חולמת לעצב ליין טקסטיל לתינוקות? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חולמת לעצב ליין טקסטיל לתינוקות?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 14.11.2013

אם את אחת מאלה שאוהבות לעצב וליצור ואת חולמת לשנות קריירה או כבר עשית הסבה והתחלת לעצב ליין טקסטיל מתוק לתינוקות או לאמהות או בכלל...הכתבה הזו מיועדת לך. 



מאת: מנשה מולאים, מנכ"ל חברת הטקסטיל 'כותנה כותנה'


חולמת לעצב ליין טקסטיל לתינוקות?
תמיד חלמת לעצב ליין טקסטיל מתוק לתינוקות? לאחרונה, התחלת לחשוב על עיצוב מותג בגדים חדש לילדים? אם את אחת מאלה שאוהבות לעצב וליצור ואת חולמת לשנות קריירה או כבר עשית הסבה והתחלת לעצב - הכתבה הזו מיועדת לך. 
 
 

 

מה זה בכלל "מיתוג"?

מיתוג קו מוצרים הוא הענקת שם, קו ומראה אחידים למוצרינו.
זה מתחיל במציאת שם קליט ויפה (לא תמיד שם החיבה שנתנו לך בילדותך יתאים להיות מותג של בגדי תינוקות- אפילו אם את מאוד קשורה לשם הזה), בעיצוב הלוגו ( שלא על ידי הבן של השכן שמצייר מאוד יפה ) ובחירת הצבעים הנכונים, עיצוב האריזות, התווית, הניירת המשרדית, נקודות המכירה וכו).
עיצוב אחיד, מוקפד וידידותי יגרום למוצר שלך "לנצנץ" בין אחרים ולזכות ביתרון רב במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח.
 

מדוע צריך להוציא כסף על מיתוג המוצרים שלי? לא מספיק להקפיד על מוצר איכותי ?

לא. ממש לא מספיק. איכות המוצר חשובה ליצירת נאמנות של לקוחות ומוניטין חיובי אך בעזרת מיתוג המוצר אפשר להשיג מחיר גבוה יותר (הרבה יותר ממה שנדרש להשקיע במיתוג) ובולטות על המדף בשוק הגדול הקיים בתחום.
 

יש לנו מותג. מה עכשיו?

עכשיו יש לבחור את הספק /קבלן המתאים לייצור מוצרייך. יש לזכור שאף פירמה, קטנה כגדולה, לא עשירה מספיק כדי לייצר מוצרים נחותים- ולהפסיד כסף.
אסור לך לשמש כשפן ניסיון של יצרן/קבלן שאינו בקיא בתחום הייצור המעניין אותך.
יש לבחור ביצרן מנוסה המסוגל לספק את כל השירותים להם תזדקקי בייצור מוצרייך: החל מעיצוב המוצרים- יחד אתך, ייצור חומרי הגלם לפי דרישתך, גזירת המוצרים, הדפסתם ותפירתם, בקורת איכות קפדנית, ואריזה הולמת.
יצרן עם היצע מלא של אפשרויות וצרכים יחסוך לך כאב ראש של תיאום בין יצרנים/קבלנים שונים, הובלות ביניהם- וגם לא מעט כסף.
 

יש מותג, יש מוצרים, יש אריזות- סיימנו?

ממש לא! רק עכשיו מתחיל הקטע הקשה. צריך למכור!!
אפשרויות השיווק הן רבות:
1.שיווק באינטרנט -דרך אתר עצמאי או מכירה באמצעות חנות וירטואלית של אחרים.
2. הפצה באמצעות חברת הפצה שתיקח על עצמה את כל הקשור באחסון ,הפצה, משלוח וגבייה.
3.הפצה ישירה לחנויות באמצעות הפעלת סוכנים עצמאיים.
4.הפצה באמצעות רשתות השיווק.
5.איתור לקוחות בחו"ל העשויים להתעניין במוצריך.
6.שילוב של שתיים או יותר מהשיטות הנ"ל.
אם הקפדת לבחור ביצרן מנוסה וותיק, הוא יוכל גם להדריך אותך באפשרויות השיווק העומדות לפניך, לעזור לך לבחור במתאימה ביותר עבורך, ואף לפתוח בפניך כמה דלתות.
 

למה לייצר בישראל? זה לא יקר יותר מיבוא?

הייצור בישראל אכן יקר יותר (ברוב המקרים- לא בכולם) מיבוא, אבל יש גם לא מעט יתרונות בייצור בארץ ובמיוחד למותג מתחיל.
בין היתרונות האלה ניתן למנות:
1. סדרות ייצור קטנות בהרבה.
2. חיסכון בעלויות נסיעות לחו"ל, העסקת סוכנים, ועלויות הובלה ומכס.
3. אפשרות ייצור הזמנות חוזרות במהירות.
4. נוכחות בכל שלבי הייצור, החל מבניית המוצר  ועד אספקתו.
 

וכסף? צריך כסף?

לא- אם תצליחי למצוא ספק שמוכן לעבוד בחינם. 
כל עוד לא מצאת אחד כזה- חשוב לתקצב מראש, בעזרת הספק שבחרת, את כל ההוצאות הצפויות, ולוודא שיש ביכולתך לעמוד בהם. צרכי המימון של מותג חדש נאמדים בכמה עשרות אלפי שקלים, לבניית מותג עצמאי בגודל קטן/בינוני.
אפשר גם לבנות מותג קטן ורזה, עם מעט מוצרים, בהשקעה קטנה יותר.
ככל שהתקציב יהיה גבוה יותר, אפשר יהיה לבנות מותג "רחב" יותר, עם יותר מוצרים, יותר נקודות מכירה, מחזורים כספיים (ורווחים) גדולים יותר, והתרחבות עתידית מהירה יותר.
 
 

בטוח שנצליח?

אי אפשר להיות בטוח. יש הרבה גורמים שמשפיעים על הצלחה של עסק: מוצר איכותי, מיתוג, שיווק טוב ומכירות. אם תשקיעי ותתמידי, תעזרי באנשי המקצוע הנכונים, ויהיה לך אורך רוח- אין סיבה שלא תצליחי. 
 
בהצלחה:-)
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו