אחרי החתונה- חושבים על משפחה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אחרי החתונה- חושבים על משפחה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 22.07.2015

אירוע החתונה הוא אומנם הרגע הגדול והחשוב ביותר בחייו של כל אחד ואחת מאיתנו, אך בסופו של דבר הוא מהווה רק נקודת פתיחה לדבר האמיתי הבא: הקמת משפחה. 



אחרי החתונה- חושבים על משפחה
אירוע החתונה בכלל וטקס החופה בפרט נועדו על מנת לאחד בין בני הזוג, כאשר על כל אחד מהצדדים מוטלת האחריות להוביל את החיים המשותפים למהות החיים: הבאת ילדים והקמת משפחה. 
 
רוב הזוגות הניצבים תחת כנפי החופה עושים זאת מתוך רצון ומטרה משותפת לממש את זכותם להורות, ולכן מייד לאחר החתונה מומלץ להיערך בהתאם למטרה המשותפת הניצבת בפניכם: הבאת ילדים וגידולם. על מנת שתוכלו לעשות זאת באופן כזה שיאפשר גם לכם ליהנות מרווחה כלכלית בעתיד לבוא, אנו ממליצים לכם להתחיל לחשוב על כל הפרטים הקטנים והגדולים הנלווים להקמתה של משפחה הכוללת אחד, שניים שלושה ואף יותר ילדים. 
 

דבר ראשון-חיסכון! 

הקמת משפחה מחייבת אתכם בראש ובראשונה להיערך לכך כראוי מהבחינה הכלכלית, ולכן אנו ממליצים לכם מייד אחר החתונה לפתוח חיסכון משותף. חיסכון זה יכול להיות מבוסס על כספי המתנות אותן קיבלתם ממשתתפי האירוע והוא יכול להיות מבוסס על כספים פנויים העומדים לרשות כל אחד ואחת מבני הזוג. המטרה העיקרית של החיסכון המשותף היא לייצר עבורכם הון עצמי אשר יאפשר לכם לרכוש דירה במהלך השנים הקרובות. כידוע, מחירי הדיור בישראל בשנים האחרונות מציבים אתגר ממשי בפני מרבית הזוגות הצעירים, ולכן מומלץ להפנות כמה שיותר משאבים בשלבים הראשוניים של חייכם המשותפים לטובת החיסכון. 
 
בשלב הראשוני של החיים המשותפים אינכם מחויבים להוצאות כגון: משכנתא, פעוטונים וגני ילדים, מוצרי תינוקות וכדומה, ולכן, ההקצבה החודשית שלכם למטרות החיסכון יכולה להוות חלק ניכר מההכנסות החודשיות שלכם.
בהמשך הדרך, כאשר תתחייבו למשכנתא ותדרשו לשלם גם כספים עבור ביטוח דירה במחיר משתלם, תוכלו להקטין במעט את גובה החיסכון. 
 
כיום, בנוסף לאפיקי החיסכון העומדים לרשותכם בבנקים המסחריים, תוכלו ליהנות גם מאפיקי חיסכון המשלבים בתוכם תיקי השקעות מנוהלים. אפיקי חיסכון אלו בניגוד לאפיקי החיסכון המסורתיים של הבנקים, מאפשרים לכם לייצר תשואות גבוהות יותר עבור כספי החיסכון שלכם, אך את הנושא מומלץ לבדוק אך ורק לאחר קבלת ייעוץ השקעות אובייקטיבי ונטול אינטרסים. 
 

דבר שני- מקורות שונים להגדלת ההכנסה המשותפת 

 
בנוסף לפתיחת חיסכון משותף אשר ישרת אתכם בהמשך הדרך, ועל מנת לעמוד בהוצאות הרבות העומדות לפניכם מרגע הפיכתם למשפחה: הוצאות כלכלה, הוצאות ביטוח, לרבות, ביטוח דירה במחיר משתלם, הוצאות גנים וכדומה, אנו ממליצים לכם לחשוב על פתרונות יצירתיים להגדלת ההכנסה החודשית המשותפת. פתרונות אלו כוללים בין היתר בקשה להעלאת השכר החודשי, עבודה במספר מקומות עבודה במקביל, פתיחת עסק עצמאי קטן וכדומה. בטרם הפיכתכם להורים, זה הזמן להשקיע את מירב מרצכם וזמנכם בטיפוח הקריירה האישית של כל אחד ואחת מבני הזוג, וכל זאת תוך כדי פרגון הדדי.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו