מגזין תחושת בטן - mamy
  גיליונות קודמים גיליון 927
 
20.09.2023 - על פי נתוני המרכז האמריקאי לבקרת מחלות: החיסון לשפעת הפחית את הסיכון לאשפוזים בשל שפעת בשנת 2023
פרופ' אבישי אליס, יו"ר האיגוד לרפואה פנימית ומנהל מחלקה פנימית בביה"ח בלינסון: "החיסון לשפעת הנו הא...
 
10.05.2022 - 40% מהנשים שהיו בהריון או עד חצי שנה אחרי לידה דיווחו על סימני דיכאון
40% מהנשים שהיו בהריון או עד חצי שנה אחרי לידה דיווחו על סימני דיכאון – #סחבת מספיק לבד - 15% מהיולדות תפתחנה ...
 
כל החדשות




 
ההרשמה לניוזלטר בחינם
 
          עקבי אחרינו  
אמהות יקרות 
איך עבר עליכן הלילה? מי הפריע יותר האיראנים או הבייבי?
אם הבייבי לא ישן טוב בלילה ואתן רוצות ללמוד כלים להיות יועצות השינה של הבייבי שלכן...גללו מטה מידע על סדנת השינה במוצלחת שלנו או לחצו כאן.
 
הקמנו עבורכן קבוצת ווטס אפ של קופונים והנחות למוצרים לתינוקות ולאמהות. החל מחיתולים ומגבונים וכלה בעגלות, כסא בטיחות, ומוצרי טיפוח לתינוק להצטרפות לחצי כאן.
 
 
פעילות התפתחותית להורה ותינוק חינם בקניון אילון בימי חמישי במקום שני להרשמה לחצי כאן. בקניון פרינדלי גן יבנה להרשמה לחצו כאן. בקניון דמרי נתניה ביום ג' להרשמה לחצו כאן. בקניון סימול אשדוד ביום ב' להרשמה לחצו כאן, בקניון הראל במבשרת  ביום ג' להרשמה לחצו כאן. בקניון הקריון יום ג' להרשמה לחצו כאן.
 
 
עקבו אחרינו באינסטגרם, אחת מבין העוקבות החדשות תזכה בערכה מוזיקלית לתינוק מתנת חליליתלחצו כאן וכתבו לנו בפרטי שהתחלתן לעקוב.
 
  
מתפללות לשלומם של החטופים ולבריאותם של הפצועים
ושכל חיילנו יחזרו בשלום הביתה 
 

 

 
 
קצת על כאבי אגן בהריון ...
עוד אחת מהתופעות הפחות זוהרות של ההריון הוא לחץ באגן באזור הנרתיק. לחץ שיכול לגרום לבחילות בוקר לכאבי גב, להדיר ממך שינה בלילה ולפיכך להפוך אותך לזומבי ביום
לכתבה המלאה
 
אפס הפרדה – האם זה מתאים לכם?
יש שיקראו לזה טרנד, יש שיגידו שכך דברים היו אמורים להיות מאז ומעולם. כך או כך, האפשרות ל"אפס הפרדה" בבתי היולדות השונים כבר נגישה כמעט לכל מי שרוצה – בתנאים שונים הקשורים לבריאות  האם והתינוק וכמובן הזמינות בבית החולים.
לכתבה המלאה
 
מה מלבישים לתינוק? מהי הטמפרטורה הרצויה עבורו? כל התשובות
במזג האוויר הנוכחי שלעיתים קר מאוד או פתאום ישנם ימים חמימים, קשה לדעת מה להלביש לתינוק. הנה כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להתמודד עם מזג האוויר.
לכתבה המלאה
 
עשרה טיפים חשובים לגמילה מחיתולים
גמילה שמתרחשת עם ליווי נכון ובזמן הנכון תתרום לגיבוש עצמאותו וביטחונו העצמי של הילד. לכן, יש לנהוג ברגישות ובסבלנות לכל אורך התהליך ולקבל באהבה ובהבנה תקלות, פיספוסים ונסיגות.
לכתבה המלאה