האמא שיוצרת את הזכרונות השמחים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

האמא שיוצרת את הזכרונות השמחים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.07.2014

ראיון עם שירלי ניב מרטון, האמא הלב והנשמה מאחורי המותג מספרת איך זה להיות אמא עצמאית



האמא שיוצרת את הזכרונות השמחים
 
חנות מיוחדת במינה, במתחם החנויות הוירטואלי שלנו mamy boutiqe שכל כולה מתנות בהזמנה אישית. למה בהזמנה אישית? כי כל מתנה נעשית באופן אישי לפי תאריך יום ההולדת של מי שמקבל אותה. רעיון נפלא למתנת לידה ייחודית שכל אחת תשמח לקבל.
 
 
 

מי עומדת מאחורי המיזם המקסים הזה?

שירלי ניב מרטון, בת 30, נשואה ליאיר ואמא לליעם המקסים, בוגרת תואר ראשון במכללה למנהל ראשון לציון בחוג לעיצוב פנים.
 

 

מה הרקע המקצועי שלך?

למדתי חצי שנה עיצוב אתרים בבנגקוק תאילנד בבית ספר מיוחד שמתמחה בנושא.  אני מעצבת גרפית שעוסקת בכל תחום העיצוב, מאתרי אינטרנט, עמודי פייסבוק ועד עיצוב אלבומים, קטלוגים וכל שאר דרישות העיצוב, כולל התאמת עיצוב לWEB לטאבלט ולסמארטפון. 
 

איך היה המעבר משכירה לעצמאית?

תמיד עסקתי בעיצוב גרפי, בעברי עבדתי במספר מקומות כגרפיקאית שכירה וזהו המקצוע שאני אוהב לעסוק בו, אוהבת ללמוד אותו ולהתמקצע כמה שאפשר, מבחינתי השילוב האידיאלי שמאפיין אותי ואת השאיפה שלי להצליח הוא עבודה קשה במקביל ללימודים והשתלמויות מקצועיות, כל הזמן. בעידן האינטרנט והמדיה הדיגיטלית, הדינמיקה היא מאפיין מובהק ולכן כל הזמן חייבים להישאר מעודכנים. יחד עם זאת, מהר מאוד הבנתי שאני רוצה להיות עצמאית עם סטודיו לעיצוב משלי. החלטתי וכך עשיתי, עברתי לעסק משלי, אותו אני מטפחת ובו אני משקיעה רבות ונהנית מכל רגע. אני עוסקת באמנות והיצירה מדרבנת אותי ליצור כל הזמן דברים חדשים. 
 
 

אמא עצמאית - איך משלבים את זה ביחד?

אני משלבת את העבודה יחד עם היותי אמא באמצעות תכנון נכון. בהתחלה עבדתי בזמן שהילד שלי ישן, או כשבעלי או אחת מהסבתות שמר על ליעם, בעתיד הקרוב ליעמי נכנס לגן ואז בעצם אני חוזרת לשגרת עבודה רגילה בשעות היום, אני אמנם אמא רק לילד אחד כיום, אבל עדיין אני מרגישה שהצלחתי לשמור על העסק שלי ואף להגדיל את אחוז ההזמנות שמגיעות, לכן אני בעצם מרגישה סיפוק אדיר וברת מזל. אני אשקר אם אגיד שמדובר במשימה קלה, העייפות, התשישות וחוסר השינה יחד עם ניהול עסק משלי, זו לא משימה פשוטה ונדרשו ממני כוחות עצומים ומשמעת עצמית גבוהה על מנת לשמור על הסדר הקיים. 
 
 

להיות עצמאית - זה לא תמיד קל...

כמו בכל עבודה גם לעסק עצמאי יש חסרונות ויתרונות, היתרון המובהק הוא העובדה שאתה אדון לעצמך, מנהל את הזמן לפי איך שאני מחליטה לנהל אותו, יכולה לקחת יום חופש מתי שבא לי ובכלל העובדה שאני בעצם המסגרת של עצמי ואני לא מחוייבת לתת דין וחשבון לבוס כזה או אחר.
החיסרון הוא – ההבנה שזה העסק שלי, אם לא אתפעל אותו ולא אנהל אותו אז לא יהיה לי עסק, להיות עצמאי פירושו להבין שאתה אחראי לעתידך, גם הקרוב ובעיקר הרחוק הפנסיוני. עדיין אני מעדיפה להיות עצמאית, טוב לי ואני מאושרת ואני זוכה להיות עם בני שעות רבות יותר מאשר אם הייתי במקום עבודה בו אני שכירה. 
 

איך נולד הרעיון וקצת על "זכרונות שמחים"

לפני כ - 7 חודשים יילדתי את ליעם המקסים שלנו, זו הייתה הנקודה בה חשבתי על המוצר "זיכרונות שמחים", מוצר שלי כמתנה ליולדות, עיצוב מיוחד ומקורי עבור התינוק הרך שרק נולד, כמו גם מזכרת להוריו להנצחת הרגע המיוחד שאין שני לו. מהר מאוד הבשיל הרעיון, הכנתי תכנית עסקית, הבנתי מה גודל ההשקעה שעלי להשקיע, (מדובר במערך אריזה ודיוור לכל מזמין,שעות עיצוב ועלויות הדפסה). 
 
העיצוב נעשה בהתאם לרצון ההורים שמעבירים את הנתונים הנוגעים למאורע הלידה, למשל: שעת הלידה, תאריך, מזל, השם הנבחר ועוד. בעצם, לפי מה שמרגישים ההורים, או כל מי שמזמין את "זיכרון שמח". 
 
 
 

ועבור האימהות שקוראות את הכתבה ומדגדג להן גם להיות עצמאיות – טיפים, המלצות

המלצתי היא, לא כל אחד בנוי להיות עצמאי ולצאת לעצמאות יכולה להיות הרפתקה לא פשוטה ואף מורכבת עם השלכות מרחיקות לכת, בדגש על יציבות כלכלית, הפסדי כספים והלוואות. לפני יציאה לעסק עצמאי, חשוב לתכנן את העסק שנה קדימה לפחות, להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, לבנות תכנית עסקית נכונה ורק לאחר שהנתונים מראים כדאיות אז לקפוץ למים וללכת בכל הכוח, בכל הרצינות ולהבין שבשנה הראשונה והשנייה מדובר בבניית עסק, מיצובו וייצובו ברמה הכלכלית ולא תמיד מרוויחים. חשוב מאוד להבין שאם נקלעת למצב בו העסק מפסיד ונראה כי ימשיך להפסיד, חשוב להבין מה הנקודה שאומרים עד כאו וחותכים הפסדים, עוצרים הכל ומפסיקים להפסיד כסף עד להתאוששות מחדש. גם אם מאוד אוהבים את העסק וגם אם מאוד קשורים אליו, תמיד אפשר לסגור או להקפיא ולחזור מנוסים יותר בעתיד. 
 
איך אומרים? סוף מעשה במחשבה תחילה,תופס מאוד על בניית עסק צעיר ועצמאי. 
 

רוצות להתרשם מהדוגמאות של "זכרונות שמחים"? - לחצו כאן

 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו