על אינטימיות מעצימה ומעשה אהבה.. - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

על אינטימיות מעצימה ומעשה אהבה..

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 02.02.2009

"אז מה את אומרת .. שגרה זה רע ?" איך לגוון , לחדש ולהעיז במערכת יחסים ארוכת טווח ..
בתוך מערכות יחסים ארוכות טווח, שאנחנו כבר לא זוג יותר אלה משפחה עם ילדים, לעיתים קורה שהביחד שלנו נעלם – אנחנו שוכחים מאיפה הכל בעצם התחיל.



מאת: לימור בנדל סקסולוגית הוליסטית


באדיבות: שירי כבודי אביב

על אינטימיות מעצימה ומעשה אהבה..

אחת הטענות השכיחות ביותר בסדנאות האהבה היא : " איך את רוצה שניישם את כל הטיפים שאת נותנת ? מה עם הילדים .. המשכנתא .. העבודה ... " . בתוך מערכות יחסים ארוכות טווח, שאנחנו כבר לא זוג יותר אלה משפחה עם ילדים, לעיתים קורה שהביחד שלנו נעלם – אנחנו שוכחים מאיפההכל בעצם התחיל.

 

השגרה, השנים של ביחד, הלימודים, העבודה, הילדים וכל המשתמע מזה, לוקחים אותנו בזוגיות למקום מאוד חד וברור של יאללה לעניינים שנינו ערומים עושים סקס וזהו. כזוג, אנחנו ממהרים לעשות אהבה וזה יוצא " זבנג " וגמרנו ( אם בכלל ). הראש לא פנוי לאהבה.

התירוצים, לצערי, הופכים להיות חלק מההוויה של הסקס "שהילד לא יתעורר" "מחר אני צריכ/ה לקום מוקדם לעבודה", "יש לי מבחן עוד יומיים" והכי מוכר : " כואב לי הראש / הגב / הבטן " ( נשים אני רואה את החיוך בזוית הפה .. ) ועוד.. ועוד ..

 

אז אני שואלת .. מה איתכם יקרים עם הזוגיות שלכם, האינטימיות שלכם? איפה היא נמצאת בין כל מטלות הבית? הילדים? העבודה והמשכנתא ...

לשמור על הזוגיות, האינטימיות הזוגית והביחד זה כמו לקחת אויר לנשימה. לחיות בזוגיות טובה ומאושרת זה לדאוג שיהיה לנו את הזמן הזה של ביחד בין שאר "חובות" החיים.  אז אם גם אתם תוהים לאן נעלמה האינטימיות הזוגית שלכם .. אני מזמינה אתכם לרענן ולחדש ביחד .. לקחת החלטה שאת הזוגיות והביחד שלכם אתם לא מזניחים , זו אחת ההחלטות הקלות ביותר שתעשו בחיים.

 

אני מזמינה אתכם ליצור מרחב חדש בתוך החיים המשותפים שלכם – זמן לזוגיות. לדאוג לפחות פעם בשבוע ללכת יחד לסרט / מסעדה או הקצאת זמן איכות של יחד בלי הילדים לשיחה, שיתוף, יציאה בערב שישי לפאב או דאנס בר , אם אתם אוהבים לרקוד. וכמו כן,  אני מזמינה אתכם לקבוע יוםבו תעשו " דייט לסקס " . אז יאמרו הציניקנים " לאן נעלמה הספונטאניות ? " ואני עונה היא הלכה הערב ביחד עם הילדים לסבתא וסבא שלהם. נכון , שאר המפגשים המיניים יישארו ספונטאניים, אבל בדייט הזה תוכלו לשתף פנטזיות , לספר אחד לשנייה מה הייתם רוצים לחוות יחד, לנסות דברים חדשים שראיתם, שמעתם או קראתם ועוד.... זה הזמן לחדש , ליצור מרחב חדש של מודעות באהבה שלכם.

