דרושה בייביסיטרית. דחוףףף!! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

דרושה בייביסיטרית. דחוףףף!!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.01.2011

עד לאחרונה לא ממש חשתי בחסרון היציאות המשותפות. התרגלתי לחלוקה הזו שאחד נשאר אחד יוצא. שנה שלמה אנחנו בתורנויות ופתאום לאחרונה מתחיל לדגדג לי הרצון לרומנטיקה. התחלתי לקבל הערות "מתי תשחררי" ובכלל לא חשבתי לעצמי שבזה מדובר. הרי אני המשחררת הראשית. מסתבר שלא.



דרושה בייביסיטרית. דחוףףף!!

החצי ואני הכרנו לפני כמעט שש שנים בלימודי התואר הראשון בב"ש. הודעתי לאבא שלי מפורשות שאני מבאר שבע לא חוזרת בלי חתן. וכך, ממש לפני סיום התואר הכרתי אותו.

באר שבע היא עיר סטודנטיאלית. מי שלא גר שם או למד שם לא יבין. כל יום היינו יוצאים לברים, מסיבות, מסעדות, והכל – ברגל. היינו מסתובבים שעות בדרך ל.. ובחזרה מ.. מדברים, צוחקים, נהנים. היינו מבלים עד השעות הקטנות בבארים סטודנטיאליים שניסו לחקות את התל אביביות, רוקדים כל הלילה במסיבות בדירות הסטודנטיאליות ויוצאים להתפנק במסעדות. תענוג.

היום, 6 שנים אחרי, החצי ואני הפכנו למשפחה. משפחה עם ילדה וכלב. יציאות? המקסימום הוא יציאה עם הכלב. ואם כבר אחד החברים סוחב אותנו זה תמיד בנפרד כי מישהו צריך להישאר לשמור על הנסיכה. כך יוצא שאני יוצאת לבלות עם חברות כל שבוע, החצי יוצא לערב פוקר כל שבוע אבל יחד- לא. אח.. כמה אני מתגעגעת לאותם טיולים ליליים ברחובות בבאר שבע. החצי ואני מאוהבים וצוחקים בלי שום דאגות (חוץ מהמבחנים..) רק אני והוא, צעירים, יפים, רזים, ובעיקר- מאוהבים.

עד לאחרונה לא ממש חשתי בחסרון היציאות המשותפות. התרגלתי לחלוקה הזו שאחד נשאר אחד יוצא. שנה שלמה אנחנו בתורנויות ופתאום לאחרונה מתחיל לדגדג לי הרצון לרומנטיקה. התחלתי לקבל הערות "מתי תשחררי" ובכלל לא חשבתי לעצמי שבזה מדובר. הרי אני המשחררת הראשית. מסתבר שלא. מייד עניתי שהנסיכה עוד קטנה ואם היא תתעורר בלילה ולא יהיה לה אמא או אבא היא לא תירדם, ובטח היא תבכה ואף אחד אחר לא ידע מה לעשות איתה ו.. ו.. ו..

אז השבוע החלטתי שדי! מחר יוצאים. אני מקפיצה את אחי לעשות בייביסיטר והחצי ואני יוצאים לבלות. רק שנינו. מרוב ריגוש יומיים התעסקתי במה אלבש, איך אתאפר, איך אראה הכי טוב. התלבטתי חצי יום לאיזו מסעדה כדאי ללכת. האם לנסוע למקום מרוחק או להישאר קרוב למקרה שהנסיכה תחליט לעשות לאחי אש לילה. האם לשלוח אסמסים מרומזים לקראת הערב או אפילו לשלוח קופסת שוקולדים למשרד שלו. הציפייה והריגוש עוררו בי תחושה שהרבה זמן לא חשתי.

שש וחצי בערב החצי חוזר מהעבודה. אני מנשקת אותו בשמחה, מצפה כבר לערב הזוגי שלנו, מארגנת את הנסיכה ללילה, קופצת לאמבטיה ומצפה לאחי. החצי נשכב על הספה.

 "הגב שלי שבור". הוא אומר.

 "אז לא יוצאים?" שאלתי.

"פעם אחרת". הוא ענה. "את כועסת עלי?" שאל.

האמת אני לא כועסת. גם לא מאוכזבת. פשוט מבואסת. כל הריגוש, התכנון, הציפייה הפכו לבאסה. באסה אמיתית.  החצי ואני כבר לא מה שהיינו. כבר לא יוצאים ומשתוללים, כבר לא מתרגשים, כבר לא מחזיקים ידיים כשהולכים לישון. אבל אני לא מוכנה לוותר! אני לא מוכנה לוותר על הרומנטיקה למרות ששנינו עובדים קשה ועייפים, למרות ששנינו לא בכושר ולא ממש מתחככים, למרות שאנחנו כבר לא לבד ויש אחריות כבדה עלינו. אנחנו אוהבים, אנחנו שותפים לאוצר הכי גדול שיכול להיות, ובעיקר- חברים טובים. החצי ואני מאושרים. וטוב לנו ביחד. וכדי שהטוב הזה לא יתפוגג לנו בין הידיים אנחנו צריכים להשקיע גם בנו, לבד.

ממחר אני מתחילה לראיין בייביסיטריות. המלצות תתקבלנה בברכה.

  




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו