר, מנהל מרפאת השיניים לפעוטות ילדים ונוער במרכז הרפואי ת"א ע"ש סוראסקי,  לכן, חשוב להעלות את המודעות בקרב ההורים והגננות.

  • שאלות נפוצות על גז צחוק בטיפולי שיניים לילדים

    שאלות נפוצות על גז צחוק בטיפולי שיניים לילדים

    פורסם ב: 31.10.2010

    חלק לא קטן מהילדים חרד מטיפולי שיניים והוויכוח האינסופי עימם על הצורך להיבדק מדי מספר חודשים ולעבור טיפולים בזמן – עושה להורים חיים לא קלים. אחת הדרכים היותר נעימות לעבור טיפול במקרים כאלה היא בעזרת גז  צחוק (nitrous oxide). בכתבה שלפניכן שאלות נפוצות ותשובות בנושא.

  • כיצד ניתן למנוע נזקי עששת בשיניים?

    כיצד ניתן למנוע נזקי עששת בשיניים?

    פורסם ב: 16.09.2009

    תינוקות נדבקים בחיידקי עששת מבני המשפחה ובעיקר מהאימא, במעבר רוק המכיל תמיד חיידקים דרך נשיקות, מוצץ, פיית בקבוק וכיוצא באלו. בגיל הגן הפעוטות עלולים להדבק מילדים אחרים. הידבקות בחיידקים יכולה להתרחש עוד טרם בקעו שיניים כלל לחלל הפה.

  • אין חופש מצחצוח

    אין חופש מצחצוח

    פורסם ב: 02.08.2009

    החופש הגדול שאנו בתחילתו, מביא עמו הרבה שמחה וששון לילדים, אך גם שינויים בסדר היום שלהם ושבירת המסגרת הברורה בה התנהלו עד כה. לשינויים אלו ישנם השפעות ישירות ולא בהכרח טובות על הרגלי צחצוח השיניים של הילדים בפרט והגינת הפה שלהם בכלל.

  • יישור שיניים לילדים

    יישור שיניים לילדים

    פורסם ב: 18.05.2009

    זוכרים את השיר המפורסם שדיבר על כך, שכל דבר בעיתו ולכל דבר הזמן שלו? מסתבר שגם תזמון תחילת טיפול יישור שיניי לילדים יש לו את הזמן המיוחד שלו... כאשר התייעצתם עם רופא שיניים או אורתודנט לעיתים שמעתם דברים שונים באשר לתזמון הנכון. כך או אחרת, את הטיפול ליישור שיניים אצל הילד שלכם לא כדאי לדחות עד אין קץ.

  • שמירה על בריאות הפה והשיניים בקרב ילדים ותינוקות

    שמירה על בריאות הפה והשיניים בקרב ילדים ותינוקות

    פורסם ב: 05.04.2009

    מהי עששת "הגיל הצעיר", כיצד מונעים ? באיזה גיל מומלץ הביקור הראשון אצל רופא שיניים, האם מצחצחים שיניים לתינוק? האם למנוע אכילת ממתקים, זאת ועוד-  שאל את  המומחה !  הכל אודות בריאות הפה והשיניים  אצל ילדים ותינוקות- טיפים כבר מהשן הראשונה.

עמודים: 1 | 2