 

אני רוצה לשתף אתכם בכמה טכניקות ממש קלילות להחזיר את הריגוש לחיי האהבה, לעשות אהבה ממקום יותר מודע , איטי, אינטימי , אוהב ומחבר :

 

לחוויה הזו אני קוראת " חזרה לנעורים "

 

אני מזמינה אתכם לחוויה של סקס חושני ואוהב יותר .

אל תתנו לאף אחד להפריע לכם : בלי נייד , בלי ילדים , בלי מחשבות ..

 

נסו ללילה אחד לחזור לנעורים : תקבעו דייט .

את הדייט תתחילו באוטו כשהוא צופה מעל העיר באיזו גבעה רומנטית או בחוף הים ואפשר גם בפארק שבסביבה המעט רחוקה מהבית - נכון שלא עשיתם את זה הרבה זמן ??

אל תתפשטו - הישארו עם הבגדים.

עצמו עיניים – תנו לעצמכם להתקרב לצוואר של בן/בת הזוג ותריחו אותם. חוש הריח מאוד מגרה את שאר החושים ומתחיל את הקרבה ביניכם ממקום חדש ואחר..לפני שנוגעים. ואז,

שילחו זה לזו ידיים מתחת לחולצה , געו , עסו , חושו אחד את השנייה .. הכניסו יד מענגת לתוך התחתון ולטפו בעדינות את האיברים האינטימיים .. לחש לה באוזן כמה אתה רוצה אותה , כמה אתה חושק בה ואת מצידך מוזמנת לגרגר מעונג ..לעשות קולות. תנו לאדרנלין לרוץ לכם בדם - אולי מישהו צופה עליכם .. אולי תתפסו .. איזה כיף זה !! תרשו לעצמכם ...

 

משם המשיכו הביתה. אין טלפונים . אין מחשבות על מה קורה עם או אם .. ומי אמר לי מה .. כל המחשבות נשארות מחוץ לבית ..הראש פנוי רק לחוויה.

תחליטו שהיום עושים אהבה מחוץ לחדר המיטות: בסלון / במטבח / במקלחת.

שימו ברקע דיסק שלפיו בה לכם לעשות היום אהבה מבעוד מועד..

הסתכלו זו לזה באהבה בעיניים - זה אומר כל כך הרבה . התבוננו עמוק לתוך עיניו של אותו אדם שמלווה אתכם כל השנים , נמצא שם ואוהב כל כך . נסו לנחש, מה אומרות לכם העיניים כרגע במפגש הלוהט שהולך להיות ביינכם ? העיניים שהיו שם במבט הראשון בו נפגשתם.

 

הפשיטו בעדינות אחד את השנייה .. עשו זאת בצורה חושנית ואיטית , ככה שתשגע את בן / בת הזוג מרוב צפייה .. אם מישהו ממהר תפקיד השני לאמר לו " רגע .. רגע ... לאט .. לאט .. " זה מטריף וממכר לתחושה של הביחד .

געו בבן / בת הזוג בקצוות האצבעות בלבד. נגיעה מרפרפת ..

השתמשו בלשון והעבירו אותה לכול אורך הגוף אחד של השנייה, התמקדו במקומות בגוף שמעוררים מינית - בין הירכיים, בצידיי הגוף , באפרכסת האוזן , בצוואר וכל מקום שאתם יודעים שמטריף את בת / בן זוגכן ..

 

המגע , הריח אחד של השני , הראיה , הטעם וגם השמיעה - הכול כבר התעורר ומוביל אתכם למפגש של אהבה עמוק מאי פעם .. מהמקום הזה תנו לעצמכם להיסחף למעשה אהבה עם כל החושים ..

חוויה שתוכל/י לזכור עם חיוך גדול לימים הבאים ותאמינו לי שגם תתמכרו להרגשה המדהימה הזו של ביחד שהייתה לכם בפגישה הזו ותרצו לחזור על כך שוב .. ושוב .. ושוב




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו