התעמלות בהריון - mamy

כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

התעמלות בהריון

  • כושר בהיריון - מתי ואיך

    כושר בהיריון - מתי ואיך

    פורסם ב: 23.05.2016

    נכנסת להריון ואת רוצה להמשיך לבצע פעילות גופנית? בטח כבר גילית שהדעות חלוקות ולא כולם מסכימים על מתכון מסוים. למזלך, יש היום אופציה של ספורט מבוקר וייעודי לנשים בהריון כך שגם המכורות ביותר יוכלו להמשיך להתאמן בלי חשש.

  • פעילות גופנית בהריון ואחרי לידה- איך נכון להתאמן?

    פעילות גופנית בהריון ואחרי לידה- איך נכון להתאמן?

    פורסם ב: 01.03.2016
    ארגון הרופאים המיילדותיים והגניקולוגים האמריקאים יצא במסמך המלצות חדש בדצמבר 2015 לגבי המלצות לפעילות גופנית בהריון ואחרי לידה .
    אילת לוי מילינבסקי, פיזיותרפיסטית מוסמכת ומדריכת פילאטיס, בעלת "הסטודיו של אילת- פילאטיס ופיזיותרפיה" בגבעתיים מסבירה...
  • ספורט בהריון - תורם להתפתחות העובר

    ספורט בהריון - תורם להתפתחות העובר

    פורסם ב: 23.06.2014

    למרות המודעות וחששות שלנו לחזור מהר לגזרה הרצויה אחרי הלידה, רובינו נוטות לוותר לעצמינו ולדחות את הכול לאחר הלידה. אבל אם מדובר בטובת הילד העסוק בספורט בהריון יקבל סדר עדיפות גבוהה . 

  • שומרים על כושר אירובי גם בזמן ההריון

    שומרים על כושר אירובי גם בזמן ההריון

    פורסם ב: 16.01.2013

    את בהריון, את נרגשת מהחיים שצומחים ברחמך והמחשבות שלך נתונות רק לתינוק שתכירי בעוד כמה חודשים. מה שבטוח הוא שעלייך לשמור על בריאותך, למענך, למען ההריון שיביא אותך ללידה טובה ולמען התינוק שלך. חלק משמירה על הבריאות יגיע רק אם תשמרי על הכושר שלך.

  • פילאטיס בהריון – מתנה נפלאה לגוף שלך

    פילאטיס בהריון – מתנה נפלאה לגוף שלך

    פורסם ב: 22.08.2012

    מה זה פילאטיס? למה חשוב בהריון? תרגילים לאימון ביתי והטבה מיוחדת לגולשות הפורטל

  • היריון זה בריכה

    היריון זה בריכה

    פורסם ב: 07.04.2012

    הפעילות הגופנית והטיפול במים נחשבים כדרך מהנה, יעילה ותומכת בליווי השינויים הגופניים והנפשיים איתם מתמודדת האם לעתיד ולכן מומלצת יותר לנשים בהיריון.

  • עוד סיבה לפעילות גופנית בהריון:  הפחתת סיכון לסכרת

    עוד סיבה לפעילות גופנית בהריון: הפחתת סיכון לסכרת

    פורסם ב: 18.10.2011

    בכנס השנתי של החברה האמריקנית לסוכרת שנערך לא מזמן בסן דיאגו שבארה"ב דווח כי במחקר חדש נמצא כי  נשים המבצעות פעילות גופנית במהלך ההריון מפחיתות סיכון ללקות בסכרת הריונית המסכנת את האם ואת העובר.

  • פעילות גופנית במהלך הריון בריאה לך ולתינוקך

    פעילות גופנית במהלך הריון בריאה לך ולתינוקך

    פורסם ב: 31.05.2010

    כיום המגמה הינה שרופאים מרבים להמליץ למטופלות ההריוניות שלהם על פעילות גופנית ברמה נמוכה עד בינונית, גם אם הן לא התאמנו טרם ההיריון, כך קובע דוח שפורסם בחודש אוגוסט 2009 במגזין (jaaos)  . על פי הדוח פעילות גופנית יכולה לשמר ואף לשפר את בריאות השלד ואת הבריאות הפיזיולוגית של האם ולהקל על הסימפטומים הנלווים למהלך ההריון.

  • פעילות גופנית במהלך ההריון מפחיתה ממשקלו של הצאצא

    פעילות גופנית במהלך ההריון מפחיתה ממשקלו של הצאצא

    פורסם ב: 16.05.2010

    מחקר חדש שבדק מימד חדש ומעניין מאד בתחום של פעילות גופנית במהלך ההיריון, מסתבר שתוכלי לתרום לבריאותו של ילדך בטווח הארוך אם תמשיכי ותתמידי בפעילות גופנית במהלך ההיריון.

עמודים: 1 | 2 | 3